فیلم‌های مشابه “متوسل شدن به عشق” (Resort to Love) که باید تماشا کنید

“متوسل شدن به عشق” یک فیلم کمدی رمانتیک است که داستان آن در سواحل موریس رخ می‌دهد. یک ستاره پاپ برای استراحت به این منطقه می‌رود و در آنجا به نامزد سابقش برمی خورد. بدتر این که نامزدش با عروس تازه‌اش آنجاست تا عروسی‌شان را جشن بگیرند. به زودی صحنه‌های خنده داری آغاز می‌شود. پایان فیلم مثل تمام پایان‌های مشابه است با این حال نکات جالبی دارد که کمی فیلم را متمایز می‌کند. در هر صورت اگر فیلم را دوست داشتید و به دنبال فیلم‌های مشابه هستید در اینجا بهترین فیلم‌های مشابه “متوسل شدن به عشق” را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. گمشده در ترجمه – Lost in Translation – 2003

یک اثر کمدی رمانتیک با حضور “بیل مری” (Bill Murray) و “اسکارلت جوهانسون” (Scarlett Johansson) که در هتل لوکسی در توکیو از سر تنهایی به هم نزدیک می‌شوند. این فیلم به خاطر نمایش حالت‌ها و احساسات درونی شخصیت‌هایش شناخته می‌شود. در پس فیلم حقایق یکی از زیباترین و جذاب‌ترین شهرهای جهان را می‌بینیم. این فیلم عاطفی یک اثر به یادماندنی است که باید تماشا کنید.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های مستقل تاریخ سینما؛ 40 اثر ارزشمند که نباید از دست بدهید


6. خدمتکاری در منهتن – Maid in Manhattan – 2002

یک کمدی رمانتیک ساده درباره مادری مجرد، غریبه‌ای مهربان و شخصیت‌های جالب و دوست داشتنی. اگر جنبه موزیکال “متوسل شدن به عشق” را دوست داشتید باید بدانید در این فیلم “جنیفر لوپز” (Jennifer Lopez) نقش آفرینی می‌کند. شخصیت‌های طنز، هویت‌های پیچیده و تلاش جیسون برای پنهان کردن رابطه گذشته‌اش با اریکا از تازه عروسش این فیلم را به یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “متوسل شدن به عشق” تبدیل می‌کند.


5. ماما میا! – Mamma Mia! – 2008

اگر جنبه موزیکال فیلم‌ها را دوست دارید پس حتماً “ماما میا!” را دوست خواهید داشت. داستان درباره عروس جوانی است که 3 مرد را به عروسی‌اش دعوت می‌کند که هرکدام می‌توانند پدرش باشند. این فیلم با اقتباس از نمایش موزیکال “کاترین جانسون” و موسیقی گروه ABBA ستاره‌هایی مثل “مریل استریپ” (Meryl Streep) و “آماندا سیفرید” (Amanda Seyfried) دارد. از آنجایی که فیلم در یونان ضبط شده پس حتماً دیدنی است و از تماشای آن لذت می‌برید.


4. فراموش کردن سارا مارشال – Forgetting Sarah Marshall – 2008

یک فیلم رمانتیک که مردی برای فراموش کردن عشق خود به هاوایی می‌رود، اما در آنجا عشق سابق خود را با یک ستاره راک می‌بیند. این فیلم با حضور بازیگران طنز یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “متوسل شدن به عشق” است که باید تماشا کنید.

همچنین بخوانید: 9 فیلم کمدی-رمانتیک کمتر دیده‌شده که باید تماشا کنید و لذت ببرید


3. زن زیبا – Pretty Woman – 1990

فیلمی درباره رابطه عاشقانه بین یک کارگر جنسی و یک تاجر وال استریت که تمام حقایق دنیای واقعی را کنار گذاشته و به مسائل جالب و خنده دار می‌پردازد. زن خود را در یک محیط تازه می‌بینید و نمی‌داند به مرد چه حسی دارد. با این حال هردو شخصیت از پس شرایط خوب برمی آیند. “جولیا رابرتز” (Julia Roberts) و “ریچارد گریس” (Richard Gere) در این فیلم حضور دارند و با اجرای خود فیلم را دیدنی می‌کنند.


2. بخور عبادت کن عشق بورز – Eat Pray Love – 2010

فیلم دیگری با حضور “جولیا رابرت” که برای شناخت خود سفی تازه را آغاز می‌کند و به مکان‌های خیره کننده می‌رود. اگر تغییرات اریکا در “متوسل شدن به عشق” را دوست داشتید پس از حتماً از این فیلم خوشتان می‌آید.


1. پالم اسپرینگز – Palm Springs – 2020

یک فیلم کمدی رمانتیک درباره زوجی که نمی‌توانند از یکدیگر دست بکشند. این فیلم به عنوان یک اثر کمدی رمانتیک صحنه‌های تماشایی بسیاری دارد. داستان در وسط یک مراسم عروسی رخ می‌دهد و درباره زوجی است که ظاهراً رابطه خوبی با هم ندارند. شخصیت‌های این کمدی رمانتیک سرگرم کننده درباره عشق و زندگی درس‌های مهمی یاد می‌گیرند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های مستقل سال 2020 بر اساس امتیاز راتن تومیتوز


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم