شخصیت‌های شروری که قهرمان شدند و باید با آنها آشنا شوید

شخصیت‌های سریال‌های تلویزیونی تغییر و تحول‌های زیادی را تجربه می‌کنند. گاهی اوقات یک شخصیت تاریک بوده و گاهی اوقات یک شخصیت شرور به دنبال رستگاری است. مشاهده مبارزه شخصیت‌های شرور و قهرمان در کنار هم، نه در مقابل هم، می‌تواند دیدنی باشد. شاید بعد از یک فصل شخصیت‌های شرور تغییر کنند، اما این تغییر معمولاً باورپذیر است. هیچکس یک شبه عوض نمی‌شود، مخصوصاً شخصیت‌های پیچیده. در اینجا می‌خواهیم شخصیت‌های شروری که قهرمان شدند را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.

هشدار اسپویل*


9. کویین مِیو در “پسرها” (The Boys)

در فصل اول سریال “پسرها” نشانه‌هایی مبنی بر بد نبودن مطلق کویین میو دیدیم. با این حال اعمالش چیز دیگری می‌گفتند و با این که برای نجات عزیزانش تلاش کرد، اما این موضوع آزار دیگران را توجیه نمی‌کرد. کویین میو در فصل دوم بیشتر درخشید و با این که کاملاً تغییر نداشته، اما برای نجات استارلایت خود را به خطر می‌اندازد.

همچنین بخوانید: بهترین شخصیت‌های شرور فیلم‌های هیچکاک به ترتیب رتبه بندی


8. فاکسلیویا در “فرینج” (Fringe)

موقعی که فاکسلیویا جایش را با الیویا عوض می‌کند و پیتر را گول می زند، فکر می‌کنیم دیگر کارش تمام است. اما این شخصیت ثابت می‌کند حتی در سریالی مثل “فرینج” هم فرصت دیگری هست. می‌توان گفت فاکسلیویا شخصیت اصلی را در سایه برد، چون الیویا به اندازه او خاکستری نیست. این شخصیت جالب و غیرقابل پیشبینی است و می‌توان او را یکی از شخصیت‌های شروری که قهرمان شدند دانست.


7. مایکل در “جای خوب” (The Good Place)

مایکل یک شیطان واقعی بود. یک شخصیت شوم که در فصل اول سریال از اعتماد کسانی که به او نزدیک می‌شدند سواستفاده می‌کرد. با این حال او در سریال تغییر و تحول خوبی داشت و برای نجات خانواده‌اش از زندگی جاودانه دست کشید. مایکل قلب تپنده سریال است و بنابراین به اندازه الینور و دوستانش شایسته یک پایان خوش است.


6. الکساندر ماهون در “فرار از زندان” (Prison Break)

زمانی الکساندر ماهون یکی از نفرت انگیزترین شخصیت‌های “فرار از زندان” بود. او با خونسردی نوجونی را کشت و اصلاً بابت کارش پشیمان نبود. اما خودش هم مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته بود و رفته رفته از یکی از نفرت انگیزترین شخصیت‌ها به یکی از محبوب‌ترین‌ها تبدیل شد. تغییر رفتاری او از حد تصور ما فراتر بود و به خاطر تمام کارهایش دلیلی داشت. بنابراین وقتش که شد در کنار مایکل قرار گرفت و در لیست شخصیت‌های شروری که قهرمان شدند قرار گرفت.

همچنین بخوانید: بهترین شخصیت‌های شرور انیمه که قهرمان شدند و باید آنها را بشناسید


5. اودت لامار در “نانسی درو” (Nancy Drew)

همه تماشاگران در ابتدا لامار را یک تهدید می‌دانستند. او در سریال نقش مهمی داشت و همه سعی می‌کردند از شر طلسم او خلاص شوند. اما او ثابت کرد ظرفیت عشق و قربانی شدن را دارد و در زیر ظاهر هیولامانندش یک زن واقعی پنهان است. ماجرای عاشقانه او با بس غیرمنتظره بود و آنها از بهترین زوج‌های سریال بودند. با این حال تغییر این شخصیت و ارتباطش با جرج جنبه‌های تازه‌ای از او را نشان داد.


4. کاپیتان هوک در “روزی روزگاری (Once Upon A Time)

از آنجاییکه سریال “روزی روزگاری” به رستگاری می‌پردازد پس طبیعی است که شخصیت‌هایش جز این لیست باشند. اما در بین شخصیت‌هایش کاپیتان هوک از همه بهتر است. اما هوک را تحت تأثیر قرار داد تا آدم بهتری باشد، اما هوک هم به نوبه خود تغییرات خوبی داشت. او تصمیم گرفت آدم خوبی باشد و در ازایش انتظار دیگری نداشت. هوک برای مدت طولانی در تاریکی به سر برد و جنگید. با این حال او یکی از روراست‌ترین شخصیت‌های سریال بود.


3. دیمن سالواتوره در “خاطرات خون آشام” (The Vampire Diaries)

دیمن سالواتوره محبوب‌ترین شخصیت “خاطرات خون آشام” است و این موضوع بی دلیل نیست. شاید عده‌ای تصور کنند او لایق رستگاری نبود، اما عوامل سریال اینطور فکر نمی‌کردند. او در فصل اول سریال نقش منفی بود و از آشوب و ویرانی لذت می‌برد. با این حال عشق الینا او را بهتر کرد و حتی بعد از رفتن الینا از سریال هم در همان مسیر ماند.

همچنین بخوانید: بهترین ضدشرورهای تاریخ انیمه سازی به ترتیب رتبه بندی که باید آنها را بشناسید


2. سث جکو در “از گرگ‌ومیش تا سحر” (From Dusk Till Dawn)

در ابتدای سریال برادران جکو شخصیت‌های شرور بودند که فولرها را ربودند، اما به تدریج دیدیم که سث به خانواده‌اش اهمیت می‌دهد. او در سه فصل سریال بارها خودش را قربانی کرد و رابطه‌اش با کیت فوق العاده بود. با این که زندگی جنایتکارانه را کنار نمی‌گذارد اما به خاطر تغییراتش جز شخصیت‌های شروری که قهرمان شدند است.


1. ارتریا در “رویدادنامه شانارا” (The Shannara Chronicles)

با وجود این که سریال فقط دو فصل داشت اما ارتریا تغییرات زیادی را نشان داد. او همیشه سرسخت بود اما به تدریج ثابت کرد یکی از مهربان‌ترین شخصیت‌های سریال است. ارتریا از یک شخصیت خودخواه به شخصیتی تبدیل شد که به دیگران اهمیت می‌داد، حتی به کسانی که زمانی دشمنش بودند. شخصیت او و تغییراتش این سریال را دیدنی می‌کنند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. ali

    مهر 8, 1400

    نیگان در واکینگ دد هم گزینه خوبی بود

    پاسخ