بهترین فیلم‌های مشابه “آسمان سرخ خونین” (Blood Red) که باید تماشا کنید

تریلر ترسناک آلمانی زبان “آسمان سرخ خونین” ساخته “پیتر توروارت” (Peter Thorwarth) داستانی بدیع و ترسناک است که می‌تواند توجه طرفداران این ژانر را جلب کند. حضور خون آشامی در هواپیما شاید برای همه جالب نباشد، اما فیلم آنقدر جالب بود که توجه منتقدین و تماشاگران را جلب کند. نادیا و پسرش الیاس از فرانکفورت سوار هواپیمای نیویورک می‌شوند و با این حال سرشان به کار خودشان است اما گروهی هواپیما ربا وار هواپیما هستند. موقعی که نادیا هویت خود را فاش می‌کند یک کابوس واقعی شروع می‌شود. اگر این ژانر را دوست دارید در اینجا بهترین فیلم‌های مشابه “آسمان سرخ خونین” را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. پرواز 7500 – Flight 7500 – 2014

یک تریلر ترسناک از “تاکاشی شیمیزو” (Takashi Shimizu) که حقیقتاً ترسناک است. داستان درباره پرواز 7500 از لس آنجلس به توکیو است. لورا و سوزی به عنوان مهماندار هواپیما به مسافرین خوشامد می گویند و نمی‌دانند چه در انتظارشان است. به تدریج فیلم به یک کابوس تبدیل می‌شود و مسافرین یکی پس از دیگری می‌میرند. سپس نیرویی فراطبیعی خود را نشان می‌دهد. اگر ژانر ترسناک را دوست دارید این فیلم را فراموش نکنید چون یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “آسمان سرخ خونین” است.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های ترسناک مشابه اولد (Old) که باید تماشا کنید


5. مارها در هواپیما – Snakes on a Plane – 2006

داستانی درباره هواپیمای ربوده شده و چند مار. این تریلر اکشن ساخته “دیوید آر.آلیس” (David R. Ellis) است. در پروازی به لس آنجلس اف بی آی یک شاهد را همراهی می‌کنند. با این حال زمانی که رئیس مافیا مارها را در هواپیما رها می‌کند همه چیز عوض می‌شود. در این تریلر “ساموئل ال. جکسون” (Samuel L. Jackson) اجرای درخشانی دارد. اگر داستان‌های مربوط به ربودن را دوست دارید این فیلم را تماشا کنید.


4. جان سخت 2 – Die Hard 2 – 1990

اگر از ماجراهای درگیر انفجار خوشتان می‌آید حتماً این فیلم ساخته “رنی هارلین” (Renny Harlin) را دوست دارید. این تریلر اکشن سیکوئلی برای “جان سخت” سال 1988 است که مک کلین برای مأموریت دیگری او را به فرودگاه واشنگتن می‌رود. او بعد از یک حمله تروریتی در فرودگاه به سراغ همسرش می‌رود تا نجاتش دهد. “بروس ویلیس” (Bruce Willis) و “بانی بدیلیا” (Bonnie Bedelia) از فیلم اصلی به نقش‌های خود برمی گردند. اگر مضمون خانوادگی و صحنه‌های فرودگاه در “آسمان سرخ خونین” را دوست داشتید حتماً از این فیلم هم خوشتان می‌آید.

همچنین بخوانید: 10 صحنه جذاب و دیدنی در فیلم‌های جان سخت (The Die Hard)


3. بهار – Spring – 2015

“جاستین بنسن” (Justin Benson) و “آرون مورهد” (Aaron Moorhead) چند ژانر را با هم ترکیب می‌کنند تا این عاشقانه ترسناک را بسازد. سفری به یک ساحل مدیترانه‌ای شاید برایتان جذاب به نظر برسد و از دیدنش لذت ببرید. نگذارید صحنه آغازین پرانرژی گولتان بزند چون داستانی ترسناک در انتظارتان است. این فیلم با حضور “لو تیلور پاچی” (Lou Taylor Pucci) و “نادیا هیلکر” (Nadia Hilker) یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “آُسمان سرخ خونین” است.


2. زیر سایه – Under The Shadow – 2016

فیلم‌های کمی توانسته‌اند ژانر ترسناک و جنگی را ترکیب کنند. “بابک انوری” فیلمساز ایرانی بریتانیایی داستان روانشناسانه ای از تهران جنگ زده است. وقتی بمب گذاری ساختمانی را خالی می‌کند مادر و دختری در آن شرایط گیر افتاده‌اند. این فیلم با فضای ترسناک جنگ زده می‌تواند نظرتان را جلب کند چون صحنه‌های غافلگیرکننده‌ای دارد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های ترسناک اسپانیایی که باید تماشا کنید (رده‌بندی بر اساس امتیاز IMDb)


1.دختری در شب تنها به خانه می‌رود – A Girl Walks Home Alone at Night – 2014

در این عاشقانه ترسناک از “آنا لی لی”  (Ana Lily) شاهد داستان ترسناکی هستیم. دختر خون آشامی در شهری پادآرمان شهری در جستجوی طعمه است، این طعمه مردانی هستند که به زن ها احترام نمی‌گذارند. بعد از ملاقات با مرد جوان و سختکوشی به نام آرش نظرش عوض می‌شود. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های فمینیستی قرن 21 است. پس اگر می‌خواهید یک فیلم محبوب ایرانی وسترن با شخصیت خون آشام تماشا کنید این فیلم گزینه خوبی است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم