شخصیت‌های سریال “دوستان” (Friends) در ابتدای سریال چند سال داشتند؟

“دوستان” یک سریال تلویزیونی درباره زندگی شش دوست در دهه 20 تا 30 زندگی‌شان است. این شش نفر در کافه سنترال پرک دور هم جمع می‌شوند و با پستی و بلندی‌های زندگی بزرگسالی روبرو هستند. این سریال در 10 فصل ادامه یافت و به زندگی این گروه می‌پردازد. این دوستان طی ده فصل رشد می‌کنند و بالغ می‌شوند. آیا دوست دارید بدانید شخصیت‌های سریال “دوستان” (Friends) در ابتدای سریال چند سال داشتند؟ با پروشات همراه باشید.


6. ریچل گرین یک عروس فراری بین 23 تا 25 سال است

سن و سال و تولدهای ریچل گرین در سریال کمی نامنسجم است. در این سریال چند بار او را متولد 5 مه می‌نامند. در قسمت The One Where They All Turn Thirty در سال 2001 ریچل 30 ساله می‌شود، پس او متولد 1971 است. بنابراین در ابتدای سریال 23 ساله بود. از طرف دیگر ریچل باید همسن مونیکا باشد چون آنها همکلاسی بودند. مونیکا در فصل اول خود را 26 ساله معرفی می‌کند. پس ریچل هم باید در فصل اول 26 ساله باشد. از سوی دیگر رأس باید در فصل اول 26 ساله باشد، در حالی که او دو سال از مونیکا بزرگ‌تر است، بنابراین مونیکا در فصل اول 24 یا 25 ساله است. پس دقیقاً نمی‌توان گفت، اما ریچل در ابتدای سریال 23 تا 25 ساله بود.

همچنین بخوانید: چرا ریچل بهترین شخصیت سریال دوستان (Friends) است؟


5. رأس گلر در سن 26 سالگی یک مطلقه جوان است

رأس گلر برادر بزرگ‌تر مونیکاست. وقتی اولین بار او را می‌بینیم او تازه از همسرش کارول طلاق گرفته. در میان شخصیت‌های سریال “دوستان” درباره سن و سال رأس شک نداریم چون او به وضوح خود را 26 ساله معرفی می‌کند. به همین نسبت در فصل پنجم خود را 30 ساله و مطلقه معرفی می‌کند. او در قسمت The One Where Emma Cries تولدش را 18 اکتبر معرفی می‌کند. از آنجاییکه سریال در سپتامبر 1994 آغاز شد که او 26 ساله بود، پس او متولد 1967 است.


4. مونیکا در 25 سالگی مادر گروه است

مونیکا گلر خواهر وسواسی رأس است که باعث می‌شود فیبی از پیش او برود. خانه مونیکا محل گردهمایی گروه است و او به عنوان مادر گروه عمل می‌کند. گرچه تولد او هرگز اعلام نمی‌شود اما می‌توان حدس‌هایی زد. در قسمت The One With The Ick Factor که مونیکا با یک مرد جوان‌تر قرار می‌گذارد معلوم می‌شود او 26 ساله است. این قسمت در مه 1995 پخش شد، پس مونیکا در شروع سریال حدوداً 25 ساله بود.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین و بدترین شخصیت‌های سریال دوستان (Friends)


3. تاریخ تولد چندلر بینگ هنوز معلوم نیست اما احتمالاً 26 سال دارد

چندلر بینگ دوست دوران کالج رأس است. در بین شخصیت‌های سریال “دوستان” درباره تولد و سن او کمتر صحبت می‌شود. تنها اشاره به سن او در قسمت The One Where Rachel Smokes است. بچه‌های گروه یک ماه قبل از تولد ریچل برای او جشن می‌گیرند و ریچل می‌گوید تولد چندلر قبل از اوست. تولد ریچل در 5 مه است، پس چندلر متولد مارس یا آوریل است. البته با وجود نوسان سن و سال ریچل در سریال نمی‌شود روی این موضوع حساب کرد. با این وجود چندلر دوست رأس است و آنها با هم به کالج می‌رفتند، پس لابد چندلر همسن رأس است. بنابراین می‌توان گفت چندلر در آغاز سریال 26 ساله بود.


2. احتمالاً جویی تریبیانی 26 ساله است

سن و سال جوی هم مثل شخصیت‌های دیگر سریال واضح نیست. سن جویی هم چند بار عوض می‌شود، این موضوع می‌تواند به خاطر ضعف نویسندگی باشد. در قسمت The One With The Birth در فصل اول جویی خود را 25 ساله معرفی می‌کند. با این حال در قسمت The One Where Joey Moves Out در فصل 2 خودش را 28 ساله معرفی می‌کند. بعد در قسمت The One With Joey’s Fridge در فصل ششم جویی از تابستان 1981 صحبت می‌کند و مونیکا می‌گوید جویی آن زمان 13 ساله بود، پس تاریخ تولد او 1968 است. پس لابد او در ابتدای سریال 26 ساله بود.

همچنین بخوانید: معرفی 25 سریال جذاب و دیدنی شبیه دوستان (Friends)


1. فیبی بوفی با 29 سال سن بزرگ‌ترین عضو گروه است

بدون شک فیبی بوفی جالب‌ترین شخصیت گروه است. یک شخصیت هیپی که گیتار می زند و چند شخصیتی است. داستان‌های عجیبش گاهی اوقات ترسناک و گاهی اوقات غم انگیز هستند. در قسمت The One With Frank, Jr متوجه می‌شویم فیبی متولد 16 فوریه است. او در 14 الگی توی خیابات زندگی می‌کرد و تصادفاً رأس را اذیت کرده بود. رأس در آن زمان 12 ساله بود، پس فیبی 2 سال از او بزرگ‌تر و متولد 1965 است. فیبی با 29 سال سن بزرگ‌ترین شخصیت “دوستان” در ابتدای سریال بود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم