بهترین انیمه‌های بدون داستان در تاریخ انیمه سازی که باید تماشا کنید

دنیای انیمه در هر ژانر انیمه‌های دیدنی دارد، از انیمه‌های علمی تخیلی و حماسی گرفته، تا انیمه‌های فانتزی و ترسناک. بسیاری از انیمه ها داستان‌های ترسناک و پیچیده دارند. بعضی از ژانر برش زندگی هستند. بعضی بلند هستند و بعضی کوتاه. با این حال در تاریخ انیمه سازی انیمه‌های بدون داستان هم ساخته شده‌اند. در اینجا بهترین انیمه‌های بدون داستان معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. آریا: شاهکار – Aria: The Masterpiece – 2002

این انیمه و مانگای منبع آن شما را به مسائل کوچک روزمره و لذت آن فرامی خواند. اکاری قهرمان داستان می‌خواهد در مریخ تغییر شکل داده شده یک قایقران قهرمان باشد. مریخ جایی شبیه ونیز است. اکاری در این فضای ایده آل از زندگی و دوستانش لذت می‌برد. انیمه هیچ داستان خاصی ندارد و به جز پیشرفت اکاری در تمرین‌ها هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌ها درباره زامبی‌ها که باید تماشا کنید و از دیدنشان لذت ببرید


9. ماهنامه دخترانه نوزاکی کون – Monthly Girls’ Nozaki-Kun – 2014

این انیمه در یک دبیرستان ژاپنی رخ می‌دهد، اما اصلاً به انیمه‌های دبیرستانی دیگر شباهت ندارد. این انیمه از یک مانگای شوجو اقتباس شد. نوزاکی یک هنرمند مانگاست که چند دستیار دارد و همیشه به دنبال الهام گرفتن است. نوزاکی و چیو مثل تمام شخصیت‌های شوجو خوش شانسی و بدشانسی دارند و با دوستان خود به سر می‌برند. اما آثار نوزاکی هرگز تمام نمی‌شود.


8. هوریمیا – Horimiya – 2012

یکی از بهترین انیمه‌های بدون داستان درباره ماجراجویی‌های دبیرستانی. حتماً از تماشای رابطه دوستانی ایزومی با دوستانش لذت می‌برید. او بیشتر از همه با هوری دیده می‌شود و برادر کوچکش که همیشه به چشم الگو به او نگاه می‌کند. با این که ایزومی هدف مشخصی در ذهن ندارد اما زندگی اجتماعی‌اش تغییر می‌کند.


7. لوپن 3 – Lupin III – 1971

فقط انیمه‌های ژانر برش زندگی بدون داستان نیستند. “لوپن 3” هم یک انیمه اکشن/ماجراجویانه است که براساس یک مانگا ساخته شد. مانگای اصلی در اواخر سال‌های 1960 منتشر شد. این انیمه یکی از بهترین انیمه‌های بدون داستان است که هنوز با قدرت ادامه می‌دهد. داستان درباره لوپن 3 و دوستانش است که پشت سر هم سرقت می‌کنند و یک کارآگاه هم به دنبالشان است. ماجراجویی‌های آنها هرگز تمام نمی‌شود و هدف لوپن 3 همین است. او اصلاً نمی‌تواند از این سبک زندگی دست بردارد.


6. پادشاه بزرگ آزومنگا – Azumanga Daioh – 2002

یک انیمه کلاسیک دبیرستانی درباره یک چند دوست که یک کودک نابغه هم بین آنهاست. مانگای اصلی با چهار فرمت منتشر شد و از لحاظ طرح و محتوا به کامیک استریپ وسترن شباهت داشت. در این انیمه هم به غیر از فارغ التحصیلی دخترها اتفاق خاص دیگری نمی‌افتد. می‌توانید شاهد ماجراجویی‌ها و دردسرهای این گروه باشید.

همچنین بخوانید: رازهای شرم آور شخصیت‌های انیمه که شاید دانستن آنها برایتان جالب باشد


5. گرند بلو – Grand Blue – 2018

انیمه ای شبیه به انیمه‌های دبیرستانی که در کالج رخ می‌دهد و بنابراین موضوعاتش مناسب گروه سنی بزرگسال است. کیتاهارا به کلوپ غواصی ساحل ملحق می‌شود. دوستان تازه او عاشق تفریح و مهمانی هستند و می‌توانید با خوش گذرانی های او همراه شوید. البته آنها با بدشانسی‌ها هم مواجه می‌شوند.


4. نیچیجو – Nichijou – 2011

انیمه ای درباره شخصیت‌های دبیرستانی که در بین آنها یک دختر ربات، یک گربه سخنگو و یک هنرمند عاشق مانگا هم دیده می‌شود. این انیمه اصلاً داستان منسجم و خطی ندارد. بلکه از داستانی به داستان دیگر و از شخصیتی به شخصیت دیگر می‌پرد. بنابراین هیچ چیز انیمه روتین و قابل پیشبینی نیست.


3. لید بک کمپ – Laid Back Camp – 2018

انیمه ای با عناصر آموزنده و سرگرم کننده که شخصیت‌ها و تماشاگران می‌توانند درباره علم، تاریخ و مهارت‌های روزمره چیزهایی یاد بگیرند. شخصیت‌های اصلی چند دوست هستند که در سرزمینشان ژاپن ماجراجویی می‌کنند. آن‌ها هدف مشخصی در ذهن ندارند. بلکه سر راه خود مکان‌های جدید و مقصدهای تازه را انتخاب می‌کنند. می‌توانید با این ماجراجویی‌های آنها همراه شوید.


2. سلول‌ها در محل کار – Cells At Work – 2018

یک انیمه سرگرم کننده دیگر که دنیای جسم انسان را به تصویر می‌کشد تا درباره بیولوژی انسان مواردی را آموزش دهد. بدن انسان از 37 تریلیون سلول تشکیل شده و برای سالم نگه داشتن زندگی حیات فرد سخت تلاش می‌کنند. گلبول‌های قرمز و سفید به جز زنده نگه داشتن بدن هیچ رویای دیگری ندارند. این انیمه کارکرد اندام‌های بدن و مبارزه آنها در برابر ویروس و باکتری را به تصویر می‌کشد. حیات تنها هدف این انیمه است.

همچنین بخوانید: انیمه‌های کلیشه با پایان قابل پیشبینی که می‌توانید تماشا کنید


1. بلک لاگون – Black Lagoon – 2006

یک سریال اکشن بزرگسالانه با تم و داستان تکراری که در کل می‌توان گفت داستان خاصی ندارد. ضدقهرمان‌های این سریال مثل راک و روی هرکاری می‌کنند و ماجراجویی‌های مثل تیراندازی، تعقیب و گریز ماشین‌ها، جرائم خانوادگی و غیره در آن دیده می‌شود. راک قصد ندارد به دنیای خشن جنایت وارد شود، اما رفته رفته غرق می‌شود. فضای این سریال پر از خشونت و وحشت است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم