بهترین فیلم‌های ترسناک مشابه “اولد” (Old) که باید تماشا کنید

“اولد” یک فیلم ترسناک فلسفی از “ام. نایت شیمالان” (M. Night Shyamalan) است. داستان درباره چند شخصیت خوش گذران است که زود پیر می‌شوند. یک روز عادی روی ساحل وقتی شوم می‌شود که والدین شاهد پیر شدن بچه‌ها جلوی چشمشان هستند. این فیلم یک فیلم ترسناک دیدنی با مکان‌های عجیب است که تماشای آن لذت زیادی دارد. اگر داستان عجیب فیلم را دوست داشتید در اینجا بهترین فیلم‌های ترسناک مشابه “اولد” را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. زخم‌ها – Wounds – 2019

داستان عجیبی درباره یک کارمند بار که اتفاقات عجیبی برایش رخ می‌دهد. زندگی یک مرد عادی طوری بهم می‌خورد که ما هم مثل خودش گیج می‌شویم. این فیلم در آغاز مثبت است، اما رفته رفته چنان تاریک و فراطبیعی می‌شود که باور نمی‌کنید.

همچنین بخوانید: 10 فیلم ترسناک شبیه فیلم Bird Box که از تماشای آنها لذت می‌برید


5. هرچه بالا هست، پایین نیز هست – As Above, So Below – 2014

نظرتان درباره تماشای فیلمی درباره گنج تسخیرشده چیست؟ اسکارلت برای یافتن گنج سنگ فیلسوف به پاریس می‌رود و متوجه می‌شود خیلی‌ها برای یافتن زندگی ابدی جانشان را از دست داده‌اند. در این فیلم زیرزمین‌های باریک باستانی را می‌بینیم و شرایط ترسناک می‌شود. قهرمان بارها به سراغ نشانه‌های باستانی رفته و گویی به سوی جهنم می‌رود. این فیلم هم لوکیشن های زیبایی دارد و یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک مشابه “اولد” است.


4. پنجره مخفی – Secret Window – 2004

جانی دپ” (Johnny Depp) نقش یک نویسنده موفق را بازی می‌کند که در یک خانه خلوت به کارش می‌رسد. ظاهراً همه چیز خوب است و حتی وقتی یک نفر به اتهام کپی داستان‌هایش به سراغ او می‌آید، اما باز هم خود را نگران نمی‌کند. با این حال همه چیز رفته رفته بد می‌شود و شکل ترسناکی به خود می‌گیرد. خانه متروک و خلوت او کم کم به ناامن‌ترین جای ممکن بدل می‌شود.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های نوآر جنایی مشابه حرکت ناگهانی ممنوع (No Sudden Move)


3. درخشش – The Shining – 1980

یک فیلم ترسناک از “استنلی کوبریک” (Stanley Kubrick) که در بیشتر لیست‌های فیلم ترسناک جای دارد. قهرمان داستان و خانواده‌اش در یک هتل لوکس متروک اقامت دارند و کم کم همه چیز رنگ وحشت به خود می‌گیرد.


2. اتاق 1408 – Room 1408 – 2007

یک فیلم ترسناک روانشناسانه با حضور “جان کیوسک” (John Cusack) و “ساموئل ال. جکسون” (Samuel L. Jackson) براساس داستانی از “استیون کینگ” که در اتاق یک هتل رخ می‌دهد. کسی که به خرافات اعتقاد ندارد به اتاقی تسخیرشده در یک هتل می‌رود و ماجراهایی پیش می‌آید که تمام شک و تردید او را از بین می‌برد. با دیدن این فیلم میخکوب می‌شوید. یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک مشابه “اولد” که باید تماشا کنید.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های ترسناک که حتماً باید تماشا کنید و لذت ببرید


1. حس ششم – The Sixth Sense – 1999

یک فیلم ترسناک از “ام. نایت شیامالان” درباره پسربچه‌ای که مرده‌ها را می‌بیند و دراین باره با روانپزشکش حرف می زند. ما به زودی با او همراه می‌شویم و تجربه‌هایش را می‌بینیم. یکی از بهترین فیلم‌های این کارگردان که باید تماشا کنید.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم