اولین تصویر از بندیکت کامبربچ در فیلم The Power Of The Dog منتشر شد

فیلم “قدرت سگ” (The Power Of The Dog) یکی از جدیدترین آثار شبکه نتفلیکس است که برای اولین‌بار در جشنواره فیلم ونیز روی پرده خواهد رفت. این فیلم به کارگردانی “جین کمپیون” (Jane Campion) ساخته شده و ستارگانی مانند “بندیکت کامبربچ”، “الیزابت ماس”، “کریستن دانست”، “جسی پلمونز” و “توماسین مکنزی” در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

“قدرت سگ” با اقتباس از رمانی به همین نام ساخته شده و داستان آن در مورد برادران ثروتمند اهل مونتانا به نام‌های “فیل” و “جورج بربنک” است که دو روی یک سکه‌اند. “فیل” مردی بی‌رحم و خوشایند است و “جورج” فردی بی‌احساس، سخت‌گیر اما نجیب. آن‌ها یکی از بزرگترین مزارع مونتانا را در مالکیت خود دارند. در این ناحیه مردان همچنان مرد مانده‌اند و در مقابل تغییرات دنیای مدرن قرن بیستم مقاومت می‌کنند. وقتی که “جورج” مخفیانه با زنی بیوه به نام “رز” ازدواج می‌کند، “فیل” خشمگین و بهت‌زده سعی می‌کند زندگی زن را به وسیله‌ی پسرش “پیتر” به نابودی بکشاند.

فیلم “قدرت سگ” قرار است بعد از نمایش در جشنواره ونیز، پاییز پیش‌رو در جشنواره فیلم نیویورک نیز اکران شود. هنوز تاریخ انتشار این فیلم از شبکه نتفلیکس مشخص نشده‌است. در ادامه تصویر رسمی منتشر شده از این فیلم را مشاهده خواهید کرد:

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم