بهترین سریال‌های مشابه “لوتوس سفید” (The White Lotus) که باید تماشا کنید

“لوتوس سفید” یک سریال کمدی سیاه درباره گروهی مسافر و خدمه در هتلی در هاوایی است. درحالی که سریال اثری کنایی درباه طبقات اجتماعی است، اما به همه شخصیت‌ها می‌پردازد. اگر این سریال را دوست داشتید در اینجا بهترین سریال‌های مشابه “لوتوس سفید” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. اینلایتند – Enlightened – 2011-2013

یک سریال کمدی درام با عناصر کنایی درباره زندگی یک زن 40 ساله که از کار فاصله می‌گیرد تا مدتی در یک مرکز بازپروری بماند. وقتی به خانه برمی‌گردد تصمیم دارد دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نکند. حالا می‌خواهد با ذهنیت مثبت خود عزیزانش را تحت تأثیر قرار دهد. با این حال شرایط زندگی بقیه با او فرق دارد و با این کار به دردسر می‌افتد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های غیر انگلیسی‌زبان که در آمریکا مورد توجه قرار گرفتند


5. اداره – The Office – 2001-2003

یک سریال کنایی درباره فرهنگ کاری بریتانیا ساخته “ریکی جرویز” (Ricky Gervais) و “استیون مرچنت” (Stephen Merchant). این سریال براساس سبک مستند طنزگونه ساخته شده و در یک کارخانه تولید کاغذ رخ می‌دهد. جرویز نقش دیوید را برعهده دارد، مدیر بخشی از کارخانه که با وجود جایگاهش در کارخانه از دردسر فرار می‌کند. رئالیسم داستان این سریال را به یکی از بهترین سریال‌های مشابه لوتوس سفید” تبدیل می‌کند.


4. پارک‌ها و تفریحات – Parks and Recreation – 2009-2015

این سریال با وجود ژانر طنز مستند و عناصر کنایی سیاسی خود خوشبینی خاصی دارد که در هر صحنه دیده می‌شود. داستان در شهر تخیلی ایندیانا رخ می‌دهد و درباره کارمندان دولتی است. در این سریال هم طنز داستان به قوه درک مخاطب بستگی دارد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های سینمای فیلیپین در سال‌های 2010 که باید تماشا کنید


3. ساوت پارک – South Park – 1997

یک سریال انیمیشن درباره ماجراجویی‌ها و بدشانسی‌های چند نوجوان اهل ساوت پارک در کلرادو. با این شخصیت‌ها نوجوان هستند اما سریال به مفاهیم بزرگسالانه، از مذهب گرفته تا سیاست و جامعه می‌پردازد. با این که “لوتوس سفید” کوتاه‌تر است و دیالوگ‌های سبک‌تری دارد، اما هردو سریال طنز تلخ را نشان می‌دهند.


2. جمستون‌های نیکوکار – The Righteous Gemstones – 2019

داستان خانواده‌ای که اعضای آن کشیش تلویزیونی هستند و مرکز خاص خود را دارند. آن‌ها از این راه ثروت و قدرت کلانی کسب کرده و همچنان در حال افزایش آن هستند. در این سریال “جان گودمن” (John Goodman) نقش سرپرست خانواده را برعهده دارد. این سریال یکی از بهترین سریال‌های مشابه “لوتوس سفید” است که نقد اجتماعی دارد و البته به مسائل مذهبی هم  می‌پردازد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های ترسناک مدرن که باید تماشا کنید (رده‌بندی بر اساس امتیاز IMDb)


1. وراثت – Succession – 2018

یکی از بهترین سریال‌ها با نقد اجتماعی درباره خانواده روی که مجموعه‌ای میلیاردی دارند. موقعی که سرپرست خانواده به مشکلات جدی دچار می‌شود بین چهار فرزندش بر سر وراثت درگیری‌هایی رخ می‌دهد. این سریال هم کمدی سیاهی درباره مسائل طبقات بالای اجتماع است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم