بهترین شخصیت‌های شرور انیمه که قهرمان شدند و باید آنها را بشناسید

در دنیای انیمه قدرت دوستی نامحدود است. به واسطه هین قدرت اتحاد و امید شخصیت‌ها بیشتر شده و قوی‌ترین داستان‌ها و شخصیت‌ها خلق شده‌اند. بهتر این که دوستی شخصیت‌ها توانسته بهترین داستان‌ها و مانگاها را خلق کند.در انیمه ها زیاد می‌بینیم که شخصیت‌های شرور زیاد تغییر می‌کنند و جای قهرمان را می‌گیرند. این داستان هرگز خسته کننده نمی‌شود. چون تماشای تغییر شخصیت‌ها همیشه جالب است. در اینجا می‌خواهیم بهترین شخصیت‌های شرور انیمه که قهرمان شدند را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. وجیتا در “دراگون بال” (Dragon Ball)

گرچه وجیتا در “دراگون بال” تغییرات زیادی داشته، اما تبدیل شدن او از یک آدم شیطانی به یک آدم خوب بهترین تغییر ممکن بود. گرچه شکست خوردن وجیتا در برابر گوکو براساس استانداردهای “دراگون بال” آسان بود، با این حال این اتفاق وجیتا را به چالش کشید تا به یک رقیب تبدیل شود. این موضوع به مبارزه‌های مختلف منجر شد که در آن وجیتا برای خودش و زمین و انسانیت مبارزه کرد.

همچنین بخوانید: بدترین جهان‌های انیمه که نمی‌شود در آن زندگی کرد و غیرقابل تحمل‌اند


9. کرونا در “سول ایتر” (Soul Eater)

بنا به ویژگی‌های ظاهری دیدن کرونا در نقش یک شخصیت شرور سخت بود. او کودکی دست و پا چلفتی بود که دوست نداشت مبارزه کند. با این حال کرونا چون فرزند مدوسا است باید موردآزمایش قرار بگیرد تا به یک هیولا تبدیل شود. اما پیشینه کرونا و انرژی‌اش باعث شد همه بدی‌ها را به خوبی تبدیل کند. او نه تنها دوستان مختلف پیدا کرد بلکه کم کم به خاطر خودش جنگید. بنابراین این تغییر بامزه بود.


8. نیکو رابین در “وان پیس” (One Piece)

وقتی اولین بار نیکو رابین را دیدیم او نایب رئیس یک آژانس شکار بود که باید مانکی دی.لوفی و پرنسس ویوی را شکار می‌کردند. با این که همه از ابتدا تصورشان این بود که نیکو می‌خواهد از مانکی استفاده کند، اما همه چیز تغییر کرد.


7. گجیل ردفاکس در “فری تیل” (Fairy Tail)

گجیل ردفاکس شخصیت شرور دیگری در “فری تیل” است که به همراه شخصیت‌های دیگر خرابی‌های زیادی به بار می‌آورند. اما او در ابتدا شخصیت مشکوکی است که نیت‌هایش قابل شناسایی نیستند. تا اینکه گجیل نشان داد که دوست دارد برای گروه خیر مبارزه کند و ثابت کرد مأمور مخفی فری تیل است. او حتی با یکی از جادوگران فری تیل به نام لوی هم رابطه عاشقانه شروع کرد.


6. گارا در “ناروتو” (Naruto)

“ناروتو” یکی از بهترین چندگانه‌های شونن است که نبرد خیر و شر را نشان می‌دهد. شخصیت‌های شرور “ناروتو” یا کنار رفتند یا به ناروتو ملحق شدند. این گروه عبارتند از زابوزا، ناگاتو و حتی اوروچیمارو. با این حال گارا یکی از بهترین شخصیت‌های شرور انیمه است که تغییر شگرفی داشت. او شروری سرد، قوی و خونخوار بود. بعد از این که انگیزه کافی می‌گیرد به یک دوست تبدیل می‌شود.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های فراطبیعی با مضمون برشی از زندگی که باید تماشا کنید


5. شینسوک تاکاسوگی در “گینتاما” (Gintama)

با این که دنیای انیمه “گینتاما” طنز بود، اما شینسوک تاکاسوگی شخصیت شرور انیمه بود که مقابل ساکاتا ایستادگی کرد. با این که حضورش در انیمه کم بود اما هربار تأثیر خوبی گذاشت و تهدیدآمیز بودنش را ثابت کرد. او یکی از بهترین شخصیت‌های شرور انیمه بود که به گروه خیر ملحق شد.


4. اسکار در “کیمیاگر تمام‌فلزی: برادری” (Fullmetal Alchemist: Brotherhood)

اسکار یک شخصیت شرور شونن است که اگر آن همه آدم بی گناه را نمی‌کشت به یک ضدقهرمان شباهت داشت. او محصول جنگی خونین و ایدئولوژیک و قربانی توطئه‌ای از پدر است که همین‌ها او را به شخصیتی خشن و نفرت انگیز تبدیل می‌کند. حتی وقتی با اد و آلفونس همراه شد نیت بدی داشت اما سرانجام به آرامش و رستگاری رسید.


3. هیی در “یو یو هاکوشو” (Yu Yu Hakusho)

قبل از ساسکه هیی  پسر بد انیمه‌های شونن بود. او یکی از خطرناک‌ترین رقبانی یاسوکه است. او پس از دستگیری به گروه یاسوکه ملحق شد. با این که انتخاب یکی از بهترین شخصیت‌های شرور انیمه در این جایگاه کمی عجیب بود اما هیی به زودی لیاقت خود را نشان داد و بعد از ارتباط با خواهر گمشده‌اش سرانجام به یک قهرمان تبدیل شد.


2. تروکی هانازاوا در “موب سایکو 100” (Mob Pyscho 100)

تروکی یکی از بهترین شخصیت‌های شرور انیمه است که به یک قهرمان تبدیل شد. او قدرت‌های ذهنی دارد و یکی از اولین‌هایی است که مآب با او آشنا می‌شود. با این حال او به جای استفاده مثبت از قدرت‌هایش، از آن برای مقابله با دشمنان استفاده می‌کند. مآب برای دفاع از دوستانش با او مقابله می‌کند. با اینکه تروکی مآب را یک دشمن می‌داند اما رفته رفته آرام شده و به محافظ مآب و دوستانش تبدیل می‌شود.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های مشابه انتقام جویان توکیو (Tokyo Revengers)


1. 13 کورت گارد در “بلیچ” (Bleach)

در انیمه‌های مختلف معمولاً داستان روی پاشنه قهرمان‌ها می‌گذرد. با این حال انیمه “بلیچ” همه عناصر آشنای دنیای انیمه را به چالش می‌کشد. 13 کورت گارد به خودی خود شخصیت‌های شرور هستند که روکیا را دستگیر می‌کنند. این موضوع به حمله ایچیگو به روح خواران منجر شد. با معرفی یک شخصیت شرور جدید ایچیگو به این 13 تن ملحق شد و برای مبارزه‌های بعدی روی کمک آنها حساب کرد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (4)

بستن فرم

  1. ..

    مرداد 1, 1400

    عالیه
    از اینجور مطالب بیشتر بزارید
    البته نمیدونم اواتار انگ هم انیمه حساب میشه یا نه ولی زوکو هم یه تغییر خوب داشت

    پاسخ

  2. ایران

    مرداد 1, 1400

    مقاله جالی بود ولی بهتر بود شخصیت شتاب دهنده از انیمه شاخص علمی مشخص رو هم میذاشتین چون شخصیت جذاب و جالبی داشت اگه کامنتم رو دیدید لطفا جواب بدید

    پاسخ

    • خاطره باقری در پاسخ به ایران

      مرداد 2, 1400

      ممنون از بازخوردتون. بهرحال لیست های ده هایی معمولا محدودیت دارن و ممکنه شخصیت موردنظرتون نباشه، اما سعی می کنیم لیست های متنوع بذاریم.

      پاسخ