اولین تریلر فیلم The Last Duel به کارگردانی ریدلی اسکات منتشر شد

سرانجام اولین تریلر از فیلم تاریخی “آخرین دوئل” (The Last Duel)، جدیدترین اثر “ریدلی اسکات”، منتشر شد. این فیلم که اولین اثر این کارگردان بعد از “همه پول‌های دنیا” (All The Money In The World) در سال 2017 می‌باشد، قرار است پاییز پیش‌رو راهی پرده سینما شود.

داستان “آخرین دوئل” که از کتابی به همین نام اقتباس شده، در قرن چهاردهم فرانسه اتفاق می‌افتد و داستان مردی به نام “ژان دو کاروژ” (با بازی مت دیمون) را دنبال می‌کند که پس از بازگشت از جنگ می‌فهمد که دوستش “ژاک لو گری” (با بازی آدام درایور) به همسرش “مارگریت دو کاروژ” (با بازی جودی کومر) تجاوز کرده است. هیچ کس حرف‌های زن را باور نمی‌کند و “کاروژ” از پادشاه فرانسه خواهش می‌کند که رأی خود را به نفع گری به دوئل تا پای جان تغییر دهد. این نبرد تن به تن آخرین دوئل قانونی در فرانسه است. این رسوایی به یک افسانه فرهنگی در فرانسه تبدیل شده و تاریخ‌دانان همچنان در موردش اختلاف نظر دارند.

“بن افلک”، “هریت والدر” و “ناتالی پارکر” از دیگر بازیگران این فیلم هستند. “اسکات” به تازگی تولید فیلم “خاندان گوچی” (House of Gucci) را هم به پایان رسانده که انتظار می‌رود در سال 2022 اکران شود.

در ادامه تریلر رسمی فیلم “آخرین دوئل” را تماشا خواهید کرد:

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم