بهترین سریال‌های مشابه “هکرهای زیستی” (Biohackers) که باید تماشا کنید

“هکرهای زیستی” یک سریال دیدنی از “کریستین دیتر” (Christian Ditter) است. این سریال رازآلود علمی تخیلی در آیندهٔ رخ می‌دهد که علم پزشکی سعی دارد حیات مصنوعی بسازد. میا دانشجوی کالج پزشکی است که دوست دارد به تیم تحقیقاتی یک پروفسور ملحق شود. اما با گذشت زمان حس می‌کنیم پروفسور هم با گذشته تاریک میا بی ارتباط نیست. موسیقی متن شنیدنی، اجرای بازیگران و عناصر علمی این سریال جذاب می‌کند. اگر این سریال را دوست داشتید در اینجا بهترین سریال‌های مشابه “هکرهای زیستی” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. کربن تغییر یافته – Altered Carbon – 2018-2020

آینده‌ای را تصور کنید که انسان‌ها جانشین خدا شده‌اند و بر مرگ و علم ژنتیک تسلط یافته‌اند. جالب است نه؟ متاسفانه عده کمی به این تکنولوژی دسترسی دارند. ممکن است این اتفاق در آینده رخ دهد. این سریال تلویزیونی سایبرپانک ساخته “لائتا کالوگریدز” (Laeta Kalogridis)، فیلمنامه نویس “جزیره شاتر” (Shutter Island) براساس یک رمان تخیلی از “ریچارد کی.مورگان” ساخته شد و آینده‌ای سرشار از نوآوری و رمز و راز را نشان می‌دهد. تاکشی بازمانده یک شورش مقاومتی است که به دنیا برمی گردد تا پرونده قتلی را حل کند. حتماً این سریال رازآلود را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های علمی تخیلی سال‌های 2010 که باید تماشا کنید و لذت ببرید


6. بارگذاری – Upload – 2020

اگر تکنولوژی به شما اجازه می‌داد تا به زندگی موردنظرتان دست یابید چه می‌شد؟ این سریال علمی تخیلی کمدی سیاه یک آرمان شهر عجیب خلق می‌کند. در این دنیا مردم می‌توانند برای داشتن زندگی لوکسی در بهشت دیجیتال خود را آپلود کنند. با این حال این دنیا نقص‌هایی هم دارد. داستان در سال 2033 رخ می‌دهد و شخصیت اصلی برنامه نویسی به نام ناتان براون است. ناتان بعد از مرگی زودهنگام و غیرطبیعی خود را نزد خدا می‌بیند. این سریال رازآلود یکی از بهترین سریال‌های مشابه “هکرهای زیستی” است که باید تماشا کنید.


5. دیدن – See – 2019

اگر عاشق “جیسون موموآ” (Jason Momoa) هستید پس حتماً این سریال را ببینید. یک سریال علمی تخیلی اکشن- ماجراجویانه از “استیون نایت” (Steven Knight) خالق “پیکی بلایندرز” (Peaky Blinders) درباره آینده که انسان به دوران زندگی در غار بازگشته است. یک ویروس انسان را به آستانه انقراض برده و بازماندگان قدرت بینایی خود را از دست داده‌اند. در این شرایط صدا مثل یک کابوس است، نه؟ در این میان گروهی نابینا نور را منبع شر می‌دانند. این سریال با ترکیب عناصر علمی و مذهبی به یک اثر اساطیری تبدیل شده و مضامین ترسناک هم داراست. اگر از فضای تاریک “هکرهای زیستی” خوشتان آمده پس این سریال را هم دوست خواهید داشت.


4. آینه سیاه – Black Mirror – 2011

یک سریال علمی تخیلی بریتانیایی درباره آینده نه چندان دور که از نگه تازه‌ای به بشریت و تکنولوژی نگاه می‌کند تا ببینیم در قالب یک برنامه زنده یا اپلیکیشن، زندگی‌مان چگونه بود؟ این سریال مناسب افراد پارانوییدی است که فکرهای عجیبی به سرشان می زند. این سریال آنتولوژی است و بنابراین حوصله‌تان را سر نمی‌برد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های 2021 لیست کامل به همراه خلاصه داستان و تریلر


3. وست ورلد – Westworld – 2016

در وست ورلد چه خبر است؟ اندرویدها کی هستند؟ هزارتوی آن کجاست؟ برای رسیدن به این سؤالات باید این سریال پسا-وسترن را تماشا کنید. این سریال علمی تخیلی از “جاناتان نولان” (Jonathan Nolan) و “لیزا جوی” (Lisa Joy) براساس فیلمی از “مایکل کرایتون” (Michael Crichton) ساخته شد و شما را به دنیایی فلسفی می‌کشاند. داستان در دنیایی رخ می‌دهد که میزبان‌های یک پارک اندروید هستند و باید از انسان‌ها میزبانی کنند. اجرای درخشان “آنتونی هاپکینز” (Anthony Hopkins) این سریال را دیدنی کرده است. یکی از بهترین سریال‌های مشابه “هکرهای زیستی” که باید تماشا کنید.


2. توسعه دهندگان – Devs – 2020

“الکس گارلند” (Alex Garland) یک فیلمساز و فیلمنامه نویس انگلیسی است که به جهان‌های آینده علاقه دارد. دو فیلم او “اکس ماکینا” (Ex Machina) و “نابودی” (Annihilation) دیدگاه استعاری او درباره آینده بشریت را نشان می‌دهد. آیا یک مدینه فاضله علمی بر سرنوشت بشریت تأثیر می‌گذارد؟ “نیک آفرمن” (Nick Offerman) نقش مدیرعامل یک شرکت را ایفا می‌کند. این سریال نظریه‌های مختلف، داستان گیج کننده و طراحی صحنه زیبا را در کنار هم دارد. یکی از بهترین سریال‌های مشابه “هکرهای زیستی” که شما را به یاد پیچیدگی خدا و محدودیت‌های اراده، می‌اندازد.


1. یتیم سیاه – Orphan Black – 2013-2017

اگر یک روز متوجه شوید پایه و اساس زندگی‌تان براساس یک دروغ بوده، چه می‌کنید؟ “یتیم سیاه” یک سریال برنده ایمی، ساخته “گریم منسون” (Graeme Manson) است که شخصیت اصلی آن سارا به یک ماجرای شوم وارد می‌شود. این سریال با وجود داستان جذاب و اجرای بازیگران خود یک سریال دیدنی است. اگر “هکرهای زیستی” را دوست داشتید این سریال را هم تماشا کنید.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های کوتاه تاریخ سینما در ژانر علمی-تخیلی


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم