رکوردشکنی فیلم Black Widow در سه روز ابتدایی اکران

همانطور که انتظار هم می‌رفت، فیلم ابرقهرمانی “بلک ویدو” (Black Widow) موفق شد در افتتاحیه اکرانش رکورد فروش در دوران پاندمی را بشکند. این فیلم که از روز جمعه 9 جولای (18 تیر) اکران داخلی و جهانی‌اش را رسما آغاز کرده‌است، توانست تنها در سه روز به 80 میلیون دلار فروش در گیشه برسد. این درحالی است که فروش جهانی این فیلم هم به مبلغ 78 میلیون دلار ثبت‌شده و شبکه دیزنی+ هم اعلام کرده‌است که “بلک ویدو” تا امروز 60 میلیون دلار برای این شبکه درآمدزایی کرده‌است.

با این حساب، فیلم “بلک ویدو” رسما با فروشی 218 میلیون دلاری افتتاحیه باشکوهی را پشت‌سر گذاشته که پیش‌بینی می‌شود روند فروش آن در روز‌های آتی افزایش چشمگیری هم داشته‌باشد.

تا این جای کار موفق شده رکورد بیشترین فروش داخلی در دوران پاندمی که برای دو هفته به فیلم “سریع و خشمگین 9” تعلق داشت را به‌نام خود ثبت کند و نسبت به برخی دیگر از فیلم‌های کمپانی مارول مانند “مرد مورچه‌ای”، “ثور” و “کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو” افتتاحیه بهتری را در گیشه پشت‌سر بگذارد.

“کیت شورتلند” (Cate Shortland) وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است. “دیوید هاربر”، “ریچل وایس” و “فلورنس پاگ” (Florence Pugh) نیز از دیگر بازیگرانی هستند که در کنار  “اسکارلت جوهانسون” در فیلم جدید “بلک ویدو” به ایفای نقش می‌پردازند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم