سریال Cursed با بازی کاترین لانگفورد بعد از یک فصل کنسل شد

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال تاریخی “نفرین‌شده” (Cursed) را نمی‌سازد؛ تولید این سریال لغو و قرارداد بازیگرانش نیز فسخ شده‌است. فصل اول این سریال تابستان گذشته از نتفلیکس منتشر شد.

“نفرین‌شده” با اقتباس از کمیکی به همین نام، نوشته‌ی “فرانک میلر” (Frank Miller) و “تام ویلر” (Tom Wheeler)، ساخته شد و داستان آن که اقتباسی از افسانه‌های دنیای شاه آرتور است، داستان زندگی دختر نوجوان و قهرمانی به نام “نیمو” را دنبال می‌کند. “نیمو” که استعداد و قدرتی مرموز در خود دارد، با قرار گرفتن در موقعیت‌های مختلف و خطرناک سعی می‌کند با سرنوشت خود رو به رو شود.

“کاترین لانگفورد”، “دوون ترل”، “گوستاو اسکاشگورد” و “پیتر مولان” از بازیگران این سریال بودند. باید دید که آیا شبکه دیگری امتیاز تولید و پخش سریال “نفرین‌شده” را از سازندگان آن و شبکه نتفلیکس خریداری خواهد کرد یا نه.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. یک نفر

    تیر 19, 1400

    خدا رو هزار و پانصد مرتبه شکر. اصلا نفهمیدم چرا نتفلیکس، آرتور رو سیاه کرد و مرلین رو کچل(!!!) و البته سر لنسلات بیچاره رو راهب گریان کرد. از مورگانا وخاندان ندراگون هم نگم بهتره. اگر نتفلیکس میگفت میخواد فصل دو این سریال رو بسازه، کمپین نه به نتفلیکس راه میانداختم. آخه یک بریتانیایی الاصل رو سیاه میکنی؟ خدا رو شکر. برم سجده شکر به جا بیارم.

    پاسخ