بهترین فیلم‌های “رابرت پتینسون” (Robert Pattinson) که باید تماشا کنید

برخی از بازیگران قدرت بازیگری زیادی دارند که “رابرت پتینسون” یکی از آنهاست. این بازیگر اولین بار در نقش ادوارد در چندگانه “گرگ و میش” موردتوجه قرار گرفت. او به راحتی می‌توانست در نقش‌های خون آشامی کلیشه شود، اما به خوبی توانست اعتدال را رعایت کند. چون با حضور در نقش‌های مختلف خود را به چالش کشید و طرفداران را راضی نگه داشت. در اینجا می‌خواهیم بهترین فیلم‌های “رابرت پتینسون” را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


12. هری پاتر و جام آتش – Harry Potter And The Goblet Of Fire – 2000

در مدرسه هاگوارتز تورنمنتی برپاست تا نماینده مدرسه انتخاب شود. شخصیت پتینسون انتخاب می‌شود، اما بعد جام به هری پاتر (دنیل ردکلیف “Daniel Radcliffe”) می‌رسد. حالا این دو شخصیت باید با بچه‌های مدرسه‌های دیگر مبارزه کنند. هر دانش آموز وضایفی برعهده دارد. این نقش یکی از اولین نقش‌های مهم پتینسون است و او برای جلب توجه مخاطب باید سخت تلاش می‌کرد. با این حال در این کار موفق بود.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های دنیل ردکلیف (Daniel Radcliffe) که باید تماشا کنید


11. فانوس دریایی – The Lighthouse – 2019

داستان دو مرد که در یک فانوس دریایی گیر افتاده و به جنون می‌رسند. این دو تنها بازیگران فیلم هستند و “ویلم دفو” (Willem Dafoe) و “رابرت پتینسون” برای درخشش خود سخت تلاش می‌کنند. دفو با سبک سخنوری شکسپیری و پتینسون با حالات چهره، زبان بدن، دیالوگ کم و حرکات خود می‌درخشد. درباره این فیلم می‌توان ساعت‌ها حرف زد چون یکی از بهترین فیلم‌های “رابرت پتینسون” است که باید تماشا کنید.


10. پادشاه – The King – 2019

یک اثر حماسی براساس نمایشنامه‌های شکسپیر از هنری چهارم و پنجم. “تیموتی شالامی” (Timothee Chalamet) نقش هنری، پرنس ولز را برعهده داشته و “بن مندلسون” (Ben Mendelsohn) هم نقش هنری چهارم را بازی می‌کند. هنری می‌خواهد نسبت به پدرش و پادشاهان پیش از او متفاوت باشد. اما باید موانع را از سر راه بردارد. پتینسون هم نقش دوفن فرانسه را بازی می‌کند. او هنری را به چالش کشیده و می‌خواهد او و انگلستان را نابود کند. پتینسون بارها ثابت کرده بازیگر خبره‌ای است و این فیلم مثال بارز آن است.


9. چندگانه گرگ و میش – The Twilight

بلا (کریستن استوارت “Kristen Stewart”) به تازگی به فورکس آمده و از ادوارد (پتینسون) خوشش می‌آید. ادوارد هم سعی می‌کند در مقابل حسش مقاومت کند اما سرنوشت نقشه‌های دیگری دارد. چون ادوارد و خانواده‌اش خون شام هستند. شاید شما هم طرفدار این فیلم‌ها و نقش پتینسون باشید. این چندگانه یکی از بهترین فیلم‌های “رابرت پتینسون” است.


8. دوشیزه – Damsel – 2018

مردی به نام ساموئل (پتینسون) تصمیم دارد از زن رویاهایش پنه لوپه (میا واشیکوفسکا “Mia Wasikowska”) خواستگاری کند، و برای پیش بردن مراسم عروسی از کسی کمک می‌گیرد. پتینسون به خوبی با شخصیت خو گرفت و البته فیلم هم بسیار خوش ساخت است. پس حتماً آن را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های کمدی سال 2020 به ترتیب رتبه بندی که باید تماشا کنید


7. شهر گمشدهٔ زی – The Lost City Of Z – 2016

یک درام ماجراجویانه درباره سفرهای پرسی برای یافتن شهر باستانی در آمازون. “رابرت پتینسون” و “تام هالند” (Tom Holland) از بازیگران دیگر این فیلم هستند. پتینسون نقش همراه وفادار هونام را بازی می‌کند. اجرای او آنقدر زیباست که فیلم را مال خود می‌کند. شخصیت او تشنه معرفت و دانش است. این درام تاریخی یکی از بهترین فیلم‌های “رابرت پتینسون” است.


6. نقشه‌های ستاره‌های سینما – Map To The Stars – 2014

فیلمی با نقد هالیوود درباره شخصیت‌های مختلف، از جمله بازیگر زن مسن و ستاره کودک. از بازیگران فیلم عبارتند از “جولیان مور” (Julianne Moore)، “جان کیوسک” (John Cusack) و البته “رابرت پتینسون”. در این فیلم پتینسون نقش یک راننده لیموزین را بازیمی کند که بازیگر و فیلمنامه نویس هم هست. شخصیت‌های داستان شرایط مختلفی دارند و شخصیت پتینسون از همه معقول‌تر است. بنابراین بقیه در مقایسه با او دیوانه به نظر می‌رسند.


5. جهان شهر – Cosmopolis – 2012

داستان فیلم درباره مردی است که سوار ماشین می‌شود تا برود و موهایش را کوتاه کند، اما به خاطر دیدن رئیس جمهور ایالات متحده سفرش به تأخیر می افتد. او در این سفر افراد مختلفی را دیده و درباره زندگی، ثروت، بلندپروازی، خوشبختی و موضوعات دیگر با آنها حرف می زند. همین دیالوگ‌ها پیام فیلم را منتقل می‌کنند. “جهان شهر” از آن فیلم‌هایی است که به نظر می‌رسد در ذهن شخصیت می‌گذرد و داستانش واقعی نیست. شخصیت پتینسون عاری از احساسات است و پتینسون آن را به زیبایی ایفا کرده است. تا به اینجا هم می دانیم او از عهده نقش‌های مختلف برمی آید اما این فیلم هم یکی از بهترین فیلم‌های “رابرت پتینسون” است.


4. آب برای فیل‌ها – Water For Elephants – 2011

فیلمی اقتباسی از کتابی به همین نام درباره کسی که در سیرک کار می‌کند و عاشق یک اجرا کننده سیرک با بازی “ریس ویترسپون” (Reese Witherspoon) شده و زن هم متأهل است. “کریستف والتز” (Christoph Waltz) شوهر آن زن و صاحب سیرک است. جیکوب، شخصیت پتینسون، پسری آرام و محجوب است که همه او را دوست دارند. این فیلم نسبت به فیلم‌های دیگر پتینسون ساده‌تر است.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم جذاب و دیدنی درباره نقاش‌ها براساس امتیاز IMDb


3. زمان خوب – Good Time – 2017

فیلمی با حضور “بنی سفدی” (Benny Safdie) و “رابرت پتینسون”. پتینسون نقش یک سارق بانک را برعهده دارد که می‌خواهد برادر عقب مانده‌اش را از زندان آزاد کند. این تلاش او برای آزادی برادر او را به جرائم مختف می‌کشاند. برادران سفدی در کار خود ماهر هستند و یک تریلر زیبا خلق کرده‌اند. با تماشای این فیلم با صحنه‌های هیجان انگیز آن همراه می‌شوید. شخصیت پتینسون به جرائم مختلف دست می زند  اما باور دارد همه این کارها به خاطر برادرش است. این فیلم از آغاز تا پایان شما را با خود همراه می‌کند.


2. حیات والا – High Life – 2018

در این فیلم گروهی در قالب یک آزمایش به فضا فرستاده می‌شوند. هدف این است که از طریق لقاح مصنوعی بچه‌هایی به دنیا بیایند. شخصیت پتینسون و دخترش مرکز داستان هستند و با فلش بک‌هایی به گذشته آن‌ها می‌رویم. یکی از بهترین فیلم‌های “رابرت پتینسون” که باید تماشا کنید تا اجرای درخشان او در نقش یک پدر را ببینید.


1. مرا به یاد داشته باش – Remember Me – 2010

فیلمی با حضور “رابرت پتینسون” و “امیلی دی راوین” (Emilie de Ravin) درباره دو فرد آسیب دیده که یکدیگر را یافته و عاشق هم می‌شوند. شخصیت پتینسون در تلاش است تا رابطه با پدرش “پیرس برازنان” (Pierce Brosnan) را اصلاح کند. گاهی اوقات تماشای چنین درامی لازم است تا یادتان بیاید همه آدم‌ها به نوعی آسیب دیده هستند، اما همیشه باید امیدوار باشید. اجرای زیبای پتینسون این فیلم را دیدنی کرده است.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین صحنه‌های مبارزه در فیلم‌های دهه 90 میلادی


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. s

    تیر 20, 1400

    فیلم little ashes هم از این بازیگر بسیار خوب و پیشنهادیه حتما ببینید

    پاسخ