اولین تریلر انیمیشن جدید Encanto منتشر شد

همانطور که وعده داده شده‌یود، والت دیزنی بعد از انتشار اولین پوستر رسمی انیمیشن “افسون” (Encanto)، ساعاتی پیش تریلر رسمی این انیمیشن را هم منتشر کرد که در آن شاهد دنیای زیبای آن و معرفی شخصیت‌ها به‌صورت کوتاهی هستیم.

“بایرون هاوارد” و “جرد بوش” که پیش از این کارگردانی انیمیشن موفق “زوتوپیا” (Zootopia) را برعهده داشتند، انیمیشن جدید “افسون” را برای دیزنی کارگردانی کرده‌اند. این انیمیشن قرار است داستان یک خانواده خارق‌العاده به‌نام مادریگال را دنبال کند که در کوه‌های کلمبیا و در یک خانه‌ جادویی و در یک شهر پر جنب و جوش و در یک مکان شگفت‌انگیز و جذاب به‌نام انکانتو پنهان شده و زندگی می‌کنند. جادوی انکانتو به هر کودک در خانواده یک قدرت فوق‌العاده می‌بخشد، اما میرابل تنها عضو خانواده مادریگال است که دارای قدرتی نیست. اما زمانی‌که میرابل می‌فهمد انکانتو در خطر است، او به‌عنوان تنها عضو معمولی خانواده مادریگال، شاید آخرین امید این خانواده استثنایی نیز باشد.

دیزنی “افسون” را برای اکران در تاریخ 24 نوامبر 2021 (3 آذر 1400) برنامه‌ریزی کرده‌است؛ در ادامه می‌توانید تریلر رسمی منتشر شده از این انیمیشن را تماشا کنید:

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم