بدترین جهان‌های انیمه که نمی‌شود در آن زندگی کرد و غیرقابل تحمل‌اند

فکر می‌کنید زندگی در دنیای انیمه مورد علاقه شما سرگرم کننده خواهد بود؟ خوب، بهتر است اگر از علاقه‌مندان انیمه های این مقاله هستید؛ کمی بیشتر در این مورد فکر کنید. به راحتی می‌توان گفت هرکسی که از تماشای انیمه لذت می‌برد حداقل یک بار در زندگی خود فکر کرده است: “من دوست دارم در این دنیا زندگی کنم! ” اما آیا به راستی زندگی در این دنیای خیالی می‌تواند واقعاً عالی باشد؟ در اغلب موارد هنگام خیال و رؤیا دربارهٔ بودن در یک دنیای دیگر؛ از دریچه چشم شخصیت اصلی به همه چیز نگاه می‌کنیم. به ویژه چیزهایی که از سر گذرانده‌اند و قدرت‌هایی که از تجربه‌هایشان به دست آورده‌اند. با این حال یادتان باشد که هر کسی در دنیا نقشی منحصربه‌فرد دارد. این نقش غالباً قهرمان اصلی نیست بلکه معمولاً یک شخصیت فرعی است. شخصیت‌های فرعی یا زمینه‌ای که ممکن است به‌ظاهر چندان پررنگ نباشد و خودش داستان خودش را داشته باشد. واقعیت این است که همه نمی‌توانند مانند ناروتو قهرمان باشند. ما در این مقاله به بدترین جهان‌های انیمه که نمی‌شود در آن زندگی کرد اشاره می‌کنیم که زندگی در دنیایی که آن‌ها به تصویر می‌کشند بسیار سخت و وحشتناک است. با پروشات همراه باشید.


10. در “مالیخولیای هاروهی سوزیمیا” (The Melancholy of Haruhi Suzumiya) همه چیز به خواست یک خدا وابسته است

داستان این انیمه به نوعی یک داستان کلاسیک قدیمی اما خوب است. در “مالیخولیای هوراهی سوزیمیا” همه چیز در معرض نابودی، تغییر کامل و همین طور دوباره شکل گرفتن است. در این انیمه اکثریت از این اتفاق‌ها اطلاعی ندارند. تا زمانی که قهرمان داستان هاروهی سوزومیا از قدرت خود اطلاعی ندارد؛ جهان پیرامون او تا حدودی امن است. در صورت نابودی جهان تمامی چیزها به شکل کامل از بین می‌روند. هیچ کس هرگز نخواهد دانست که روزی این اتفاق افتاده است چرا که آن‌ها نیز به طور کامل نابود می‌شوند گویی که هرگز وجود خارجی نداشتند.

 همچنین بخوانید: بهترین ضدشرورهای تاریخ انیمه سازی به ترتیب رتبه بندی که باید آنها را بشناسید


9. “آکادمی قهرمان من” (My Hero Academia) همه شبیه هم هستند

شاید در نگاه اول این طور به نظر برسد که دنیای انیمه “آکادمی قهرمان من” بهترین دنیا برای زندگی است. تقریباً می‌توان گفت که همه افراد قدرت فوق‌العاده دارند و ابرقهرمانان واقعی هستند. آن‌ها می‌توانند به راحتی پرواز کرده و حتی جهان را نجات دهند.

متأسفانه، تقریباً هر کس که به قدرت‌های این چنینی دسترسی دارد یک نقطه ضعف نیز دارد. وقتی همه شگفت‌انگیز باشند، فقط کسانی که واقعاً برجسته هستند می‌توانند به چشم بیایند. حتی ممکن است شما هیچ گونه ویژگی متمایزی در این دنیای عجیب نداشته باشید. مگر اینکه قدرت استعداد به شکل یکسان بین همه تقسیم شود. متأسفانه افرادی که از این توانایی‌ها بهره‌ای نبرده باشند از این مسئله تا همیشه رنج خواهند برد. بنابراین این انیمه یکی از بدترین جهان‌های انیمه را داراست.


8. در انیمه “بلیچ” (Bleach) همه افراد باید مراقب باشند

در این انیمه می‌توان گفت حتی شما برای اینکه بمیرید هم باید خوش‌شانس باشید. چرا که از این طریق خواهید توانست تا قدرت خود را به دست بیاورید. حتی اگر شما هم همچون دوستان ایچیگو از این قواعد سرپیچی کنید و بخواهید با تحمل بسیاری مسائل مهارت‌هایی را کسب کنید؛ باز هم احتمال نابودی و در خطر بودنتان زیاد است.

این افراد می‌توانند طعمه‌های خوبی برای هالوها باشند که همواره در جهان در حال پرسه زدن هستند. در درنیای بلیچ با جلب‌توجه بلیچ ها می‌توان در دردسر بزرگ‌تری افتاد. بنابراین یکی از بدترین جهان‌های انیمه را دارد.


7. در “دراگون بال” (Dragon Ball) باید موجودات مختلف را تحمل کنید

شاید دیدن قدرت‌های عجیب‌وغریب در این سریال در ابتدای برای شما خوشایند باشد. پرواز در آسمان آبی، قدرت درهم شکستن تخته‌سنگ با یک انگشت و توانایی شلیک تیرهای انرژی و توپ همه می‌تواند بسیار جالب باشد. در نظر داشته باشید که حتی اگر از این بین فردی به عنوان خدا انتخاب شود تا در بین افراد عادی قرار بگیرد ممکن است دنیا تنها به دلیل خوش‌گذرانی‌های یک نفر در یک باشگاه سیاره‌ای نابود شود!

در این سریال می‌بینیم که دراگون بال تمایل چندانی به تغییر و تحول ندارد و تنها سایان ها می‌توانند با آن شرایط خودشان را انطباق بدهند. البته گاهی اوقات نمی‌توانند جلوی تخریب سیاره را توسط موجودات قدرتمندتر بگیرند. خوشبختانه دراگون بال می‌تواند همه کس و همه چیز را دوباره بازگرداند.


6. در “دکتر استون” (Dr. Stone) به عصر حجر برمی‌گردید

در دنیای مدرن، فناوری هم هدیه است و هم نفرین. با این حال، چیزی که همه می‌توانند با آن موافق باشند این است که اکثر مردم جهان تقریباً برای همه چیز به فناوری اعتماد می‌کنند. “دکتر استون” با واکنش شخصیت‌ها این مسئله را کاملاً به رخ می‌کشد. متأسفانه بعد از بازگرداندن افراد سنگی به زندگی دوباره با چالش‌هایی مواجه می‌شوند به نوعی مجبور می‌شوند تا دوباره از صفر شروع کنند. بسیاری از آن‌ها بدن مهارت‌های اصلی نمی‌توانند دوام بیاورند و از بین می‌روند. پس این انیمه هم یکی از بدترین جهان‌های انیمه را دارد.

 همچنین بخوانید: بهترین مانگاهای سینن به ترتیب رتبه بندی برای طرفداران مانگا و انیمه


5. در “نیروی آتش” (Fire Force) خود به خود آتش می‌گیرید

این انیمه سرشار از شانس و احتمال است. برخی از شرورهای شیطانی با ابرقدرت‌های آتشین به شکنجه افراد بی‌گناه می‌پردازند. اغلب افراد از بین می‌روند مگر اینکه فردی دارای قدرت خاصی باشد. همه افراد بی‌گناه و درمانده به آتش کشیده شده و به ناگهان به هیولاهایی تبدیل می‌شوند و می‌توانند همین طور تخریب به بار بیاورند. داستان این سریال به ماجراهای آتش‌سوزی و همین طور سفر شینرا کوشابه برای نجات برادر کوچک‌ترش می‌پردازد. دنیای پشت پرده شخصیت‌های اصلی این سریال همواره در حال سوختن در آتش و نابودی است.


4. در “شیطان کش” (Demon Slayer) یک لقمه می‌شوید

در نگاه اول، دنیای انیمه “شیطان کش” حتی برای خود شیطان کش هم جای مزخرفی برای زندگی است. تازه این مسئله هرچه بیشتر دقیق شویم بدتر هم می‌شود. شیطان کش در هنگام جنگ با خطر دائمی مرگ روبرو است و دهقانان تصویر شده در   سریال نیزهیچ شانسی در برابر یک دیو ندارند؛ همانطور که در گذشته این نمایش به صورت مختصر نشان داده شده بود.

البته این امکان وجود دارد که تبدیل به یک ششمشیرزن بدقلق شوید که بتوانید کاتانا را مثل سایرین کنترل کنید و عناصر را با قدرت کنترل نفس به خوبی مهار کنید. افراد عادی در این سریال درست مثل توت‌هایی که به راحتی چیده می‌شوند تا برروی کیک عصرانه قرار بگیرند؛ در معرض خورده شدن و مرگ هستند.


3. “ناروتو” (Naruto) و تهدید به جنگ همیشگی که گریبانتان را می‌گیرد

دنیای ناروتو دنیایی است که همیشه دچار ستیز و درگیری است.جنگ جهانی باشد و خواه درگیری‌های در مقیاس بسیار کمتر ، سایه مرگ همیشه در کمین است – مخصوصاً برای نینجاها و رونین.

در حالی که غیرنظامیان جهان معمولاً در داخل روستاهای مختلف جهان ایمن هستند ، از طرف دیگر نینجا و رونین دائماً برای انجام مأموریتها یا وظیفه حفاظتی از چیزی ارزشمند جان خود را به خطر می‌اندازند. قدرت دشمن در اغلب موارد ناشناخته است و خطر در هر گوشه و کناری کمین کرده است.به علاوه، سنگرهای ایمنی روستاها حتی از نینجا دشمن در امان نیستند ، همانطور که در مانگا و انیمه نشان داده شده است.


2. “گوندام” (Gundam) به معنای واقعی کلمه یک تله مرگ  است

مهم نیست در دنیای “گوندام” چه نقشی را ایفا می‌کنید. در هر صورت باید بدانید که با خطری تهدیدکننده روبرو خواهید شد. درست است که خلبانان جنگجویان اصلی سریال هستند اما خسارت‌های بسیار زیادی به سایرین نیز وارد می‌شود. تمامی خرابی‌ها در مناطق پرجمعیت آسیب‌های زیادی به همه وارد می‌کند.این نکته یادآور این مساله است که جنگ تنها یک مبارزه نظامی نیست بلکه غیرنظامیان و افراد بی پناه نیز از این مساله آسیب فراوانی می‌بینند.

این مساله در انیمه “گاندوم” به بهترین شکل ممکن نشان داده شده است. زمانی که ارتش انقلابی فضایی یا SRA یک کلنی فضایی عظیم را روی زمین انداختند که 99٪ از جمعیت کره زمین تلفات داده و منجر به زمستان هسته‌ای شد.

 همچنین بخوانید: انیمه های توقیف شده در چین و دلیل توقیف شدن آنها که شاید برایتان جالب باشد


1. “حمله به تایتان” (Attack On Titan)، هیچ کلمه‌ای برای توصیف میزان بد بودن آن وجود ندارد

انیمه”“حمله به تایتان” نمونه شاخص این عبارت است که بخور تا خورده نشوی. دنیای خارج از دیوار به شدت وحشتناک و خطرناک است و از طرفی زندگی در داخل دیوار هم سخت است. تایتان ها یا همان هیولاهای عظیم الجثه در جهان پرسه می‌زنند و در طی دوهزارسال اخیر انسان‌های زیادی را خورده‌اند. افرادی که در داخل دیوارها زندگی می‌کنند گمان می‌کنند که دیگر این خطرها به طور کامل رفع شده است اما حقیقت خارج از دیوار چیز دیگری است. بنابراین این انیمه هم یکی از بدترین جهان‌های انیمه را داراست.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. ایران

    تیر 16, 1400

    به نظرم من بدترین ها اتک ان تایتان و مالیخولیای هاروهی سوزومیاست اتک که خودتون میشناسید ولی مثلا هاروهی حافظه خودشو پاک کرده ولی اگر کمی ناراحت بشه مثلا یه سگ بهش حمله کنه یا چیزی یا کمی غمگین بشه یک دفعه تمام جهان از واقعیت پاک میشه واقعا وحشتناکن این دو

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به ایران

      آبان 9, 1400

      ۳ تا خدا میخوایم جلو نابودی جهان از دست این هاروهی نجات بدن

      پاسخ