بهترین فیلم‌های مشابه “جنگ فردا” (The Tomorrow War) که باید تماشا کنید

فیلم “جنگ فردا” از “کریس مک کی” (Chris McKay) یک فیلم علمی تخیلی اکشن نظامی جذاب و دیدنی است. داستان درباره گروهی از سربازان آینده است که به زمین می‌آیند تا انسان‌ها را از سرنوشت قریب الوقوع شان باخبر کنند. از قرار معلوم در آینده نبردی میان انسان و بیگانه‌ها رخ می‌دهد و انسان‌ها در آستانه نابودی قرار دارند. وقتی ارتش فعلی و آینده شکست می‌خورد، دولت‌های جهانی تصمیم می‌گیرند سربازانی را به نبرد فردا بفرستند. گرچه در مدت زمان 138 دقیقه‌ای فیلم اتفاقات مختلف و عناصر علمی تخیلی زیاد دیده می‌شود، اما اصل داستان به یک خانواده آمریکایی از طبقه متوسط می‌پردازد. “کریس پرت” (Chris Pratt) نقش اصلی را برعهده دارد. فیلم پر از صحنه‌های دیدنی از بیگانه‌های ترسناک است. اگر این فیلم را دوست داشتید در اینجا بهترین فیلم‌های مشابه “جنگ فردا” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. آپولو 18 – Apollo 18 – 2011

فرض کنید در یک مأموریت فضایی هسید و با سفینه‌ای متروک روبرو می‌شوید. آیا جرات دارید داخل آن را نگاه کنید؟ این فیلم ترسناک علمی تخیلی از “گونسالو لوپس-گایگو” (Gonzalo López-Gallego) شما را میخکوب می‌کند. داستان کابوس مانند آن درباره گروهی از فضانوردان است که در راه بازگشت با یک بیگانه روبرو می‌شوند. گرچه داستان فیلم بدیع نیست اما صحنه‌های ترسناک، بیگانه‌ها و تصاویر بصری آن را تماشایی می‌کند. پس اگر دوست دارید بیگانه‌های ترسناک ببینید این فیلم را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های فضایی کل تاریخ سینما از ادیسه فضایی تا میان ستاره ای


6. نشانه‌ها – Signs – 2002

“ام نایت شیامالان” (M. Night Shyamalan) که با فیلم “حس ششم” (The Sixth Sense) دنیا را غافلگیر کرده بود این تریلر علمی تخیلی را ساخت. داستان در مناطق روستایی آمریکا رخ داده و درباره خانواده هس است که در وسط ناکجاآباد زندگی می‌کنند. این فیلم با الهام از دایره‌های عجیب رفته رفته به ماجرایی دیدنی ختم می‌شود و ترس و وحشت خانواده را نمایش می‌دهد. این فیلم با حضور “مل گیبسون” (Mel Gibson)، “ابیگیل برسلین” (Abigail Breslin) و “واکین فینیکس” (Joaquin Phoenix) شما را میخکوب می‌کند. اگر تم خانوادگی “جنگ فردا” را دوست دارید از تماشای “نشانه‌ها” لذت می‌برید چون یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “جنگ فردا” است.


5. منطقه 9 – District 9 – 2009

اغلب فیلم‌های فضایی بیگانه‌ها را قوی و ترسناک نشان می‌دهد، اما شاید انسان‌ها ظالم‌تر باشند؟ این فیلم از “نیل بلومکمپ” (Neill Blomkamp) داستانی پیچیده از مسائل سیاسی و حمله بیگانه‌هاست. در آینده بیگانه‌ها به زمین پناه آورده‌اند اما دولت‌های شرور آنها را در اردوگاه زندانی کرده‌اند. این فیلم در دنیایی با مشکلات نژادی و امپریال بیش از حد واقعی به نظر می‌رسد. موسیقی متن و جلوه‌های بصری فضای تاریک آن را نمایش داده و بر ذهن مخاطب تأثیر می‌گذارد. اگر دوست دارید فیلمی با حضور بیگانه‌ها و تم انسانی ببینید، این فیلم برای شما مناسب است.


4. نابودگر 2: روز داوری – Terminator 2: Judgement Day – 1991

سربازان آینده در زمان سفر می‌کنند تا بشریت را از سرنوشت خود آگاه کنند. گرچه این موضوع در حال حاضر تکراری است اما در دهه 80 میلادی جدید بود. دومین فیلم از چندگانه “نابودگر” با صحنه‌های تعقیب و گریز و تم خانوادگی مرگبار است. در این فیلم “آرنولد شوارتزنگر” (Arnold Schwarzenegger) نقش تی-800 را بازی می‌کند که باید جان کانر را از شر رباتی دیگر نجات دهد. جان و مادرش می‌خواهند مانع وقوع فاجعه آخرالزمانی باشند و فیلم به ایده آزادی اراده و سرنوشت می‌پردازد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم ها با موضوع بیگانگان و فضایی ها که در سال 2018 اکران شدند


3. میان ستاره‌ای – Interstellar – 2014

گرچه در این فیلم بیگانه‌ها وجود ندارند اما سیاره‌های مختلف را می‌بینیم. یک فیلم پیچیده و دیدنی از “کریستوفر نولان” (Christopher Nolan) که ماجراجویی سفر در زمان را نشان می‌دهد و ما را به آینده‌ای می‌برد که بشر هیچ چاره‌ای ندارد. در این فیلم شخصیت‌های “متیو مک کانهی” (Matthew McConaughey) و “آن هاتاوی” (Anne Hathaway) ماموریتی را آغاز می‌کنند تا در جهان برای انسان خانه‌ای پیدا کنند. داستان جذاب و علمی تخیلی فیلم را دیدنی می‌کند و رابطه پدر و دختری همتم خانوادگی را به آن اضافه می‌کند. یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “جنگ فردا” که باید تماشا کنید.


2. جنگ دنیاها – War of The Worlds – 2005

نمی‌شود از فیلم‌های علمی تخیلی حرف زد و از این اثر با حضور “تام کروز” (Tom Cruise) اسم نبرد. “استیون اسپیلبرگ” (Steven Spielberg) با اقتباس از داستان “اچ.جی.ولز” فیلمی زیبا خلق می‌کند. نسخه اقتباسی دیگری از این داستان در سال 1953 هم ساخته شد اما نسخه جدید با صحنه‌های اکشن و ترسناک دیدنی‌تر است. ری یک آمریکایی معمولی است که می‌خواهد آخر هفته را با بچه‌هایش سپری کند. اما با ظهور بیگانه‌ها روی زمین همه چیز بهم می‌ریزد. ری باید در برابر بیگانه‌ها از بچه‌هایش مراقبت کند. این فیلم بیگانه‌ها را در داستانی قرن بیستمی قرار داده و یک فیلم دیدنی می‌سازد.


1. بیگانه – Alien – 1979

در لیست فیلم‌های بیگانه‌ها حتماً باید از فیلمساز بریتانیایی “ریدلی اسکات” (Ridley Scott) و فیلم علمی تخیلی “بیگانه” حرف زد که آغازگر فیلم‌های دیگری از این ژانر بود. داستان در آینده رخ داده و درباره خدمه سفینه فضایی نوسترامو است که با بیگانه‌هایی در دل کهکشان تماس برقرار می‌کنند. با این حال همه چیز طبق نقشه پیش نرفته و قهرمان‌ها خود را در ماموریتی خطرناک می‌بینند. صحنه‌های وهم آلود، موسیقی متن شنیدنی و جلوه‌های بصری آن را به یکی از دیدنی‌ترین فیلم‌ها تبدیل می‌کند. یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “جنگ فردا” که باید تماشا کنید.

همچنین بخوانید: رتبه بندی فیلم‌های ام. نایت شیامالان (. NIGHT SHYAMALAN) که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم