بهترین فیلم‌های ترسناک جنگیری مشابه “روز هفتم” (The Seventh Day)

“روز هفتم” یک فیلم ترسناک جنگیری ساخته “جاستین پی.لانژ” (Justin P. Lange) است. داستان در یک روز رخ می‌دهد که ماجرای جنگیری‌ها از کنترل خارج می‌شود. پدر پیتر یک جنگیر کارکشته است که به همراه کشیش دنیل می‌خواهد نیروهای شیطانی را خارج کند. اما نتیجه کار ترسناک است. گرچه داستان از آثار قبلی این ژانر الهام می‌گیرد، اما اثری تازه و بدیع است. اجرای “گای پیرس” (Guy Pearce) و “وادر دربز” (Vadhir Derbez) در نقش اصلی دیدنی است. اگر این فیلم را دوست دارید در اینجا بهترین فیلم‌های ترسناک جنگیری مشابه “روز هفتم” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


5. تاریک – The Dark – 2018

فیلم دیگری از “جاستین پی.لانژ” که عناصر ترسناک و طنز در کنار هم در آن به کار رفته است. روح مینا در جایی که کشته شده سرگردان است. او به عنوان یک روح جان خیلی‌ها را گرفته، اما وقتی به یک پسر نابینا برمی خورد داستان فرق می‌کند. مینا با دیدن پسرک به یاد گذشته خودش می افتد. یک فیلم تاریک و ترسناک با پایانی پیچیده که طرفداران “روز هفتم” از آن لذت می‌برند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های ترسناک مدرن که باید تماشا کنید (رده‌بندی بر اساس امتیاز IMDb)


4. ویجا: خاستگاه شیطان – Ouija: Origin of Evil – 2016

فیلمی از “مایک فلنگن” (Mike Flanagan) که با فیلم ترسناک هم تماشاگران را ترساند. این فیلم ترسناک یک کابوس واقعی است. یک مادر مجرد و دو فرزندش یک تخته ویجا دارند تا واسطه ارتباط مردم با روح مردگانشان باشند. اما دختر کوچک‌تر توسط یک شیطان تسخیر می‌شود. یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک جنگیری که باید تماشا کنید.


3. شیون – The Wailing – 2016

یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک از فیلمساز کره جنوبی “نا هونگ-جین” (Na Hong-jin) که شما را میخکوب می‌کند. بعد از ورود غریبه‌ای شرور در یک روستا مرگ‌های بی رحمانه و ترسناک رخ می‌دهد. نیروهای ماورایی حتی پلیس را هم خلع سلاح می‌کنند. اما جالب اینجاست که این فیلم ترسناک پایان خوشی دارد. یک اثر دیدنی با کلی پرنده مرده که در آن اهریمن پیروز می‌شود.

همچنین بخوانید: 10 فیلم ترسناک جذاب و دیدنی از کشور کانادا


2. جنگیر – The Exorcist – 1973

سینما بهترین فیلم‌های ترسناک جنگیری را ساخته اما هیچکدام از آنها به پای فیلم اصلی “جنگیر” نمی‌رسند. اثری کلاسیک از “ویلیام فردکین” (William Friedkin) درباره یک بازیگر زن و دخترش که در شهر کوچکی زندگی می‌کنند. وقتی دخترک توسط ارواح تسخیر می‌شود مادرش کشیش لنکستر و کشیش دیگری را به خانه می‌آورد. با این حال جنگیری خوب پیش نمی‌رود. صحنه‌های ترسناک، کودکان شیطانی و عناصر وحشت این فیلم را خیره کننده می‌کند.


1. بچه رزماری – Rosemary’s Baby – 1968

“رومن پولانسکی” (Roman Polanski) فیلمساز آمریکایی یک داستان ترسناک روانشناسانه خلق کرده که رفته رفته به اثری چندلایه تبدیل می‌شود. رزماری با همسرش گای به آپارتمان تازه‌ای می‌رود تا خانواده تشکیل دهند. اما تصاویر خیالی می‌بیند و باور می‌کند که قربانی نقشه‌ای شرور است، چون موجوداتی علیه او و فرزند متولد نشده‌اش دسیسه می‌کنند. عناصر روانشناسانه، فرقه‌های سری و گره پاینی داستان این فیلم را به بهترین‌های ژانر خود تبدیل می‌کند. اگر دوست دارید بهترین فیلم‌های ترسناک جنگیری و خوف انگیز را تماشا کنید این اثر مناسب شماست.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم الهام گرفته شده از محله چینی‌ها (Chinatown) از رومن پولانسکی


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم