بهترین انیمه‌های مشابه “شیطان کش” (Demon Slayer) که باید تماشا کنید

انیمه جدید “شیطان‌کش: فیلم کیمتسو نو یائیبا: قطار موگن” (Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba the Movie: Mugen Train) یک انیمه زیباست که به ماجراجویی‌های سه شخصیت بی تجربه می‌پردازد: تانجیرو، زنیتسو و اینوسوکه که بعد از روبرو شدن با روی و نیروهای شر و در کوه ناتاگومو این ماجراجویی را آغاز می‌کنند. به محض این که زخم‌هایشان درمان می‌شود، تمرین را شروع کرده و سپس به یک گروه ملحق می‌شوند تا درباره ناپدید شدن مسافر و شیطان کش در قطار موگن تحقیق کنند. پس از دیدن این فیلم فانتزی تاریک اکشن و ماجراجویانه شاید دوست داشته باشید انیمه‌های مشابه را تماشا کنید. در اینجا بهترین انیمه‌های مشابه “شیطان کش” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. شهر شریر – Wicked City – 1987

انسان‌ها به خاطر قراردادی که با موجودات ماورایی بسته‌اند قرن‌ها زندگی آرامی دارند. با این حال یک سازمان افراطی مانع امضای قراردادی دیگر شده و آرامش را به هم می زند. با وجود مشکلات بین دو جهان و خطرات پیش رو، حالا تاکی و همراهان او باید این دنیا را نجات دهند. دنیای این انیمه هم مثل دنیای “شیطان کش” دنیایی آشوب زده با موجودات افراطی است که می‌خواهند طبق خواسته‌های خود جهان را شکل دهند. بنابراین طرفداران “شیطان کش” از دیدن این سریال هم لذت می‌برند.

همچنین بخوانید: معرفی انیمه هایی درباره آشپزی و غذا که باید تماشا کنید و لذت ببرید


6. فیلم بلیچ: خاطرات هیچکس – Bleach the Movie: Memories of Nobody – 2006

در دنیای “بلیچ” روح مردگان پس از مرگ یا به جامعه ارواح می‌رود یا در دنیای انسان‌ها رها می‌شوند تا موجوداتی از آنها تغذیه کنند. با این حال، شینیگامی ها همیشه برای مبارزه با این هیولاها آماده هستند و به ارواح کمک می‌کنند تا به تقدیر واقعی‌شان برسند. اما وقتی ایچیگو و روکیا روحی را می‌بینند که هیچ خاطراتی ندارد، نمی‌دانند با آن چکار کنند.

با این حال آنها خوش شانس هستند چون یک شینیگامی مسئولیت آن روح را برعهده می‌گیرد تا آن را به جای مخصوصش برساند. ما آیا او واقعاً دوست است یا دشمن؟ گرچه “بلیچ” و “شیطان کش” شباهت‌های کمی دارند، اما اگر داستان و صحنه‌های اکشن “شیطان کش” را دوست داشتید پس این فیلم را هم دوست خواهید داشت.


5. شاهزاده مونونوکه – Princess Mononoke – 1997

پرنس آشیتاکا برای نجات قبیله‌اش از شر یک هیولا با آن مبارزه کرده و شکستش می‌دهد، اما خودش طلسم می‌شود. گرچه این طلسم قدرت‌های زیادی را به او می‌بخشد، اما به تدریج بر جسمش تأثیر گذاشته و جانش را به خطر می‌اندازد. بنابراین در جستجوی درمان به تاتارا یا شهر آهنین می‌رسد. در آنجا می‌بیند که به دلیل مسائل محیط زیستی بین دو گروه درگیری‌هایی وجود دارد.

زمانی که مرگ پرنس نزدیک می‌شود از خودش دانایی و صبوری زیادی به خرج می‌دهد و می‌توانید بین این دو گروه صلح برقرار کند. داستان مبارزه علیه مرگ، اهریمن‌ها و نفرین‌ها یادآور “شیطان کش” است. بنابراین این انیمه یکی از بهترین انیمه‌های مشابه “شیطان کش” است که باید تماشا کنید.


4. آکادمی قهرمانانه من: قیام قهرمانان – My Hero Academia: Heroes Rising – 2019

زمانی که ویلن ناین از چنگ قانون و قهرمان‌ها فرار می‌کند، با لیگ ویلن‌ها یکی می‌شود تا با طرح نقشه‌ای شیطانی انجمن قهرمان‌ها را به خطر بیندازد. این ویلن با نابودی سیستم فعلی می‌خواهد انجمنی ایجاد کند که کوسه‌های قدرتمند در رأس باشند. با این حال ویلن ناین نقطه ضعفی دارد و به همین دلیل به دنبال یک کوسه است تا او را شکست ناپذیر کند.

اما این تمایل او این ویلن را در مقابل ایزوکو و دوستانش قرار می‌دهد. داستان مبارزه در مقابل یک دشمن قوی‌تر طرفداران را به یاد انیمه جدید “شیطان‌کش: فیلم کیمتسو نو یائیبا: قطار موگن” می‌اندازد. طرفدارانی که رویارویی حماسی میان هاشیرا و آزاکا لذت بردند از رویارویی شخصیت‌های این سریال هم لذت می‌برند.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر تاریخ درباره غذا و آشپزی


3. سامورایی آفرو: قیامت – Afro Samurai: Resurrection – 2009

آفرو پس از انتقام مرگ پدرش زندگی آرام و به دور از خشونت دارد. به جز کابوس‌های ترسناکش مشکل دیگری او را تهدید نمی‌کند و به نظر می‌رسد که می‌تواند زندگی معمولی داشته باشد. متاسفانه دوستانش جینو و سیو به او خیانت کرده، بقایای پدرش و هدبند شماره 1 را که پس از سختکوشی و فداکاری‌های بسیار به دست آورده بود، برداشتند. گویی سرنوشت اوست که دائم به فکر انتقام گیری و خشونت باشد. این انیمه یکی از بهترین انیمه‌های مشابه “شیطان کش” است که از ماجرای انتقام گیری شخصیت‌ها لذت می‌برید.


2. جنگیر آبی: فیلم – Blue Exorcist: The Movie – 2012

آکادمی ترو کراس برای فستیوال بزرگی که هر یازده سال یک بار برگزار می‌شود، آماده می‌شود و اوکومورا و برادرانش هم مسئولیت‌های مهمی را برعهده دارند. گرچه همیشه اهریمن‌ها با هم مشکل دارند، اما داستان رین فرق دارد. آن‌ها باید قطار فانتوم را کنترل کنند که نتواند به اهداف شوم خود برسد. دشمن رین هم مثل تانجیرو و دوستانش اهریمنی است که قطاری را تسخیر کرده و برای شکست دشمنان خود ترفندهای مختلف به کار می‌برد. به علاوه، رین و برادر دوقلویش در یک مأموریت شرکت می‌کنند، درحالی که شیطان کش هم در مااموریتی به کمک هاشیرا می‌رود. بنابراین این شباهت‌ها این انیمه را برای طرفداران “شیطان کش” دیدنی می‌کند.


1. افسانه اژدهای هزاره – Legend of the Millennium Dragon – 2011

جون تندو یک پسر معمولی پانزده ساله است که در دوره هی آن ژاپن با اهریمن‌ها مبارزه می‌کند. او به 1،200 سال قبل فرستاده می‌شود تا راهب را ببیند. راهب هم از دست اهریمنی که می‌خواهد او را بکشد در حال فرار است. این راهب فرزانه همه چیز درباره فرزندان این پسر را به او گفته و او را برای ماجراجویی‌ها و قدرت‌هایی که در سر راه می‌بیند، آماده می‌کند.

فرزندان مرموز جون و قدرت‌های پنهان او طرفداران “شیطان کش” را به یاد تانجیرو می‌اندازند. حتی دشمن‌هایی که جون جوان می‌بینند شبیه دشمن‌های “شیطان کش” هستند. به همین دلیل می‌توان “افسانه اژدهای هزاره” را یکی از بهترین انیمه‌های مشابه “شیطان کش” دانست.

همچنین بخوانید: بهترین مانگاهای سینن به ترتیب رتبه بندی برای طرفداران مانگا و انیمه


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. پوکرمن

    تیر 24, 1400

    خدایی اینا کجاشون شبیهه من حداقل پنج تاشو میگم که شبیه نیستن

    پاسخ