جزئیات جدیدی از فیلم Limbo، جدیدترین فیلم ایناریتو منتشر شد

زمستان گذشته بود که رسما اعلام شد کارگردان برنده اسکار، “الخاندرو گنزالس ایناریتو”، درحال ساخت اولین فیلم بلند خود بعد از فیلم “از گور برخاسته” (The Revenant) می‌باشد. این فیلم که با عنوان “برزخ” (Limbo) مقابل دوربین رفته‌است، با ژانر جنگی ساخته خواهد شد و “داریوش خنجی” نیز به عنوان فیلمبردار با این پروژه درحال همکاری است.

فیلم جدید “برزخ” نیز بعد از فیلم‌های “عشق سگی” (Amores Perros) محصول سال 2000، نخستین فیلم ایناریتو خواهد بود که به‌طور کامل در کشور زادگاه این کاگردان یعنی مکزیک تولید خواهد شد. پیش از این در سال 2006 نیز بخش‌هایی از فیلم “بابل” (Babel) در مکزیک ساخته شده‌بود.

در جدیدترین اخبار منتشر شده اعلام شده که “برزخ” جنگ میان آمریکا و مکزیک را روایت می‌کند و فیلم در دکور “قلعه چاپولتپک” برای “نبرد چاپولتپک” در سال 1847 که منجر به کشته شدن هزاران سرباز مکزیکی شد فیلمبرداری شده است. این در حالی است که تصاویر پشت صحنه‌ای که در هفته‌های گذشته از این فیلم منتشر شده بود بازیگران را با لباس‌هایی مدرن‌تر و کاردبردهای سیاستمدارانی چون “خوزه لوپز پورتیو” و “کارلوس سالیناس د گورتاری” نشان می‌داد. بنابراین ممکن است داستان فیلم در دو یا چند خط زمانی بازگو شود.

ایناریتو اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اورجینال را در سال 2015 و برای فیلم دیدنی “بردمن” (Birdman) کسب کرد. همچنین این کارگردان در سال 2016 یک بار دیگر برنده جایزه بهترین کارگردانی برای فیلم “از گور برخاسته” شد تا مجموع جوایز اسکار را به چهار عدد برساند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم