بهترین فیلم‌های کمدی رمانتیک شبیه فیلم “روی کاغذ خوب” (Good on Paper)

“روی کاغذ خوب” یک فیلم کمدی رمانتیک است که “ایلیزا شلزینگر” (Iliza Shlesinger) فیلمنامه نویسی و اجرای شخصیت اصلی زن را برعهده دارد. شخصیت او دائم توسط مردهای موردعلاقه‌اش طرد شده و شرایط خنده داری دارد. این فیلم هم مثل کمدی‌های دیگر از زندگی واقعی الهام گرفته و کمدی عجیب اما تاثیرگذاری دارد که تا پایان حس می‌شود. اگر داستان عاشقانه فیلم با عناصر طنز آن را دوست داشتید در اینجا بهترین فیلم‌های کمدی رمانتیک شبیه فیلم “روی کاغذ خوب” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. تد – Ted – 2012

اگر به تازگی “روی کاغذ خوب” را تماشا کرده‌اید و به دنبال یک فیلم کمدی رمانتیک خوب هستید این یکی برایتان مناسب است. شخصیت‌های “میلا کونیس” (Mila Kunis) و “مارک والبرگ” (Mark Wahlberg) با هم ارتباط دارند و در این میان یک خرس تدی سخنگو و زنده هم سروکله‌اش پیدا می‌شود. بنابراین این زوج بر سر یک خرس بحث می‌کنند که از قضا بهترین دوستشان هم هست. در اینجا هم نبوغ “ست مک فارلن” (Seth MacFarlane) فیلم را پیش می‌برد که به خاطر سریال انیمیشن “فامیلی گای” (Family Guy) معروف بود.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های مارک والبرگ که باید تماشا کنید


6. نمایش ترومن – The Truman Show – 1998

“نمایش ترومن” هم مثل “روی کاغذ خوب” یک عاشقانه براساس دروغ است، آن هم چه دروغی! اگر فکر می‌کردید دوست پسر جدید آندریا همیشه به او دروغ می‌گفت، اما آن موضوع در برابر دروغ زندگی ترومن هیچ است. اما عناصر کمدی و اجرای “جیم کری” (Jim Carrey) فیلم را دیدنی می‌کند. فیلم عاشقانه عجیبی دارد و یکی از بهترین فیلم‌های کمدی رمانتیک با موضوعی عجیب است.


5. خدمتکاری در منهتن – Maid in Manhattan – 2002

فیلم گرچه معمولی‌ترین فیلم کمدی رمانتیک لیست است، اما هنوز دیدنی است. داستان درباره خدمتکار یک هتل است که یک سیاستمدار او را با یک زن ثروتمند اشتباه می‌گیرد. گرچه این زن نسخه شیرین‌تر و معصوم‌تری از آندریاست، اما هویت‌های اشتباهی این فیلم را دیدنی می‌کند.


4. دان جان – Don Jon – 2013

اگر بخواهیم از رازهای پنهان زندگی زناشویی نام ببریم، در اینجا با مردی روبرو هستیم که زن رویاهایش را یافته اما هنوز نمی‌تواند اعتیاد خود را به پورن کنار بگذارد. بنابراین شرایط پیچیده می‌شود و در عین حال صحنه‌های خنده دار شکل می‌گیرد. پایان فیلم دیدنی است، اما از پایان فیلم “روی کاغذ خوب” پیام‌های بیشتری دارد.

همچنین بخوانید: بهترین کمدی‌های سال‌های 2010 که کمتر دیده‌شده‌اند


3. پنج سال نامزدی – The Five-Year Engagement – 2012

عاشقانه‌ای دیگر که لحظه‌ای طنز هم کم ندارد. فیلم با حضور “جیسون سیگل” (Jason Segel)، “امیلی بلانت” (Emily Blunt)، “کریس پرت” (Chris Pratt) و “الیسون بری” (Alison Brie) درباره ماجراهای یک زوج است که هربار می‌خواهند ازدواج کنند مشکلی پیش می‌آید. یکی از بهترین فیلم‌های کمدی رمانتیک که با یک پایان شاد آغاز شده و با ماجراهای تمام نشدنی درس‌های جدیدی به شخصیت‌ها می‌آموزد.


2. همیشه شاید من باش – Always Be My Maybe – 2019

یک فیلم کمدی رمانتیک با حضور “الی وانگ” (Ali Wong) و “رندل پارک” (Randall Park). ساشا با دیدن دوست دوران کودکی‌اش مارکوس به روزهای قدیمی برمی گردد و عشق گریبانش را می‌گیرد. البته داستان فیلم آنقدر ساده نیست، و عناصر طنز هم آن را دیدنی‌تر می‌کند. اجرای “کیانو ریوز” (Keanu Reeves) در نسخه دیگری از خودش هم صحنه‌های طنزی را ایجاد می‌کند.


1. لاشه قطار – Trainwreck – 2015

یکی از بهترین فیلم‌های کمدی رمانتیک با حضور “ایمی شومر” (Amy Schumer) و “بیل هیدر” (Bill Hader). شومر نقش شخصیتی الکلی را برعهده دارد که عاشق یک جراح معروف می‌شود، یعنی آخرین کسی که ممکن بود برایش جذاب باشد. شومر نویسندگی فیلم را هم برعهده داشته و با نقدهای اجتماعی خود و البته پیشینه‌اش در استندآپ کمدی یک فیلم دیدنی خلق می‌کند.

همچنین بخوانید: 9 فیلم کمدی-رمانتیک کمتر دیده‌شده که باید تماشا کنید و لذت ببرید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم