بهترین اجراها در بدترین فیلم‌ها که شاید برایتان جالب باشد و با آنها آشنا شوید

درحالی که همه دوست دارند فیلم‌های محشر با اجراهای دیدنی را تماشا کنند، برخی دیگر فیلم‌های بد را هم دوست دارند. اغلب این فیلم‌ها به خاطر اجرای بازیگران خود دیدنش شده‌اند. از فیلم‌های ترسناک گرفته تا کمی و عاشقانه، فیلم‌های ضعیف زیادی وجود دارد که اجرای بازیگران آن دیدنی است. در اینجا می‌خواهیم بهترین اجراها در بدترین فیلم‌ها را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. “دزیره گلد” (Desiree Gould) در نقش خانه مارتا در فیلم “کمپ خواب آور” (Sleepaway Camp – 1983)

نقش آفرینی “دزیره گلد” فقید در تقش خاله مارتا یکی از بهترین اجراها در فیلم ترسناک “کمپ خواب آور” است. او نقشی خیره کننده را ایفا کرد که هر حرکت و اشاره‌اش تماشاگر را مسحور می‌کند. با دیدن فیلم فکر می‌کنید چرا این زن با خودش حرف میزند؟ آیا او واقعاً ویلن است؟ اجرای او حرف ندارد.

همچنین بخوانید: لیست دیدنی‌ترین اجراهای بازیگران در فیلم‌های ژانر ترسناک از سال 2010 تاکنون


9. “بیل مسلی” (Bill Moseley) در نقش چاپ-تاپ در فیلم “کشتار با اره برقی در تگزاس 2” (Texas Chainsaw Massacre 2 – 1986)

بابی بعد از مرگ قل دیگرش در “کشتار با اره برقی در تگزاس” اصلی، در سری دوم به شخصیت عجیب خانواده تبدیل شد. این شخصیت با بازی “بیل مسلی” در “خانه ۱۰۰۰ جسد” (House of 1,000 Corpses) ساخته “راب زامبی” (Rob Zombie) و سیکوئل های آن حضور یافت. او هر بار در صحنه ظاهر می‌شود ترس و خنده را در وجودمان بیدار می‌کند.


8. “میشل فایفر” (Michelle Pfeiffer) در نقش استفانی در فیلم “گریس 2” (Grease 2 – 1982)

در نسخه شکست خورده موزیکال “گریس” در سال‌های 1978 “میشل فایفر” نقش استفانی، رهبر جدید گروه پینک لیدیز را برعهده داشت. این فیلم ناموفق فقط به خاطر صحنه‌های اجرای آواز فایفر قابل تحمل است. فایفر زیبا و جذاب با این آواز خود فیلم را ماندگار کرد.


7. “اوما تورمن” (Uma Thurman) در نقش پیچک سمی در فیلم “بتمن و رابین” (Batman & Robin – 1997)

“بتمن و رابین” فیلمی از “جوئل شوماخر” (Joel Schumacher) یکی از بدترین فیلم‌های تاریخ سینماست که چندگانه بتمن را هم خراب کرد. کارگردان دائم به بازیگران گوشزد می‌کرد که آنها در یک کارتون بازی می‌کنند. بنابراین هیچکس جز “اوما تورمن” نقشش را جدی نگرفت. او در نقش یک سوپرویلن می‌درخشد.


6. “فیلیپ سیمور هافمن” (Phillip Seymour Hoffman) در نقش سندی در فیلم “و سپس پالی آمد” (In Along Came Polly – 2004)

در این فیلم “بن استیلر” (Ben Stiller) و “جنیفر آنیستون” (Jennifer Aniston) کاملاً از “فیلیپ سیمور هافمن” مجزا هستند. او نقش مردی به نام سندی را بازی می‌کند، یک ستاره کودک که سعی می‌کند با مستندی درباره نقش خود در Jesus Christ Superstar به صحنه بازگردد. اجرای هافمن در نقش سندی جذاب و دیدنی است و بهترین بخش فیلم محسوب می‌شود. مخصوصاً صحنه بسکتبال که هافمن در آن می‌درخشد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های ناراحت کننده و عذاب آور تاریخ سینما


5. “لوری پتی” (Lori Petty) در نقش ربکا باک در فیلم “دختر تانکی” (In Tank Girl – 1995)

اجرای “لوری پتی” در نقش ربکا باک در فیلم “دختر تانکی” بهترین بخش فیلم است. این فیلم براساس یک کتاب کمیک به همین نام است. داستان درباره یک زن طغیانگر با مو و لباس‌های عجیب و غریب است. با این که فیلم یک شکست بزرگ است، اما اجرای پتی در این فیلم بی نظیر است.


4. “گلدی هان” (Goldie Hawn) در نقش جوانا استایتون در فیلم “بر فراز دریا” (Overboard – 2018)

نقش جوانا استایتون در فیلم “بر فراز دریا” توسط “گلدی هان” یک اجرای زیباست که در آن فیلم بی معنا می‌درخشد. جوانا دختری خودخواه و میلیونر است که حافظه‌اش را از دست داده و باور می‌کند مادر چهار پسر است. فیلم دیدنی نیست اما اجرای “گلدی هان” در این فیلم دیدنی است. او نسبت به بقیه مهربان و محتاط است، اما هنوز شخصیت همیشگی‌اش را حفظ می‌کند.


3. “کایل مک‌لاکلن” (Kyle MacLachlan) در نقش پل در فیلم “تل‌ماسه” (Dune – 1984)

در فیلم “تل ماسه” ساخته “دنی ویلنوو” (Denis Villeneuve) اثر “تل ماسه” ساخته “دیوید لینچ” (David Lynch) در سال 1984 بازسازی می‌شود. این اثر نسخه ضعیف رمانی به همین نام است، اما “کایل مک‌لاکلن” در نقش پل می‌درخشد. پل مرد جوانی است که به مسیح تبدیل می‌شود، اما بازیگر آن با اجرای خوب خود فیلم را از آن خود می‌کند.


2. “مارگو رابی” (Margot Robbie) در نقش هارلی کوئین در فیلم “جوخه خودکشی” (Suicide Squad – 2016)

در سال 2016 هارلی کوئین ستاره “جوخه خودکشی” بود. منتقدین فیلم را کوبیدند، اما “مارگو رابی” به خاطر اجرای این شخصیت روانی تحسین شد. در حقیقت کوئین آنقدر درخشید که رابی در اسپین آف فیلم یعنی “پرندگان شکاری” (Birds of Prey) به این نقش بازگشت. خوشبختانه این فیلم به او فرصت بیشتری داد تا بدرخشد.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین سیکوئل فیلم‌های ابرقهرمانی که باید آنها را تماشا کنید


1. “ایوان مک‌گرگور” (Ewan McGregor) در نقش اوبی-وان کنوبی در پریکوئل های “جنگ ستارگان” (The Star Wars)

برخلاف باور عموم فیلم‌های پریکوئل “جنگ ستارگان” آنقدر بزرگ نیستند. این فیلم‌ها سرگرم کننده هستند، اما فیلم‌های خوبی محسوب نمی‌شوند. با این حال جنبه مثبت این فیلم‌ها نقش اوبی-وان کنوبی است که “ایوان مک‌گرگور” در آن نقش می‌درخشد. به طوری که با تماشای این شخصیت انگشت به دهان می‌مانید. بنابراین یکی از بهترین اجراها در بدترین فیلم‌هاست.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم