قرارداد کمپانی متعلق به استیون اسپیلبرگ با شبکه نتفلیکس برای تولید سالانه فیلم‌های بلند

کمپانی فیلمسازی “امبلین پارتنرز” که متعلق به کارگردان بزرگ سینما، “استیون اسپیلبرگ” است، طبق قرارداد جدیدش با نتفلیکس سالانه چند فیلم سینمایی برای این شبکه به تولید می‌رساند.

این کمپانی پیش از این در سال 2020 فیلم جنایی “دادگاه شیکاگو هفت” (The Trial of the Chicago 7) را برای نتفلیکس ساخته‌است. همچنین فیلم‌های برنده اسکار “1917” و “کتاب سیز” (Green Book) هم که در سال‌های اخیر فروش قابل‌توجهی را در گیشه پشت‌سر گذاشتند، توسط همین کمپانی به تولید رسیده‌اند.

اسپیلبرگ که درحال حاضر مشغول ساخت فیلمی براساس زندگی خودش است، فیلم موزیکال “داستان وست ساید” (West Side Story) را در تاریخ 10 دسامبر 2021 (19 آذر 1400) راهی پرده سینما خواهد کرد. این کارگردان درباره قرارداد جدید کمپانی‌اش با نتفلیکس می‌گوید:

در امبلین، داستان‌سرایی تا همیشه محور همه کارهایی است که انجام خواهیم داد، و از لحظه‌ای که من و «تد ساراندوس» در مورد همکاری مذاکره کردیم، کاملاً روشن شد که فرصت‌های شگفت‌انگیزی برای بازگویی داستان‌های جدید و رساندنش به مخاطبین به شکل‌های جدید فراهم است. این رویکرد جدید به فیلم‌ها، در کنار داستان‌های دیگری که با دیگر همکاران قدیمی‌مان در یونیورسال و دیگر استودیوها بازگو می‌کنیم، برای شخص من به‌شدت رضایت‌بخش خواهد بود چرا که در این راه با تد همراهیم، و من مشتاق آغاز همکاری با او، اسکات و دیگر اعضای نت‌فلیکس هستم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم