پوستر و تصاویر جدیدی از فیلم مورد انتظار Candyman منتشر شد

با اعلام تاریخ اکران جدیدی برای فیلم ترسناک و مورد انتظار “کندی من” (Candyman)، یونیورسال پیکچرز به تازگی پوستر و تصاویر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است که در آنها شاهد فضای فیلم و برخی بازیگران آن هستیم. تریلر رسمی این فیلم در زمستان 2020 منتشر شد و اکران “کندی من” از شروع پاندمی به تاریخ نامعلومی موکول شده بود و اکنون قرار است در تاریخ 27 آگوست 2021 (5 شهریور 1400) راهی پرده سینما شود.

فیلم جدید “کندی من” به عنوان دنباله‌ای بر فیلمی با همین نام در نظر گرفته شده که در سال ۱۹۹۲ به کارگردانی “برنارد رز” (Bernard Rose) و با ژانر ترسناک و هیجان انگیز ساخته شد. داستان این فیلم راجع به روحی شیطانی به نام “کندی من” است که توسط یک دانشجو به این دنیا احظار می‌شود. “کندی من” یک روح قاتل است که بعد از یک سری اتفاقات،  یکی از دست‌هایش برای مجازات قطع شده و به جای آن یک قلاب دارد.

“جردن پیل” وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشته و “نیا ناکوستا” نیز کارگردانی فیلم جدید “کندی من” را انجام داده است. “یحیی عبدالمتین دوم”، “تیونا پاریس” و “ناتان استوارت-جارت” از جمله بازیگران این فیلم می‌باشد. در ادامه می‌توانید پوستر و تصاویر جدید این فیلم را مشاهده کنید:

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم