بهترین انیمه های جدید برای تابستان 2021 که باید تماشا کنید

در تابستان 2021 انیمه های جذاب و دیدنی پخش می‌شوند که می‌توانید آنها را تماشا کنید و لذت ببرید. به همین دلیل در اینجا می‌خواهیم بهترین انیمه های جدید برای تابستان 2021 را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


14. پرونده وانیتاس – The Case Study of Vanitas

یک سریال انیمه با اقتباس از مانگایی به همین نام درباره انسان‌ها و خون آشام ها. داستان در قرن 19 رخ می‌دهد و درباره کتاب‌های طلسم به نام “کتاب وانیتاس” است. این طلسم می‌تواند خون آشام ها را نفرین کند. خون آشام جوانی به نام نوئه بعد از دریافت مأموریت برای پیدا کردن کتاب وانیتاس به پاریس می‌رود. با این حال در یک نبرد با وانیتاس برمی خورد.

وانیتاس ادعا می‌کند که انسان است و این کتاب را به ارث برده، و برای نجات نژاد خون آشام ها از آن استفاده می‌کند. چون این کتاب می‌تواند خون آشام های طلسم شده را هم نجات دهد. بنابراین نوئه و وانیتاس برای نجات خون آشام ها با هم همراه می‌شوند.

ژانر: اکشن، تاریخی، خون آشامی

تاریخ اکران: سوم جولای 2021

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های موردانتظار در تابستان 2021 که باید تماشا کنید و لذت ببرید


13. دوک مرگ و ندیمه‌اش – The Duke of Death and His Maid

در فیلم‌های “منجمد” (Frozen) السا به هرچیزی دست می زند آن را به یخ تبدیل می‌کند، بنابراین در یک اتاق زندانی شده. زوج جوان این داستان هم سرنوشت مشابهی دارند. نام مرد دوک است و به خاطر نفرین یک جادوگر به هرچیزی دست بزند آن چیز از بین می‌رود. به همین دلیل دوستان و خانواده‌اش او را طرد می‌کنند. در نتیجه در صومعه‌ای در جنگل زندگی می‌کند. با این حال زندگی او کاملاً منزوی نیست چون ندیمه‌ای به نام آلیس دارد.

حضور آلیس این داستان ترسناک را به اثری کمدی رمانتیک تبدیل می‌کند. از آنجاییکه آلیس می‌داند دوک نمی‌تواند به او نزدیک شود، سر به سر می‌گذارد. وقتی این دو عاشق هم می‌شوند دوک تلاش می‌کند برای نفرینش راه حلی پیدا کند.

ژانر: کمدی، عاشقانه

تاریخ اکران: چهارم جولای 2021


12. دانش آموز افتخاری دبیرستان جادو – The Honor Student at Magic High School

انیمه “بی نظمی در دبیرستان جادو” (The Irregular at Magic High School) در سال 2014 پخش شد و با استقبال زیاد مواجه شد. بعد از 6 سال فصل دوم آن در دسامبر 2020 پخش شد. امسال تابستان هم شاهد اسپین آف آن هستیم. این اثر به جای تمرکز بر داستان تاتسویا همه چیز را از نگاه میوکی روایت می‌کند. اگر این انیمه را تماشا نکرده‌اید باید بدانید داستان در یک دنیای جادویی رخ می‌دهد. میوکی کوچک‌ترین بچه خانواده بوده و قدرت‌های جادویی دارد.

او بعد از قبولی در آزمونی که سخت‌ترین آزمون تمام 9 مدرسه جادویی است، به دوره اول مدرسه می‌رود. در حالی که برادرش تاتسویا در دوره دوم که پایین‌تر از اوست، شرکت دارد. انیمه اسپین آف به آغاز داستان رفته و دنیای قهرمان زن داستان را نشان می‌دهد.

ژانر: جادویی، فانتزی، علمی تخیلی

تاریخ اکران: سوم جولای 2021


11. یک قهرمان رئالیست چطور یک پاشاهی را نجات داد – How a Realist Hero Rebuilt the Kingdom

برخلاف انیمه های شونن ایسکای دیگر که شخصیت‌های اصلی با قدرت جدید خود با هیولاها مبارزه می‌کنند، در نتیجه موضوع اصلی قدرت‌های فیزیکی است. قهرمان 19 ساله ما کازویا یک رئالیست است که فلسفه‌های سیاسی “نیکولو ماکیاولی” و “سون تزو” را دنبال می‌کند. روزی به سرزمین فانتزی لاندیا فراخوانده شده و حاکم می‌شود. این سرزمین مشکلات اجتماعی-اقتصادی دارد و حاکم قبلی معتقد است که شاید کازویا بتواند این مشکلات را حل کند.

حالا کازویا باید این مشکلات را حل کند. او با راه‌های مختلف از کاهش مخارج کشور تا جذب سرمایه‌های خارجی سعی می‌کند با روش‌ها و نقش‌های مختلف این مشکلات را حل کند.

ژانر: فانتزی، حارم، عاشقانه، نظامی، اکشن

تاریخ اکران: سوم جولای 2021


10. پسر هلویی کنار رودخانه – Peach Boy Riverside

تا زمانی که منتظر اکران فصل دوم “شیطان‌کش” (Demon Slayer) در اکتبر هستید، می‌توانید این انیمه را تماشا کنید. سالی پرنسس قلمروی آلداراک زندگی‌اش را خسته کننده می‌داند و دوست دارد به سراسر جهان سفر کند. روزی موجوداتی به نام اونی به قصرش حمله می‌کنند، و سالی متوجه می‌شود زندگی بیرون قصر از آنچه او تصور می‌کرد ترسناک‌تر است.

خوشبختانه مرد جهانگرد موبلندی به نام میکوتو آن لحظه در کنارش است که بعد از دیدن هیولاها به پسری مبارز تبدیل می‌شود. میکوتو سپس پرنسس را در قصر می‌گذارد و می‌رود. بعد از مدتی سالی تصیم گرفت با حقایق زندگی‌اش کنار بیاید و ماجراجویی خود را شروع کند. او خطرات پیش رویش را می‌شناسد و از آنها آگاه است. با این حال پرنسس ما برای شروع چالش خود آشناست.

ژانر: شونن، فانتزی

تاریخ اکران: اول جولای 2021

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های مشابه انیمه بدل نیئا (Nier Replicant) که باید تماشا کنید


9. کاراگاه دیگر مرده است – The Detective Is Already Dead

کیمیوزوکا سال‌ها قبل در هواپیمایی حین یک سانحه با یک کاراگاه به نام سیستا آشنا می‌شود. آن‌ها بعد از حادثه با هم همراه می‌شوند و پرونده‌های مختلف را حل می‌کنند. متاسفانه 3 سال بعد سیستا می‌میرد و ماجراجویی آنها متوقف می‌شود. حالا کیمیوزوکا، که حالا 18 ساله است، با همکلاسی‌اش به نام ناگیسا آشنا می‌شود که  یک زن کاراگاه است. زن به کمک او نیاز دارد و این دو با هم همراه می‌شوند.

ژانر: رازآلود، درام، کمدی، عاشقانه

تاریخ اکران: چهارم جولای 2021


8. آکواریوم ماسه سفید – Aquatope of White Sand

کوکوریوی 18 ساله موهای آبی دارد، عاشق دریاست و در یک آکواریوم بزرگ کار می‌کند. متاسفانه به خاطر نبود مشتری می‌خواهند آکواریوم را تعطیل کنند. تابستان آینده آخرین فرصت کوکوریو برای نجات این مکان است و او باید مشتری‌های بیشتری را به آنجا بکشاند. روزی فوکا برای استراحت به آنجا می‌رود و وقتی علاقه کوکوریو را به آنجا می‌بیند تصمیم می‌گیرد به او کمک کند. در ادامه افراد دیگری هم برای کمک می‌آیند.

ژانر: برشی از زندگی

تاریخ اکران: هشتم جولای 2021


7. سانی بوی – Sonny Boy

استودیوی مدهاوس بعد از یک سال فعالیت نداشتن با یک انیمه اورجینال بازگشته. یکی از بهترین انیمه های جدید درباره 36 دانش آموز که به دنیای موازی فرستاده می‌شوند. این سریال قرار است عناصر ابرقهرمانی و بقا را در خود بگنجاند، اما چیز بیشتری نمی‌دانیم. “شینگو ناتسومه” خالق و کارگردان این انیمه است که ساخت فصل اول “وان پانچ من” (One Punch Man) را هم در کارنامه خود دارد. انیمیشن سریال هم به انیمه هایی مثل “دختری که در زمان پرش می‌کرد” (The Girl Who Leapt Through Time) شباهت دارد.

ژانر: علمی تخیلی

تاریخ اکران: شانزدهم جولای 2021


6. رکورد راگناروک – Record of Ragnarok

یک انیمه حماسی اکشن که براساس مانگای معروفی به همان اسم ساخته شده و 13 برخورد هیجان انگیز بین انسان و خدایان را نشان می‌دهد. شخصیت‌های جالب و ارجاع به فرهنگ و اساطیر در این انیمه زیاد دیده می‌شود. مثلاً شخصیت لو بو به ارباب جنگ در جین باستان اشاره دارد. خدایانی مثل زئوس و ثور را هم در این سریال می‌بینیم. نتیجه نبردهای تن به تن سرنوشت بشر را مشخص می‌کند. اگر انسان‌ها در 7 نبرد اول پیروز شوند، خدایان به مدت 1000 سال دیگر از انقراض انسان جلوگیری می‌کنند.

ژانر: اکشن، ماورایی

تاریخ اکران: هفدهم ژوئن 2021

همچنین بخوانید: قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه که نمی‌توانند قدرت‌های خود را کنترل کنند


5. سیاهچال کمپانی سیاه – The Dungeon of Black Company

یکی از بهترین انیمه های جدید درباره یک فرد ثروتمند به نام کنجی که همه پولش را از املاک به دست آورده و هرگز معنای زحمت کشیدن را نمی‌فهمد. تا این یک روز از زندگی راحتش بیرون آمده و به دنیای ایسکای برده می‌شود که در آنحا باید در معدن کار کند. به تدریج از آن شرایط سخت خسته شده و برای شورش علیه کمپانی معدن کاری سازمان ایجاد می‌کند.

ژانر: کمدی، فانتزی

تاریخ اکران: نهم جولای 2021


4. زندگی بعدی من به عنوان یک ویلن: تمام مسیرها محکوم به مرگ هستند – My Next Life as a Villainess: All Routes Lead to Doom!

یک انیمه محبوب که از بهار 2020 شروع شد. اوتاکوی 17 ساله تا نصف شب بازی می‌کند و روز بعد دیر به مدرسه می‌رسد. در راه رفتن به مدرسه می‌میرد و به عنوان یک ویلن زنده می‌شود. در فصل اول او تمام تلاشش را کرد تا دوباره به سرنوشت قبلی دچار نشود. در آن فصل سال اول مدرسه را پشت سر گذاشت. براساس تریلر متوجه می‌شویم که در فصل دوم باید نمایش مدرسه و وقایع جادویی را شاهد باشیم. همچنین در یک صحنه او ربوده می‌شود.

ژانر: کمدی، حارم معکوس، فانتزی، شوجو، مدرسه‌ای، ایسکای، ویلنی

تاریخ اکران: دوم جولای 2021


3. هیگوراشی – Higurashi: When They Cry Sotsu

سریالی اقتباسی از بازی‌های رازآلود که در داستان قتل و خشونت را زیاد می‌بینیم. داستان درباره چند دوست است که در یک روستا زندگی می‌کنند و آنجا مرگ‌های مختلف رخ می‌دهد. به تدریج شخصیت‌ها وجهه تاریک و روانی خود را نشان می‌دهند. از آنجایی که بازی با سریال متفاوت است نمی‌توان داستان را پیشبینی کرد. با این حال باید منتظر یک اثر جهنمی باشیم.

ژانر: رازآلود، ترسناک روانشناسانه، ماروایی

تاریخ اکران: اول جولای 2021


2. زمانی که به عنوان یک اسلایم دوباره زاده شدم – That Time I Got Reincarnated As A Slime

بخش دوم فصل دوم این انیمه هم یکی از بهترین انیمه های جدید تابستان امسال خواهد بود. داستان درباره کارمندی است که می‌میرد و به عنوان اسلایم زنده می‌شود. حالا اسمش ریمورو است و در قالب یک بچه مو آبی زندگی می‌کند. در پایان فصل اول قلمروی خودش را می‌سازد. با این حال قلمروی او رفته رفته بزرگ‌تر شده و برای انیمه های دیگر تهدید محسوب می‌شود. بنابراین به قلمرویش حمله کرده و حالا باید برای نجات مردم خود با دشمنان مبارزه کند. در فصل جدید دشمنان پیش روی او بیشتر هستند.

ژانر: اکشن، کمدی، فانتزی، ایسکای

تاریخ اکران: ششم جولای 2021

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های تاریخ سینما که شخصیت اصلی آنها از دنیا می‌رود


1. خدمتکار اژدها خانم کوبایاشی – Miss Kobayashi’s Dragon Maid S

یکی از بهترین انیمه های جدید با دخترهای اژدها. کوبایاشی 25 ساله یک کارمند است و زندگی معمولی دارد. ماجراجویی شبانه‌اش حین مستی او را به اژدهای مؤنث به نام توهرو می‌رساند. او شمشیر را از کمر توهرو خارج کرده و به او کمک می‌کند. توهرو هم در ازای قدردانی او را به خدمتکار خود تبدیل می‌کند. آن‌ها در کنار هم زندگی کرده و چند اژدهای دیگر را هم می‌بینند.

فصل اول این سریال در سال 2017 پخش شد. حالا بعد از 4 سال قرار است فصل دوم آن پخش شود. در تریلر آن حرف S را می‌بینیم که گفته می‌شود به معنای شروع یک زندگی والاست. بنابراین باید شاهد دیدن یک سریال جالب باشیم.

ژانر: برشی از زندگی، کمدی، فانتزی

تاریخ اکران: هفتم جولای 2021


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (8)

بستن فرم

  1. الهه

    تیر 18, 1400

    واای😍ممنون از لیست فوق العادتون

    پاسخ

  2. OwO

    تیر 5, 1400

    Idaten deities in the peaceful generation
    اینم تقریبا یه ماه دیگه میاد قراره خفن باشه

    پاسخ

  3. دودودومالو

    تیر 4, 1400

    فصل ۴ بانگو چی پ

    پاسخ

  4. Emilia

    تیر 1, 1400

    میشه بگید من باید انیمه هایی که گفتید رو از کجا ببینم؟؟
    من هر چقدر گشتم نتونستم جایی رو پیدا کنم مه چگونه یک قهرمان رئالیست پادشاهی رو نجات داد رو بذاره
    میشه معرفی کنید؟؟ترجیها نماشا یا آپارات

    پاسخ

    • پوکر من در پاسخ به Emilia

      تیر 1, 1400

      پیدا نکردی چون هنوز نیومدن و قراره بیان

      پاسخ

    • mb در پاسخ به Emilia

      تیر 1, 1400

      اگه زیاد صحنه داشته باشن که طبیعتا نماشا یا آپارات نمیذارتش
      ولی هر انیمه ای که بخوای رو انیمه لیست داره

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به Emilia

      تیر 2, 1400

      انلابن نبین برو از سایتای معتبر بدون سانسور و زیرنویس دا نکاه کن مثل سایت انیمه لیست که باید با فیلتر شکن بری توش

      پاسخ

    • Bahare در پاسخ به Emilia

      تیر 14, 1400

      از گوگل عزیزم

      پاسخ