انیمه  So I’m a Spider, So What؟ و بهترین انیمه های مشابه آن

تصور کنید در دنیای دیگری از خواب بیدار می‌شوید که یک شخصیت اشرافی هستید، اما در بدن یک عنکبوت گیر افتاده‌اید. در این صورت می‌توانید دردی که کوموکو در “بنابراین من یک عنکبوت هستم، خب که چی؟” ( So I’m a Spider, So What؟) را حس می‌کنید. این انیمه ماجراهای جالبی دارد که بینندگان را میخکوب می‌کند. اگر این انیمه ایسکای را دوست داشتید در اینجا انیمه های مشابه  انیمه So I’m a Spider را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. زمانی که به عنوان یه اسلایم دوباره زاده شدم – That Time I Got Reincarnated As A Slime – 2018

داستان درباره مردی به نام ساتورو میکامی است که بعد از زخمی شدن در دنیای فانتزی به عنوان اسلایم بیدار می‌شود. ساتورو توسط هیولایی که نجاتش داد قدرت مطلق دریافت کرد و اسم ریمورو را به خود گرفت. این انیمه ایسکای هم مفهوم خاصی دارد که شخصیت‌های آن بعد از هیولا شدن به دنیای بازی گونه می‌آیند. هردو سریال سیستم خاصی دارند و شخصیت‌های آن زندگی انسانی خود را فراموش نکرده‌اند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های موردانتظار در تابستان 2021 که باید تماشا کنید و لذت ببرید


9. ارباب – Overlord – 2015

این انیمه به خاطر شخصیت‌ها و دنیای رنگ خود شناخته شده و به انیمه  So I’m a Spider, So What؟ شباهت دارد. این انیمه طرفداران زیادی دارد و به ویلن‌های خود زیاد بها می‌دهد. اگر از قهرمان‌های باهوش خوشتان می‌آید می‌توانید این انیمه را تماشا کنید.


8. ورود به افق – Log Horizon – 2013

انیمه با شخصیت‌های اصلی و ویلن‌ها دیدنی درباره یک دانش آموز کالج به نام شیروئه که به دنیای بازی الدر تیل رفته است. شیروئه هم مثل کوکوکو باید از قوانین دنیای بازی تبعیت کند. این انیمه هم مثل انیمه  So I’m a Spider, So What؟ نوعی بازی نقش آفرینی است.


7. آریفورتا: از معمولی تا قوی‌ترین جهان – Arifureta: From Commonplace To World’s Strongest – 2019

انیمه ای براساس یک لایت ناول که به انیمه So I’m a Spider, So What؟ شباهت‌های زیادی دارد. بنابراین بهتر است چند قسمت از آن را تماشا کنید. در این انیمه دانش آموزان دبیرستانی به یک دنیای فانتزی می‌روند که قهرمان آن مثل دوستانش قدرت ندارد. این دو انیمه از لحاظ مضمون و جایگاه شخصیت اصلی در دنیای جدید به هم شباهت دارند. به علاوه هردوی آنها برای زنده ماندن هیولاها را می‌خورند و قوی‌تر می‌شوند.


6. من 300 سال است که اسلایم ها را می‌کشم و به مرحله بالاتر رفته‌ام – I’ve Been Killing Slimes For 300 Years & Maxed Out My Level – 2021

یک انیمه درباره یک قهرمان مؤنث که بقیه برایش چالش ایجاد می‌کنند. این انیمه علاوه بر داشتن شخصیت اصلی مؤنث عناصر کمدی هم دارد. پس علاقه مندان به انیمه های فانتزی و کمدی این انیمه را دوست خواهند داشت.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر تاریخ درباره غذا و آشپزی


5. ظهور قهرمان سپر – The Rising Of The Shield Hero – 2019

یک انیمه پرطرفدار که از زمان اکران طرفداران زیادی به دست آورده و به انیمه So I’m a Spider, So What؟ شباهت‌هایی دارد. شخصیت هردو انیمه به دوره دیگری رفته و مهارت‌های تازه‌ای به دست می‌آورند. گرچه یکی از آنها بیشتر کمدی است تا اکشن، اما تماشاگران از ماجراجویی شخصیت‌ها لذت می‌برند.


4. گریمگار: تخیل و خاکستر – Grimgar: Ashes & Illusions – 2016

گرچه این انیمه ضعیف‌ترین توانایی‌های ایسکای را در انیمه ها نشان می‌دهد، اما از لحاظ شخصیت و داستان به انیمه So I’m a Spider, So What؟ شباهت دارد. داستان در یک محیط ناآشنا رخ می‌دهد که هدف اول شخصیت‌ها بقاست. شخصیت‌های این انیمه هم مثل کوموکو باید تلاش بیشتری به خرج دهند، چون فوری کشته می‌شوند. به همین دلیل باید با هم همکاری کنند تا کشته نشوند.


3. هشتمین پسر؟ شوخی می‌کنی؟ – The 8th Son؟ Are You Kidding Me؟ – 2020

یک انیمه ایسکای که شخصیت اصلی نه تنها در یک دنیای ناآشنا بلکه در جسم یک بچه گیر افتاده. The 8th Son? Are You Kidding Me؟ از لحاظ مقایسه شخصیت‌ها باید بگوییم کوموکو و قهرمان این انیمه هردو در جسمی زندگی می‌کنند که مال خودشان نیست. همچنین هردو باید خود را به همه شناسانده و ثابت کنند که با جسم جدید خود هم می‌توانند پیروز شوند.


2. بوفوری: من نمی‌خواهم صدمه ببینم ، بنابراین حداکثر دفاع را ارائه می‌دهم – BOFURI: I Don’t Want To Get Hurt, So I’ll Max Out My Defense – 2020

در این انیمه شخصیت به دنیای دیگری نمی‌رود، بلکه عناصر فانتزی آن با ماجراجویی کوموکو در انیمه So I’m a Spider, So What؟ شباهت‌هایی دارد. گرچه شخصیت اصلی سریال یعنی کائده در آغاز قدرتمند می‌شود، اما در دنیای مجازی فشار زیادی را تحمل می‌کند. این شرایط باعث می‌شود سرعتش بیشتر شده و شخصیتش ارتقا پیدا کند. او هم مثل کوموکو در برابر دشمنان خود دچار مشکل می‌شود و بقیه به کمکش می‌آیند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های شونن در سبک سینن مانگا که باید تماشا کنید و لذت ببرید


1. دان‌ماشی – DanMachi – 2015

گرچه داستان انیمه در یک سرزمین تخیلی رخ می‌دهد، اما شخصیت‌های مختلف را با حس و حالات مختلف نشان می‌دهد. بل کرانل هم مثل کوموکو می‌خواهد شخصیت معروفی باشد، اما با شکست‌های متعدد مواجه می‌شود. شباهت دیگر بین دو انیمه فضای پهناور آن است که شخصیت‌ها در آن موجودات عجیب الخلقه مواجه می‌شوند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (6)

بستن فرم

  1. محمد مهدی احدی

    تیر 17, 1402

    من اولین انیمه که دیدم همین من یه عنکبوتی که چی بود که به طور اتفاقی دانلودش کردم . اما بعد از نگاه کردنش عاشقش انیمه ها شدم و تا الان ۲ سال دارم دنبال یه انیمه بهتر از اون میگردم که اتفاقا فقط یکی از انیمه های توی این لیست رو ندیدم اما من تا حالا انیمه ای بهتر از این انیمه پیدا نکردم .

    پاسخ

    • ممدقلی در پاسخ به محمد مهدی احدی

      شهریور 2, 1402

      انیمه بالاش نی ولی انیمه تناسخ شمشیر رو ببین اگرم میشه معرفی کن انیمه خوب تو این سبک

      پاسخ

  2. Armin

    اسفند 11, 1401

    میشه بگید چطوری می تونم انیمه DanMachi رو بگیرم البته کاملشو

    پاسخ

  3. یک نفر

    خرداد 28, 1400

    واقعا هر چقدر فکر میکنم، به غیر از اینکه هر دو انیمه ایسکای هستند، هیچ شباهتی نمیتونم بین ظهور قهرمان سپر و من عنکبوت هستم که چی ؟ پیدا کنم. میشه یک نفر از اساتید انمیه بیاد به من بگه دقیقا این دو تا چه شباهتی با یکدیگر دارند ؟

    پاسخ

    • پوکر من در پاسخ به یک نفر

      خرداد 29, 1400

      ولش کن نوشته دیگه

      پاسخ

    • خاطره باقری در پاسخ به یک نفر

      خرداد 29, 1400

      دوست عزیز در توضیحات گفتیم که انیمه ها تفاوت هایی با هم دارند، اما نقاط مشترکی هم وجود داره که باعث شده همگی در یک لیست قرار بگیرند.

      پاسخ