مدت‌زمان فیلم The Suicide Squad با انتشار تصویر جدیدی از این فیلم اعلام شد

بهار گذشته بود که اولین تریلر رسمی از فیلم “جوخه خودکشی” (The Suicide Squad) منتشر شد؛ “جیمز گان” (James Gunn)، کارگردان این فیلم، به‌تازگی در حساب توییترش مدت زمان این فیلم را اعلام کرده‌است. طبق این خبر، فیلم جدید “جوخه خودکشی” قرار است با 2 ساعت و 12 دقیقه زمان راهی پرده سینما شود.

این فیلم که دنباله‌ای مستقل بر فیلم “جوخه انتحار” محصول سال 2016 می‌باشد، بعد از انتشار تریلر رسمی‌اش، رکورد پربیننده‌ترین تریلر در ردبند با بیش از 150 میلیون‌ بازدید را شکست. پیش از این نیز اعلام شده‌بود که فیلم “جوخه خودکشی” با درجه‌سنی بزرگسال (R-rated) راهی پرده سینما خواهد شد.

در فیلم جدید “جوخه خودکشی” شخصیت‌های جوکر (با بازی جرد لتو) و ددشات (با بازی ویل اسمیت) حضور نخواهند داشت و مارگو رابی در نقش “هارلی کوئین”، ادریس البا در نقش “رابرت دوبوا/بلاداسپورت”، جای کورتنی در نقش “دیگر هارکنس”، وایولا دیویس در نقش رهبر گروه، جوئل کینامن در نقش “ریک فلگ”، جان سینا در نقش “کریستفر اسمیت/پیس‌میکر” و سیلوستر استالونه در نقش “کینگ شارک” از جمله بازیگران و شخصیت‌های این فیلم می‌باشند.

فیلم جدید The Suicide Squad در تاریخ 6 آگوست 2021 (15 مرداد 1400) در سالن‌های سینما و شبکه‌ی HBO Max منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تصویر جدید منتشر شده از این فیلم را مشاهده کنید:

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم