لیست بهترین انیمه های عاشقانه سینمایی در همه زمان ها

عشق یک حس خاص در جهان است که همه تصور می کنند آن را درک کرده اند اما در حقیقت اینگونه نیست (مانند یکی از فیلم های کریستوفر نولان). برخی به دنبال عشق بوده و برخی آن را تکذیب می کنند. فرقی نمی کند در کدام سو باشید یا چقدر احساساتی هستید، درهر صورت گاهی به عشق نیاز دارید. به همین دلیل در این مقاله می خواهیم 15 انیمه عاشقانه برتر را به شما معرفی کنیم. تمام انیمه های این لیست سینمایی هستند و انیمه های عاشقانه سریالی در مقاله دیگری معرفی خواهند شد. در ادامه با پروشات همراه باشید.


15. تورادورا – Toradora – 2008

داستان این انیمه درباره ریوجی تاکاسو است که از مینوری خوشش می آید و می خواهد به او نزدیک شود. در این حین با دختری به نام تایگا آشنا می شود که در ظاهر آرام اما در باطن بدجنس است و قبول می کند در ازای کمک ریوجی به او برای نزدیک شدن به پسر موردعلاقه اش، به ریوجی کمک کند.


14. پیشخدمت ساما – Kaichō wa Meido-same – 2010

یکی از انیمه های رمانیک مشهور درباره یک رئیس شورای دانش آموزی که می خواهد نظم و آرامش را در مدرسه برقرار کند. از آنجاییکه اخیرا در مدرسه مشکلاتی پیش آمده بنابراین کار او دشوار است. او مجبور است برای کمک به خانواده در یک رستوران پیشخدمتی کند و همین مسئله راز اوست. زمانی که پسری به نام تاکومی از این قضیه باخبر می شود همه چیز تغییر می کند. آیا این پسر او را مسخره خواهد کرد؟ آیا زندگی اش را به بهشت تبدیل می کند یا جهنم؟


13. اوتنا دختر انقلابی – Shōjo Kakumei Utena – 1997

اوتنا تنجو می خواهد شاهزاده شود. زمانی که کودک بود پس از مرگ والدین توسط یک شاهزاده نجات یافت و از همان زمان این آرزو را داشت. شاهزاده به او یک حلقه می دهد. سال ها بعد دانش آموز یک دبیرستان است که همکلاسی های دیگر هم همانند او حلقه هایی داشته و می خواهند عروس رز، انتی را به دست آورده و قدرت های جادویی او را در اختیار بگیرند. اوتنا عروس را به دست آورده و ماجراجویی او به سمت عشق و تاریکی آغاز می شود.


12. همکلاسی ها – Doukyuusei – 2016

یکی از انیمه های جدید درباره رابطه عاشقانه میان دو پسر همجنسگرا که می تواند احساس تان را تحت تاثیر قرار دهد. ریتو ساجو شاید هرگز هیکارو کوساکابه را نمی دید اما تقدیر آن دو را در کنار هم قرار داد. این دو پسر کاملا از هم تفاوت دارند، هیکارو یک گیتاریست و ریتو شاگرد اول کلاس است. هیکارو در تهیه گروه سرود به ریتو کمک می کند و آن دو به تدریج و بدون اینکه خودشان متوجه شوند عاشق هم می شوند. این فیلم از آن فیلم هایی است که باید تماشا کنید.


11. لاو کام – Rabu★Kon – 2007

یک انیمه رمانتیک از آیا ناکاهارا درباره زندگی آتسوشی اوتانی، یک پسر قد کوتاه و ریسا کویزومی، یک دختر قد بلند که با ورود یک دانش آموز قد بلند دیگر به کلاس، توجه ریسا جلب می شود. در این حین آتسوشی عاشق یک دختر دیگر است و این دو تصمیم می گیرند به هم کمک کنند. اما به جای آن عاشق هم می شوند.


10. داستان عاشقانه من – Ore Monogatari! – 2015

یک انیمه کلیشه با داستانی شبیه داستان دیو و دلبر، درباره یک دانش آموز درشت عضلانی به نام تاکئو گودا که همه دختران مورد علاقه اش عاشق دوستش ماکوتو می شوند. اما با ورود دختری به نام رینکو که تاکئو او را نجات می دهد، تنهایی او به پایان می رسد.


9. نارنجی – Orange – 2016

یکی از انیمه های رمانتیک اخیر درباره زندگی یک دانش آموز دبیرستانی به نام ناهو تاکامیا که یک روز نامه ای دریافت می کند. این نامه از جانب خودش در آینده است که برای او فرستاده و با صحبت درباره حسرت ها و اشتباهات گذشته به او می گوید که برای تغییر آن ها باید چه کاری انجام دهد. این داستان به خوبی نوشته شده و می تواند بیننده را تحت تاثیر قرار دهد.


8. باتومی – Butūmu – 2012

یک انیمه اکشن رمانتیک درباره قهرمان اصلی داستان ریوتا ساکاموتو که در تجسم حقیقی یک بازی گیر افتاده است و برای پیروزی و بازگشت به خانه باید شرکت کننده های دیگر را شکست دهد. هیمیکو همسر او در بازی است که به او کمک می کند. آن دو حین بازی مرگ و زندگی بیشتر و بیشتر به هم نزدیک می شوند.


7. Ai Yori Aoshi – 2002

کائورو هانابیشی در ایستگاه با دختری آشنا می شود و تصمیم می گیرد در یافتن مقصد به او کمک کند. زمانی که آن دو به مقصد مورد نظر می روند کائورو خود را در محله خود می بیند. سپس متوجه می شود که دختر قرار بود به یک مکان خالی برود. کائورو دختر را به خانه دعوت می کند تا راز این مسئله را حل کند و سپس متوجه می شود این دختر دوست دوران کودکی و نامزدش است.


6. عواقب آن ها – Kareshi Kanojo no Jijō – 1998

داستان این انیمه درباره دو شخصیت به نام های میازاوا و آریماست. میازاوا در مدرسه یک دختر مودب و کامل است که تحسین همگان را جلب می کند اما در درون خودخواه بوده و برای بهترین بودن هرکاری می کند. آریما پسری است که رفته رفته به بهترین مدرسه تبدیل می شود. در نتیجه میازاوا کنار می رود. علاوه بر این اریما با ضعف های میازاوا آشنا شده و سعی می کنید خود را بهتر نماید. اما رفته رفته مشخص می شود که اریما میازاوا را دوست دارد و میان آن دو رابطه ای شکل می گیرد.


5. چوبیتس – Chobits – 2002

آیا انسان می تواند عاشق هوش مصنوعی شود؟ این انیمه به این سوال می پردازد. هیدکی موتوسوا یک دانش آموز است که کامپیوترهای عجیبی همانند انسان می یابد. مشخص می شود که این کامپیوتر فقط می تواند کلمه چی را به زبان بیاورد و نمی تواند اطلاعات را دانلود کند. بنابراین هیدکی تصمیم می گیرد در حین شناخت چی، راه و رسم جهان را خود به او بیاموزد.


4. اشک های واقعی – True Tears – 2008

یک انیمه رمانتیک زیبا درباره کسی که با دختر مورد علاقه اش در یک خانه زندگی می کند اما نمی تواند حسش را بیان کند زیرا دختر به او احساسی ندارد. شینیچیرو نمی داند که چطور می تواند به هیرومی کمک کند تا از خاطرات دردناک مرگ والدین اش در کودکی، عبور نماید. علاوه بر این، یک دختر پر شروشور دبیرستانی به نام نئو هم عاشق اوست. زمانی که والدین اش می خواهند او را به کلاس رقص بفرسند علاقه ای نشان نمی دهد زیرا می خواهد به هیرومی کمک کند. آیا نئو کلید حل این ماجراست؟


3. فروتس بسکت – Furūtsu Basuketto – 2001

این انیمه رمانتیک و زیبا توسط ناتسوکی تاکایا خلق شده است و به زندگی توهرو می پردازد که پس از مرگ مادر بی خانمان شده است. همکلاسی اش یوکی به او کمک می کند. او سپس متوجه می شود خانواده یوکی نفرین شده اند و با آغوش گرفته شدن توسط جنس مخالف به نوعی حیوان زوداییک چینی تبدیل می شوند. او قسم می خورد در این باره چیزی نگوید اما با زندگی در کنار یوکی عاشق او می شود.


2. آنوهانا: گلی که آن روز دیدیم – Ano Hi Mita Hana no Namae o Bokutachi wa Mada Shiranai – 2011

یک انیمه زیبا با داستان ساده درباره قهرمان داستان، جینتو که پس از فروپاشی گروه دوستانش اش پس از مرگ یکی از دوستان به نام میکو، تنها می شود. او یک روز میکو را می بیند که به او می گوید از آنجاییکه به یکی از آرزوهای خود نرسیده نمی تواند به دنیای پس از مرگ برود. بنابراین جینتو باید گروه دوستانه شان را به دور هم جمع کند تا آرزوی میکو برآورده شود. با احساسی شدن ماجرا احساسات درونی برملا می شوند.


1. دروغ تو در آوریل – Shigatsu wa Kimi no Uso – 2014

مرگ هرگز لذت بخش نیست و همیشه با ناراحتی همراه است. با مرگ یک عزیز گویی جهان به پایان می رسد. کوئسی آریمای پیانیست با مرگ مادرش همین احساس را تجربه می کند. او غمگین است و نمی تواند پیانو بنوازد. غم وجودش را فرا گرفته و با وجود گذشت دو سال نمی تواند قطعه ای بنوازد. با آشنایی با یک نوازنده ویلون به نام کائوری که به او کمک می کند به دنیای موسیقی برگردد، همه چیز تغییر می کند. شاید این انیمه در لحظاتی بیش از حد دراماتیک باشد اما تماشای آن ارزشش را دارد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (178)

بستن فرم

  1. Mahnaz

    بهمن 24, 1399

    کاگویا ساما:عشق جنگه
    خیلیییییی قشنگه حتما ببینینش من منتظر فصل سومم هنوز نیومده

    پاسخ

  2. Mahnaz

    بهمن 24, 1399

    ☁لطفا اگر نظر منو دیدین هر چی انیمه قشنگ دیدین معرفی کنید،اگر دیر هم بشه و چند ماه یا چند سال بعد هم شد و تازه نظرمو دیدین اشکال نداره فقط بگین چون میام و چک میکنم و برای بقیه هم کمک کننده هست خودمم نمیدونم دیگه چی نگاه کنم و دوست ندارم بهترین انیمه هارو از دست بدم.فقط لطفا انیمه های اسم تو و سایلنت ویس رو نگین چون دیدم و اینکه همه جا اسم یه چیو هی بگن اعصابم خورد میشه.یه چیز دیگه هم هست ،من زود احساساتی میشم ولی یادم نمیاد برای اسم تو گریه کرده باشم،ولی بعضی انیمه ها افسردم میکنن و فقط گریه میکنم ولیییییییی متاسفانه اصلاااا ((میخوام پانكراستو بخورم)) برام غم انگیز نبود یا کلا شرایط بد بود واقعا بعید بود ادمی مثل من فقط یکم ناراحت بشه یعنی میخوام بگم حواستون باشه که انیمه نگاه میکنین مثل من دوبله ناجور نشده باشه و انلاین نگاه میکنین هی نت قطع نشه كه مثل من تجربه بد نداشته باشین اخه برا من که خراب شد☁

    پاسخ

    • آرمان در پاسخ به Mahnaz

      اسفند 19, 1399

      من زیاد اهل انیمه نیستم ولی کنار انیمه ها چند تا فیلم و سریال هم معرفی می کنم که واسه اوتاکو ها جذابه
      شهر اشباح – پرنسس مونونوکه – colourful – فرزند آب و هوا – پاتما اینورتد – باغ کلمات – آکیرا – شمشیر غریبه – متروپولیس – پاپریکا
      فیلم ها و سریال های پیشنهادی : پلی به سوی ترابیتیا – سریال آبشار جاذبه – غبار ستاره – اسپایدرویک

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به آرمان

        اردیبهشت 21, 1400

        اه اه پلی به سوی ترابیتیا رد اخه کی معرفی می کنه

        پاسخ

    • i در پاسخ به Mahnaz

      فروردین 2, 1400

      a Whisker away
      My neighbor Totoro
      The wind rises

      پاسخ

    • Sana در پاسخ به Mahnaz

      اردیبهشت 9, 1400

      سلام گفتی انیمه معرفی کنم انیمه ی سگ های ولگرد بانگو یک انیمه ی طنز اکشن و کار آگاهی انیمه ی مبصر کلاس ما پیشخدمته یک انیمه ی کاملا طنز و عاشقانه است زندگی دوباره هم انیمه های عاشقانه و جالب بدک نیست اتک تایتان هم یکی از بی نظیر ترین انیمه هاست میگن بوسه ی ایزدی هم قشنگنه که خودم به شخصه خوشم نیومد من کلا انیمه‌های اکشن نگاه میکنم و برای اولین بار انیمه ی عاشقانه دیدم که اونم مبصر کلاس ما پیشخدمته بود و بسیار قشنگ و عالی
      انیمه ی عاشقان شیطانی هم هست که خون آشامی و من به شخصه خوشم نمیاد ازش شوالیه ی خون آشام هم غمگینه دبیرستان سحرو و جادو هم کامل نیست یعنی معلوم نیست تا چند ساختن ولی خیلی قشنگه اسرافیل پایانی هم خوبه جنگ جادو هم بد نیست میتونی نگاه کنی ولی اینم کامل نیست دفترچه ی مرگ هم انیمه ی حالبی از هیچی بهتره بازم انیمه دارم اگه خواستی بپرس دیدم جواب میدم

      پاسخ

    • پویاپوری در پاسخ به Mahnaz

      اردیبهشت 20, 1400

      سلام گفتید انیمه قشنگ معرفی کنیم :
      انیمه دارلینگ در فرنکس
      انیمه تاج گناهکار
      انیمه هوریمیا
      انیمه ناروتو
      انیمه بلیچ
      انیمه شبدر سیاه
      انیمه گلوله سیاه
      انیمه هیوکا
      انیمه آلدنواح صفر
      انیمه سرنوشت شمشیر بی پایان (سریfate)
      انیمه دوست دختر اجاره ای
      انیمه شروع زندگی از صفر در دنیایی دیگر
      انیمه مدرسه قهرمانانه من
      انیمه آریفورتا
      انیمه نوراگامی
      و کلی انیمه های دیگه در ژانر های مختلف هست

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به Mahnaz

      اردیبهشت 21, 1400

      ناروتو .وان پیس . دراگون بال . بلیچ . وان پانج من . فری تیل . سون دیدلی سینز . هانتر ایکس هانتر . اتک ان تایتان . توکیو غول . مای هیرو اکادمیا . بلک کلاور . هلسینگ تمام نسخه ها . فول متال الچمیست یا اگه اشتب نکنم فول متال الکمیست درست یادم نمیاد . کیمیتسونو یایبا . بانگو استی داگز . فیت . اکامه گا کیل ‌. ری زیرو . سورد ارت انلاین . کد گیاس . گورن لاگان و …
      همین چندتارو گفتم که ببینید اگه ندیده بودی ببینی کلی دیگه هم میشناسم که نگفتم و اینا همشون جنگین اگه عاشقانه و معمایی ترسناک و اینجور چیزا می خوای بازم معرفی نی کنم البته بهم بگو تا بگم البته همیینایی مه کفتم واسه یک سال طرف بسه جرا که خود وان پیس فقط نزدیک به ۱۰۰۰ قسمته 🤣از سریای ناروتپ بوروتورو بهت گیشنهاد نمی کنم چون خودم خوشم میومد پلی سری اول و شیپودنو حتمی نگاه کن

      پاسخ

  3. Mahdi

    بهمن 14, 1399

    انیمه دارلین من خیلی انیمه قشنگی پیشنهاد می کنم ببینید حتما

    پاسخ

  4. ماهانا

    بهمن 12, 1399

    نماینده کلاس ما پیشخدمته
    بوسه ایزدی
    بگو دوستت دارم
    اورا ببوس نه من را
    لبه شیشه
    اولین عشق هیولا
    عاشقان شیطانی
    بغل دست من اقای هیولا
    پنج قلو های با کلاس
    سواری در بهار نوجوانی
    کاگویا ساما عشق جنگه
    اتصال قلب
    فراتر از محدودیت
    یونا دختری از سپیده دم
    سفید برفی با موهای قرمز
    دارلینک در فرانکس
    چارلوت
    دردسر برادران
    شاهزادگان موسیقی
    سبد میوه
    دنیا هنوز زیباست
    بوسه ی شیطنت امیز
    اجبار گر عشق
    عشق پایدار
    به تو رسیدن
    شکوفه جوانی
    علشقم شدی
    سواران در بهار نو جوانی
    اینا بعضی از انیمه عاشقانه هایی که دیدم

    پاسخ

    • یکی در پاسخ به ماهانا

      اسفند 5, 1399

      کدوماشون یاعومیه؟
      آخه اصن نمیشه انیمه یاعومی پیدا کرد

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به یکی

        اردیبهشت 21, 1400

        از یاعویی متنفرم دنبالش نگرد چون ذهنتو مریض و منحرف می کنه اگه انیمه ای می خوای که مثلا مثبت ۱۸ نباشه ولی بوسه موسه داشته باشه بهت انیمه های ایچی رو معرفی می کنم طرف انیمه ی هنتای هم نرو چون اون از یاعویی بدترع

        پاسخ

  5. حامد

    بهمن 9, 1399

    Clannadودختری اهل ساکوراسا جاشون خیلی خالیه،،golden time هم میتونست توی لیست باشه

    پاسخ

  6. sh

    آذر 26, 1399

    دروغ تو در اوریل عالیه واقعا حقشه که شماره یک بشه

    پاسخ

  7. Anime

    آذر 19, 1399

    اووووووف ول کنین این جنسی منسیارو بقیه شونم قشنگن 😐

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به Anime

      اردیبهشت 21, 1400

      والا ذهن مردم انقدر مریضه حتی به دنبال انیمه های منحرفانه میگردن

      پاسخ

  8. mbin

    آذر 9, 1399

    چرا اسم لیستو کذاشتی بهترین انیمه هایه سینمایی=/
    اینا که همشون سریالیم=_=
    و چرا بوسه ایزدی توشون نیست ಠ_ಠ

    پاسخ

  9. آناهید

    آبان 14, 1399

    واقا چرا اسم تو رو نزاشتی
    بوسه ای زدی هم خیلی خوب بود
    اسم انیمه ها رم اشتباه زدی

    پاسخ

    • یونس در پاسخ به آناهید

      آذر 9, 1399

      واااااای اسم تو خیلی قشنگگگ بودددد

      پاسخ

  10. Aramis Rajina

    آبان 9, 1399

    یعنی اسم تو اینجا نیست 😐
    حتما ببینیدش اون محشره 😍❤

    پاسخ

  11. akh

    آبان 6, 1399

    اقا خدایی انیمه بوسه ی ایزدی رو هم میزاشتین یعنی جز بهترین ها بود عالییی

    پاسخ

    • ماهانا در پاسخ به akh

      بهمن 12, 1399

      راست میگه😐

      پاسخ

      • Pooria در پاسخ به ماهانا

        فروردین 28, 1400

        خیلی خوبه منم دیدم

        پاسخ

      • پوریا در پاسخ به ماهانا

        فروردین 28, 1400

        من تا فصل چهار هنر شمشیرزنی آنلاین رو دیدم بگین پنجش چی میشه

        پاسخ

        • سهیل در پاسخ به پوریا

          اردیبهشت 8, 1400

          این سریال کلن ۳تا فصل داره اصلا فصل پنج نداره اگه شک داری برو بزن تو ویکی پدیا ببین اون فصلی که میگی میشه بخش دوم فصل ۳

          پاسخ

      • Pooria در پاسخ به ماهانا

        فروردین 28, 1400

        فقط جای ناروتو خالیه حتماً ببینیدش بهترینه بعد دارلینگ در فرانکس و بعد هنر شمشیرزنی آنلاین

        پاسخ

        • AMIR در پاسخ به Pooria

          اردیبهشت 20, 1400

          واقعا انیمه باز نیستی که هنر شمشیر زنی و دابلین رو پایین تر از ناراتو و حتی باهم مقایسشون میکنی ، ناراتو موفق ترین انیمه سریالی دنیا هست که حتی تا الان بعد از گذشت چندین سال هنوز قسمت های جدید در سری جدیدش(همون بوروتو) داره میاد و پر سودترین و پر بیننده ترین انیمه سریالی تاریخ ژاپنه ، معلومه بچه و کم سن و سالی که همچین حرفی میزنی.

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به AMIR

            اردیبهشت 21, 1400

            اون نظرشو گفته و اونطوری دوستشون داره و در ضمن اولا ناروتو درستشه و دوما اوتاکو درسته نه انیم

            پاسخ

  12. Sj

    آبان 2, 1399

    شماره چهارده که نوشتید پیشخدمت ساما باید بهتون بگم اسمش پیشخدمت ساما نیست و اون یک انیمه جدا هست اسم اون نماینده کلاس ما پیشخدمت هست است

    پاسخ

    • کوثر در پاسخ به Sj

      بهمن 10, 1399

      اره درسته

      پاسخ

    • یه دختر در پاسخ به Sj

      اسفند 9, 1399

      نه به جز انیمه مبصر کلاس ما پیشخدمته یه انیمه دیگه هم هست به اسم : پیشخدمت ساما یا پیشخدمت پسر به انگلیسی هم shounen maid

      پاسخ

  13. سحر

    مهر 23, 1399

    من یه طرفدار بزرگ انیه ام این انیمه های که اینجا معرفی شده هم عالی بودن بیشتر در ژانرعاشقانه نگاه میکنم تاحالاکلی انیمه دیدم ازجمله
    سفیدبرفی باموهای قرمز
    بوسه ی ایزدی(عالی بود)
    بگوعاشقتم(بهترینش)
    نماینده کلاس ماپیشخدمته
    اسم تو
    صدای خاموش
    فرزند ابوهوا
    وخیلی دیگه که اسمشون یادم رفته
    به نظرمن اگه به انیمه هایی که شخصیتاش خوشگل باشن علاقه دارین پیشنهاد میکنم انیمه بگو عاشقتم رو حتما ببنین صحنه عاشقانه زیاد داشت انیمه بوسه ایزدی هم پسراش خیلی خوشگلا اما دخترا نه
    اما از فرزند ابو هوا زیاد خوشم نیومد درسته شخصیتا عاشق هم بودن اما اون حس عشق زیاد دیده نمیشد

    پاسخ

    • ناشناس 2 در پاسخ به سحر

      آبان 20, 1399

      اره (دختر های خوشگل نداره)ولی معنی و مفهومی داره که قلب ادمو به لرزه در میاره😊🤫

      پاسخ

    • Roya در پاسخ به سحر

      آبان 23, 1399

      عاشقان شیطان هم قشنگ هست خیلی قشنگه

      پاسخ

      • ماهانا در پاسخ به Roya

        بهمن 12, 1399

        مهشره

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به ماهانا

          اردیبهشت 21, 1400

          وااااات به فکر کنم انیمه ندیدید که به اون انیمن ی بی سروته میگید عالی 😂

          پاسخ

  14. 002

    مهر 19, 1399

    سلام میشه یه انیمه که پایانش خوب باشه بهم معرفی کنیم خیلی ممنونم

    پاسخ

    • آسونا در پاسخ به 002

      دی 3, 1399

      بوسه ایزدی
      زمان طلایی
      سفیدبرفی با موهای قرمز
      سبد میوه
      هنر شمشیرزنی آنلاین
      Tonari no Kaibutsu-kun
      شارلوت
      نارنجی (این یکم غمگینه اما پایانه خوبی داره)
      زمزمه قلب
      لاو کام
      تورادورا
      یونا دختری از سپیده دم
      دختر اهلی ساکوراسو (از رو اسمش قضاوت نکن)
      کاگویا ساما عشق یه جنگه
      ارل و پری
      سلام دنیا
      انجل بیدز
      ادویه و گرگ
      نوراگامی(این خیلی عاشقانه نیست اما قشنگه)
      عشق، Chunibyo و دیگر اتهامات
      دنیا هنوز هم زیباست
      مبصر کلاس ما پیشخدمته
      پاتما پرنسس وارونه
      نام تو
      فرزند آب و هوا
      (این 2 تا سینماییه)
      فعلا اینارو یادمه

      پاسخ

      • Iliaaa در پاسخ به آسونا

        دی 13, 1399

        اول جای یک انمه دختر اهلی ساکورسو خالی بود ولی میخام بدم فصل ۲ انمیه ببر و اژدها میاد یانه؟؟

        پاسخ

    • شیطان در پاسخ به 002

      بهمن 12, 1399

      حتما برو دارلینک در فرانک رو ببینم حال کن اخرش حرف نداره اشکت در میاد 😝😂😂😂

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به شیطان

        اردیبهشت 21, 1400

        والا من اونجوری که سر مرگ اوبینو تو ناروتو گریه کردم اصلا نصفشم برای دارلینگ ناراحت نشدم دوست عزیز من خیلی انیمه میشناسم که گایانش خوب تموم شده گس ده تا بهت میگم
        ۱.ناروتو
        ۲.دراگون بال ممکنه ادامشپ بسازن
        ۳.بلیچ
        ۴.توکیو غول . مانگاشو بخون چون انیمرو خراب کردن
        ۵.فری تیل
        ۶. سون دیدلی سینز . ممکنه ادامش بیاد
        ۷.فول متای الچمیست برادر هود
        ۸.نوراگامی . نانگاش داره کچمیاد پس انیمرم ادامشو میسازن
        ۹.یور نیم
        ۱۰.صدای خاموش
        دوتای اخر سینمایی هستن

        پاسخ

  15. ابولفضل

    مهر 15, 1399

    اصلا برای یه لحظه هم که شده انیمه همکلاسی هارو نگاه کنید خیلی جذاب و جالب با اینکه همجنس‌گرایی در فیلم موج میزند به جای اینکه زود قضاوت کنید خوب برسی کنید

    پاسخ

    • ناشناس 2 در پاسخ به ابولفضل

      آبان 20, 1399

      باش 😋

      پاسخ

    • ماهانا در پاسخ به ابولفضل

      بهمن 12, 1399

      هههه

      پاسخ

    • فاطمه در پاسخ به ابولفضل

      اردیبهشت 14, 1401

      خب ک چی:// ذهنت رو مریض میشه روحتو نابود میشه چون طبیعت انسان اینه که با جنس مخالفش به آرامش میرسه نه همجنس.. حالا هی بگید اله و بله :///

      پاسخ

  16. Sarina

    مهر 12, 1399

    من انیمه نانا رو دیدم خیلی قشنگ بود همین حالا تمومش کردم سریاله خیلی ناراحتم تمومش کردم خیلی قشنگ بود عاشقانه فقط بشین و نگاه کن حتماً ببینینش واسه شما که زود احساساتی میشید براستی انیمه ی پیشخدمت کلاس ما رو هم بهتون پیشنهاد می کنم خیلی قشنگه حتما ببینیدهمین یه ربع پیش انیمه مرد هم کردم خیلی ناراحتم میگه مثلا میگن که خیلی اتفاقات می‌افتاد اصلاً نباید با میساکی می‌رفت باید با نابود می رفت اونجایی که از شوجی جدا شد قسمت نیمه اخر خیلی نگران کننده بود اون لحظه به این فکر کردم که چه خاطراتی داشتم یادش بخیر تو قرنطینه مینشستم نگاه میکردم و دوستی نانا و هاچی واقعا عاشق این انیمه ام حتما ببینید پیشخدمت کلاس ما هم همین طور فعلاً چون اونا رو تموم کردم باید یه سریال‌عاشقانه دیگه پیدا کنم شما چی پیشنهاد میکنید؟؟؟

    پاسخ

  17. امیر

    شهریور 30, 1399

    یعنی تو این اسم تو رو نزاشتی 😐

    پاسخ

    • Sajede در پاسخ به امیر

      مهر 19, 1399

      منم تعجب کردم

      پاسخ

    • kiana در پاسخ به امیر

      مهر 23, 1399

      عروس جادوگر هم باید میبود

      پاسخ

      • ایاتو در پاسخ به kiana

        بهمن 12, 1399

        نوچ اصلا ازش خوشم نمیاد

        پاسخ

  18. امیررضا فکری

    شهریور 25, 1399

    سلام من دنباله یه انیمه عاشقانه هستم که دختره یه چشش ابیه و یه چشش زرد بخاطر انکه چش زردش معلوم نشه یه چش بند میزنه لطفا اگه اسمشو میدونید بگید.ممنون.

    پاسخ

    • کیان در پاسخ به امیررضا فکری

      مهر 22, 1399

      انیمه عشک چوبینیو و دیگر توهمات فک کنم البه o_o

      پاسخ

    • Lu~ در پاسخ به امیررضا فکری

      آذر 14, 1399

      Another (دیگری)
      اسمشه
      رده سنی داره البتع

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به امیررضا فکری

      اردیبهشت 21, 1400

      اطلاعات دیگه ای نداشتی از این انیمه 😑🤣اسمش تنودره یه انیمه ی خونبار و ترسناک بد نبود من خوشم اومد اگه بالای ۱۲ سال سن داری بهت پیشنهاد می کنم ببینی چون من خودم ۱۴ سالمه و پارسال دیدمش و یه مدتی هی خونریژیاش یادم میومد چندشم میشد

      پاسخ

  19. hgh

    تیر 1, 1399

    میدونستید ترویج همجنسگرایی به نوعی جرم حساب میشه و احتمالا قابلیت پیگرد قانونی داره؟ لطفا هر چه سریعتر اون انیمیشن رو از لیست حذف کنین با تشکر 🙁

    پاسخ

    • عباس حسن زاده در پاسخ به hgh

      تیر 1, 1399

      سلام کاربر گرامی،
      کدوم انیمیشن؟ این لیست همگی انیمه هستن.
      و اینکه میشه لطفا بگید این مقاله دقیقا کجاش ترویج همجنسگرایی داشت؟ هیچ کجای مقاله تعریف و تمجیدی از همجنسگرایی نشده و صرفا انیمه‌های عاشقانه معرفی شده

      پاسخ

    • . در پاسخ به hgh

      مرداد 29, 1399

      همجنسگرایی؟شما همه ی انیمه های این لیست رو از اول تا آخر دیدین که چنین چیزی میگین؟

      پاسخ

    • امین در پاسخ به hgh

      شهریور 19, 1399

      کاملا درسته..ما به قوانین احترام نمیزاریم اونم قوانینی که حفظ ارزشها و اخلاقیات انسانیه،حتی بین حیوانات هم(همجنسگرایی) نادره.همجنسگرایی که با فرهنگ ما ایرانیها حتی فارغ از دین خیلی فاصله و اختلاف داره میشه گفت یجور بیماریه که بخش بزرگ شیوعش روانیه که همین ترویج و تبلیغ غیر مستقیمش از باعثان بزرگشه،اگرچه درسته یه عده بسیار بسیار کمی از انسانها بصورت مادرزاد مشکلات جنسی تداخلی دارن.
      بنظر ناظر و ادیتور سایت خودشون علاقه دارن باشه و الا چندتا انیمه بهتر از قلم افتاده که این تم اشتباه رو هم نداره.
      یادمون باشه غلط غلطه..نباید با پوز روشنفکری و هزار توجیه دیگه بیراهه رو هموار کنیم.

      پاسخ

      • Souls در پاسخ به امین

        مهر 9, 1399

        کی گفته درست چیه غلط چیه همجنسگرایی اصلا اختلال جنسی یا هرچی دوست داری اسمشو بزار هرچی ک واسه این افراد اتفاق افتاده دلیل نمیشه راه ادامه زندگی کردنو ازشون بگیریم چرا نباید بدونن مثل خودشونم وجود داره چرا باید تو جامعه افردای مثل تو بهشون بگم مریض و گناهکار و هزارتا چرت دیگه اونا هم آدمن با علایق خودشون اونا هم حق دارن زندگی کنن و لذت ببرن بعد تویی ک داری منعشون میکنی حرف از انسانیت نزن

        پاسخ

        • علی در پاسخ به Souls

          مهر 12, 1399

          حرف من در جهت درست بودن یا غلط بودن حرف hgh نیست اما یک سوال ما خیلی از گرایش ها داریم که اگه با این دیدگاه بخوایم پیش بریم آنها هم باید بپذیریم مثل مازوخیسم یا سادیسم مثلا یکی که گرایش به سادیسم داره با کسی که مازوخیسم داره دور از چشم بقیه شروع به کتک کاری کنن
          خب به ما چه ربطی داره اگه تو کار این دو دخالت کنیم درست نمیگم حالا فوقش یکم آسیبم ببینن ولی در عوض در آرامشن و مزاحم کس دیگه ای هم نمیشن
          1 – پس میبینین چرا فقط رو همجنس گرایی مانور میدن نه چیزای دیگه
          2 – اگه با این زاویه نگاه کنیم خیلی چیز های دیگه هم قابل توجیه یا چشم پوشیه
          3 – مرز بین خیر و شر بسیار باریکه اینو زندگی بهم یاد داده و خیلی چیز های بد میتونه خوب جلوه کنه

          پاسخ

    • Narges در پاسخ به hgh

      شهریور 23, 1399

      دوست عزیز شما اگه خوشتون نمی یاد می تونید نبینید در ضمن اینجا هیچ تعریف یا تمجیدی از همجنس گرایی نشده فقط این انیمه معرفی شده هر کسی هم خوشش نمی یاد خب نره نبینه به سلیقه دیگران چی کار دارین

      پاسخ

    • Souls در پاسخ به hgh

      مهر 9, 1399

      دوست عزیز اصلا حرفت انسانی نیست همجنسگرا ها هم مثل ما انسان هستن و قابل احترام مثلا اگه تو یه دختری دوست داشته باشی بهت بگن قانونی نیست پیگرد و این گل شعرا رو داره چی میگفتی وقتی اونا گرایششون اینجوریه ما باید احترام بزاریم اونا هم خجالت نکشن بتونن کسی ک مثل خودشونه رو پیدا کنن ک بتونن خوشحال باشن امیدوارم یکم انسانیت تو ایران داشته باشیم

      پاسخ

      • زهرا در پاسخ به Souls

        آذر 8, 1399

        سلام دوستان
        فکر میکنم خانم یا آقای souls خیلی وقت پیش این حرفها رو زدن ولی زمانی که این کامنت ها رو خوندم نتونستم جلوی خودم رو بگیرم و احساس کردم که باید این کامنت رو بذارم
        دوست عزیز، من از صحبت های شما اینطور برداشت کردم که یا از روی بی اطلاعی این حرفا رو می زنی یا اینکه واقعا قصد داری دیگران رو منحرف کنی که امیدوارم گزینه اول درست باشه چون در غیر این صورت مجرم و گناهکار شناخته میشید
        حرف شما درسته که ما خوب و بد رو تعیین نمی کنم با این حرف کاملا موافقم اما اینکه حرف من یا امثال من نیست که میگن همجسگرایی جرم و گناهه
        حرف دین و فرهنگ و مذهب ماست
        و این یعنی ما حق هیچ اظهار نظری نداریم چون این حرف حرف خداست و به نظر نمیاد که فهم و درک ما بیشتر از خدا باشه
        اینطور نیست؟؟
        اگر یه زن با به زن می تونست یه همچین ارتباطاتی برقرار کنه چه نیازی بود که خدا مرد رو خلق کنه
        یا برعکس، چه نیازی بود که یه زن برای تسکین یه مرد آفریده بشه؟؟
        یا اصلا چرا انقدر روی ازدواج تاکید شده
        محض اطلاعتون باید بگم که هر فردی از یه سنی به بعد احساس بی پناهی میکنه و کمبود یه نفر رو کنار خودش احساس میکنه
        بنابراین برای اینکه به انحراف و فساد اخلاقی و همینطور که شما گفتید به همجنس گرایی رو نیاره سفارش شده که ازدواج کنه و فقط در این صورته که به اون آرامش و امنیت مورد نظرش میرسه
        فقط یه مرد می تونه یه زن رو به آرامش برسونه و برعکس چون این در آفرینش همه انسانهاست و انکار نشدنیه
        در ضمن اگر همه ی مردم به همجنس بازی رو می آوردن دیگه کی می خواست نسل بشر رو ادامه بده؟؟
        اون وقت نسل هممون منقرض میشد و تموم
        محض اطلاع شما، حتی علم پزشکی هم این روابط رو نقض میکنه. یعنی درسراسر جهان هیچ پزشکی وجود نداره که اظهار کرده باشه این روابط بی ضرر و سالمه. همه پزشکان گفتن که این روابط خطرناکه حتی با وسایل پیشگیری.
        چون باعث انتقال هرچه سریعتر ویروس های ایدز و هپاتیت و… وحتی عفونت میشه
        در ضمن باعث بیماری های روانی مثل اضطراب و استرس و پریشان حالی هم میشه چون همونطور که گفتن فقط دوتا ناهمجنس می تونن همدیگه رو تسکین بدن حتی اگر فرد در اون لحظه احساس خوشایندی داشته باشه بازم باعث فشار روانی میشه
        همجنس گرایی یک جرمه چون باعث فساد اخلاقی و از بین رفتن خانواده و انسانیت میشه بنابراین پیگرد قانونی داره
        جرمه چون خدا گفته
        جرمه چون باعث صدمه به انسانها میشه
        وهرشخصی که همجنس گراست باید از این کارش خجالت زده و شرمگین باشه چون جرمه و باعث صدمه به دیگران میشه مگر اینکه واقعا بیمار باشه که اون بحثش جداست
        پس لطفا دوستان عزیزم وقتی می خواین درباره هر مسئله ای اظهار نظر کنید قبلش یه ذره اطلاعات کسب کنید تا حداقل دیگران با دیدن صحبتهای شما به غلط نیفتن
        خانم یا آقای souls با عذر معذرت باید بگم که شما هم اگر خیلی دنبال احترام به دیگران هستی لطفا یه ذره انسانیت و احترام برای دینت و فرهنگ کشورت خرج کن
        لازم نیست که از این کارها و اعمال شرم آور دفاع کنی
        هیچ می دونی چندتا فرقه توی ایران و توی کشورهای دیگه تشکیل شده که کارشون اينه که از همجنس گراها سوء استفاده جنسی کنن؟
        پس لطفا قبل از هر حرفی فکر کن و اطلاعات کسب کن
        من تموم این انیمه ها رو نگاه نکردم ولی حتما چک میکنم و در صورتی که ببینم توی هرکدوم از اونها فقط کمی از همجنس گرایی تعریف شده گزارش این سایت رو میدم
        پس لطفا اگر یه همچین انیمه ای هست هرچه سریعتر حذف بشه

        پاسخ

        • هیچچچ در پاسخ به زهرا

          آذر 26, 1399

          قبولت دارم زیاد

          پاسخ

        • شعبان در پاسخ به زهرا

          دی 2, 1399

          خیلی خوب توضیح دادی.ممنونم ازت.
          باید حواسمون هممون به جنگ روانی و هجمه ی فرهنگیه دشمن باشه و این فقط برای ایرانیا نیس؛ تمام کشورایی که فرهنگ هایی دارن ،که مطابق میل استعمارگرا و نظام های سرمایه داری نیست اون ها هم مورد سوء استفاده قرار میگیرن ولی باید بصیرت داشت.پس همگی باید دقت کنیم و حواسمون باشه که
          1.ترویج فرهنگ اشتباه و ناشایست و ندیم
          2.طوری برخورد نکنیم و بی توجه نباشیم که رفتار های غلط به عنوان سنت ها و رفتارهای صحیح شناخته بشن.
          ممنون از دقت و توجه همه ی شما.موفق باشین.

          پاسخ

        • M.a در پاسخ به زهرا

          دی 18, 1399

          دس خوش ایول حرف حق نه نداره خدا بیشتر از همه ی ما نیدونه

          پاسخ

        • ایاتو در پاسخ به زهرا

          بهمن 12, 1399

          نمیشد کوتاهش کنی 😐
          ولی با اینکه حصشو نداشتم همشو بخونم ولی حرفت تا اونجا که خوندم درست بود 😜😂😂

          پاسخ

      • fateme در پاسخ به Souls

        بهمن 16, 1399

        حرف شما غیر منطقیه. همجنسگرایی جزء اختلال ها و بیماری های روانیه و باید درمان بشه. مثل کسایی که دوست دارن فقط با کودکان رابطه داشته باشن و اینجوری ارضا میشن. اگر با منطق شما پیش بریم دسته دومم حق دارن کودک آزاری کنن و مثل بقیه آدمن!! صد البته که اونا هم انسان هستن اما باید درمان بشن.

        پاسخ

    • ایاتو در پاسخ به hgh

      بهمن 12, 1399

      😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

      پاسخ

  20. ساینا

    خرداد 8, 1399

    میگم اسم تو و فرزند آب و هوا کجای این لیستن😠😠

    پاسخ

    • سام در پاسخ به ساینا

      شهریور 5, 1399

      راست میگی باید آنها را هم ازافه کنید

      پاسخ

    • black mamba در پاسخ به ساینا

      شهریور 21, 1399

      احسنتتتتتتتتت مخصوصاااا اسم تو که من خیلیییی وقته دنبال یه انیمه مثلشم ولی نیست😭😭😭

      پاسخ

      • Sarina در پاسخ به black mamba

        مهر 12, 1399

        نانا رو ببین

        پاسخ

      • Arman در پاسخ به black mamba

        آبان 9, 1399

        فرزند آب و هوارو ببین خیلی خوبه

        پاسخ

    • Sarina در پاسخ به ساینا

      مهر 12, 1399

      راست میگی من تو انیمه ی اسم تو زار زار گریه کردم فرزند اب و هوا هم دیدم اگه ازین انیمه ها دوست داری انیمه ی نانا nana رو بهت پیشنهاد میکنم😚☺️

      پاسخ

    • Amir hossein در پاسخ به ساینا

      اسفند 25, 1399

      Doostan mikham chand ta anime sinamayee behetoon begam berin hal
      Halesho bebarin
      1=farzande ab va hava
      2=sedaye khamoosh
      3=neghabe miootaro
      4=esme to

      پاسخ