لیست بهترین انیمه های عاشقانه سینمایی در همه زمان ها

عشق یک حس خاص در جهان است که همه تصور می کنند آن را درک کرده اند اما در حقیقت اینگونه نیست (مانند یکی از فیلم های کریستوفر نولان). برخی به دنبال عشق بوده و برخی آن را تکذیب می کنند. فرقی نمی کند در کدام سو باشید یا چقدر احساساتی هستید، درهر صورت گاهی به عشق نیاز دارید. به همین دلیل در این مقاله می خواهیم 15 انیمه عاشقانه برتر را به شما معرفی کنیم. تمام انیمه های این لیست سینمایی هستند و انیمه های عاشقانه سریالی در مقاله دیگری معرفی خواهند شد. در ادامه با پروشات همراه باشید.


15. تورادورا – Toradora – 2008

داستان این انیمه درباره ریوجی تاکاسو است که از مینوری خوشش می آید و می خواهد به او نزدیک شود. در این حین با دختری به نام تایگا آشنا می شود که در ظاهر آرام اما در باطن بدجنس است و قبول می کند در ازای کمک ریوجی به او برای نزدیک شدن به پسر موردعلاقه اش، به ریوجی کمک کند.


14. پیشخدمت ساما – Kaichō wa Meido-same – 2010

یکی از انیمه های رمانیک مشهور درباره یک رئیس شورای دانش آموزی که می خواهد نظم و آرامش را در مدرسه برقرار کند. از آنجاییکه اخیرا در مدرسه مشکلاتی پیش آمده بنابراین کار او دشوار است. او مجبور است برای کمک به خانواده در یک رستوران پیشخدمتی کند و همین مسئله راز اوست. زمانی که پسری به نام تاکومی از این قضیه باخبر می شود همه چیز تغییر می کند. آیا این پسر او را مسخره خواهد کرد؟ آیا زندگی اش را به بهشت تبدیل می کند یا جهنم؟


13. اوتنا دختر انقلابی – Shōjo Kakumei Utena – 1997

اوتنا تنجو می خواهد شاهزاده شود. زمانی که کودک بود پس از مرگ والدین توسط یک شاهزاده نجات یافت و از همان زمان این آرزو را داشت. شاهزاده به او یک حلقه می دهد. سال ها بعد دانش آموز یک دبیرستان است که همکلاسی های دیگر هم همانند او حلقه هایی داشته و می خواهند عروس رز، انتی را به دست آورده و قدرت های جادویی او را در اختیار بگیرند. اوتنا عروس را به دست آورده و ماجراجویی او به سمت عشق و تاریکی آغاز می شود.


12. همکلاسی ها – Doukyuusei – 2016

یکی از انیمه های جدید درباره رابطه عاشقانه میان دو پسر همجنسگرا که می تواند احساس تان را تحت تاثیر قرار دهد. ریتو ساجو شاید هرگز هیکارو کوساکابه را نمی دید اما تقدیر آن دو را در کنار هم قرار داد. این دو پسر کاملا از هم تفاوت دارند، هیکارو یک گیتاریست و ریتو شاگرد اول کلاس است. هیکارو در تهیه گروه سرود به ریتو کمک می کند و آن دو به تدریج و بدون اینکه خودشان متوجه شوند عاشق هم می شوند. این فیلم از آن فیلم هایی است که باید تماشا کنید.


11. لاو کام – Rabu★Kon – 2007

یک انیمه رمانتیک از آیا ناکاهارا درباره زندگی آتسوشی اوتانی، یک پسر قد کوتاه و ریسا کویزومی، یک دختر قد بلند که با ورود یک دانش آموز قد بلند دیگر به کلاس، توجه ریسا جلب می شود. در این حین آتسوشی عاشق یک دختر دیگر است و این دو تصمیم می گیرند به هم کمک کنند. اما به جای آن عاشق هم می شوند.


10. داستان عاشقانه من – Ore Monogatari! – 2015

یک انیمه کلیشه با داستانی شبیه داستان دیو و دلبر، درباره یک دانش آموز درشت عضلانی به نام تاکئو گودا که همه دختران مورد علاقه اش عاشق دوستش ماکوتو می شوند. اما با ورود دختری به نام رینکو که تاکئو او را نجات می دهد، تنهایی او به پایان می رسد.


9. نارنجی – Orange – 2016

یکی از انیمه های رمانتیک اخیر درباره زندگی یک دانش آموز دبیرستانی به نام ناهو تاکامیا که یک روز نامه ای دریافت می کند. این نامه از جانب خودش در آینده است که برای او فرستاده و با صحبت درباره حسرت ها و اشتباهات گذشته به او می گوید که برای تغییر آن ها باید چه کاری انجام دهد. این داستان به خوبی نوشته شده و می تواند بیننده را تحت تاثیر قرار دهد.


8. باتومی – Butūmu – 2012

یک انیمه اکشن رمانتیک درباره قهرمان اصلی داستان ریوتا ساکاموتو که در تجسم حقیقی یک بازی گیر افتاده است و برای پیروزی و بازگشت به خانه باید شرکت کننده های دیگر را شکست دهد. هیمیکو همسر او در بازی است که به او کمک می کند. آن دو حین بازی مرگ و زندگی بیشتر و بیشتر به هم نزدیک می شوند.


7. Ai Yori Aoshi – 2002

کائورو هانابیشی در ایستگاه با دختری آشنا می شود و تصمیم می گیرد در یافتن مقصد به او کمک کند. زمانی که آن دو به مقصد مورد نظر می روند کائورو خود را در محله خود می بیند. سپس متوجه می شود که دختر قرار بود به یک مکان خالی برود. کائورو دختر را به خانه دعوت می کند تا راز این مسئله را حل کند و سپس متوجه می شود این دختر دوست دوران کودکی و نامزدش است.


6. عواقب آن ها – Kareshi Kanojo no Jijō – 1998

داستان این انیمه درباره دو شخصیت به نام های میازاوا و آریماست. میازاوا در مدرسه یک دختر مودب و کامل است که تحسین همگان را جلب می کند اما در درون خودخواه بوده و برای بهترین بودن هرکاری می کند. آریما پسری است که رفته رفته به بهترین مدرسه تبدیل می شود. در نتیجه میازاوا کنار می رود. علاوه بر این اریما با ضعف های میازاوا آشنا شده و سعی می کنید خود را بهتر نماید. اما رفته رفته مشخص می شود که اریما میازاوا را دوست دارد و میان آن دو رابطه ای شکل می گیرد.


5. چوبیتس – Chobits – 2002

آیا انسان می تواند عاشق هوش مصنوعی شود؟ این انیمه به این سوال می پردازد. هیدکی موتوسوا یک دانش آموز است که کامپیوترهای عجیبی همانند انسان می یابد. مشخص می شود که این کامپیوتر فقط می تواند کلمه چی را به زبان بیاورد و نمی تواند اطلاعات را دانلود کند. بنابراین هیدکی تصمیم می گیرد در حین شناخت چی، راه و رسم جهان را خود به او بیاموزد.


4. اشک های واقعی – True Tears – 2008

یک انیمه رمانتیک زیبا درباره کسی که با دختر مورد علاقه اش در یک خانه زندگی می کند اما نمی تواند حسش را بیان کند زیرا دختر به او احساسی ندارد. شینیچیرو نمی داند که چطور می تواند به هیرومی کمک کند تا از خاطرات دردناک مرگ والدین اش در کودکی، عبور نماید. علاوه بر این، یک دختر پر شروشور دبیرستانی به نام نئو هم عاشق اوست. زمانی که والدین اش می خواهند او را به کلاس رقص بفرسند علاقه ای نشان نمی دهد زیرا می خواهد به هیرومی کمک کند. آیا نئو کلید حل این ماجراست؟


3. فروتس بسکت – Furūtsu Basuketto – 2001

این انیمه رمانتیک و زیبا توسط ناتسوکی تاکایا خلق شده است و به زندگی توهرو می پردازد که پس از مرگ مادر بی خانمان شده است. همکلاسی اش یوکی به او کمک می کند. او سپس متوجه می شود خانواده یوکی نفرین شده اند و با آغوش گرفته شدن توسط جنس مخالف به نوعی حیوان زوداییک چینی تبدیل می شوند. او قسم می خورد در این باره چیزی نگوید اما با زندگی در کنار یوکی عاشق او می شود.


2. آنوهانا: گلی که آن روز دیدیم – Ano Hi Mita Hana no Namae o Bokutachi wa Mada Shiranai – 2011

یک انیمه زیبا با داستان ساده درباره قهرمان داستان، جینتو که پس از فروپاشی گروه دوستانش اش پس از مرگ یکی از دوستان به نام میکو، تنها می شود. او یک روز میکو را می بیند که به او می گوید از آنجاییکه به یکی از آرزوهای خود نرسیده نمی تواند به دنیای پس از مرگ برود. بنابراین جینتو باید گروه دوستانه شان را به دور هم جمع کند تا آرزوی میکو برآورده شود. با احساسی شدن ماجرا احساسات درونی برملا می شوند.


1. دروغ تو در آوریل – Shigatsu wa Kimi no Uso – 2014

مرگ هرگز لذت بخش نیست و همیشه با ناراحتی همراه است. با مرگ یک عزیز گویی جهان به پایان می رسد. کوئسی آریمای پیانیست با مرگ مادرش همین احساس را تجربه می کند. او غمگین است و نمی تواند پیانو بنوازد. غم وجودش را فرا گرفته و با وجود گذشت دو سال نمی تواند قطعه ای بنوازد. با آشنایی با یک نوازنده ویلون به نام کائوری که به او کمک می کند به دنیای موسیقی برگردد، همه چیز تغییر می کند. شاید این انیمه در لحظاتی بیش از حد دراماتیک باشد اما تماشای آن ارزشش را دارد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (178)

بستن فرم

  1. مبینا

    خرداد 5, 1399

    من دنبال یه انیمه میگردم که اسمش یادم رفته ولی داستانش اینه که دوتا پسرو دختر عاشق همن ولی قوانین کشور یه طوری بود که دولت برای افراد همسر انتخاب میکرد و این اتفاق هم افتاد بهد اون همسری که دولت برای پسره انتخاب کرد اون هم پسررو دوست داشت و …..خواهشا اگه میدونید اسمشو بهم بگید

    پاسخ

    • yuki در پاسخ به مبینا

      خرداد 13, 1399

      اسمش عشق و دروغه

      پاسخ

  2. محمد حسین

    فروردین 25, 1399

    no game no life مخصوصا قسمت صفر خداس انیمه به این بی انصافی ندیدم شرافتا

    پاسخ

  3. Rs

    اسفند 25, 1398

    حداقل نسخه جدید fruits basket رو میذاشتین. در کل هم انیمه های همجنسگرایانه اونقدرا کیفیت و طرفدار نداره

    پاسخ

    • فرانک در پاسخ به Rs

      اردیبهشت 21, 1399

      ۹۰٪ اوتاکو ها فوجوشی و فودانشی هستن اونوقت میگی یائوی طرفدار نداره 🙄😐

      پاسخ

      • Rs در پاسخ به فرانک

        اردیبهشت 21, 1399

        دقیقا این آمار کاملا نادرستتون رو از کجا اوردید ؟ اگه منظورتون اوتاکو هایین که ما بهشون میگیم fan girl و fan boy که خودشون رو به معنای واقعی کلمه میکشن و با دیدن اون انیمه یه کار دیگه هم میکنن شاید با اقراق درست بگین ولی هیچکدوم از انیمه های معروف همجنسگرایانه نیستن ، هیچ وقت هم واقعا اسم در نکردن بیخود بزرگنمایی نکنید ، همین fruits basket از صد تا از اونا بیشتر طرفدار داره

        پاسخ

      • Ms در پاسخ به فرانک

        اردیبهشت 21, 1399

        مانگای fruits basket رو نخوندم ولی نه تو نسخه قدیمی و نه تو نسخه جدید ( تا این قسمت ) tohru عاشق کسی نشده ،
        اگر هم مانگا رو خوندین و اون رو نوشتین سریع عوضش کنین چون جا معرفی یکی از مهمترین چیز های داستان رو اسپویل کردین

        پاسخ

      • هانا چان در پاسخ به فرانک

        مهر 23, 1399

        والا🙄🙂

        پاسخ

      • ایاتو در پاسخ به فرانک

        بهمن 12, 1399

        امار رو یگم بالا بردی ولی راست میگی خیلیا هستن که دوست دارن

        پاسخ

    • taro در پاسخ به Rs

      خرداد 22, 1399

      چرا داره 🙂
      اینقدر زیادن که نمیتونی بشمری*_*

      پاسخ

      • Rs در پاسخ به taro

        خرداد 25, 1399

        اون وقت چرا دقیقا هیچکدم جز انیمه های مطرح نیستن ؟ اگه منظورتون فروش مانگا تو خود ژاپنه شاید ، به هر حال همه میدونن یه نوع مریضی جنسی تو فرهنگ ژاپن وجود داره ( از جمله پیام های مهم شهر اشباح همین بود )

        پاسخ

  4. Alamdar

    اسفند 24, 1398

    سلام
    انیمیشن اژدهای سفید هم قشنگه
    خیلی زیباست و داستان جذابی داره
    میشه تو این قسمت ازش استفاده کرد
    از انیمشن های جدیدتر استفاده کنید .
    مخاطب کیفیت بالا رو دوس داره و فیلم قدیمی نداره
    ولی داستان ها خیلی خوبن

    پاسخ

  5. مهدی

    اسفند 17, 1398

    مگه قرار نبود لیست فقط مربوط به انیمه های سینمایی باشه!

    پاسخ

  6. متین

    دی 2, 1398

    انیمه your name و silent voice رو جا انداختید 🙂

    پاسخ

    • Navid در پاسخ به متین

      بهمن 15, 1398

      اقا چرا اخر toradora تایگا دختره رفت فصل دو یا انیمیشنی یا قسمتی چیزی نیست که ببینیم چی میشه

      پاسخ

      • امیر حسام در پاسخ به Navid

        تیر 1, 1399

        برادر قسمت اخر رو اصلا دیدی
        توی اون قسمت تایگا رفت و دعوا شد ( سر مینوری وتاکاس واون یکی که اسمش یادم نیست)بعدش اخر سال موقعه فارغ واتحصیل شدن از مدرسه تایگا برگشت (روز فارغ التحصیلی رو میگم اون روز برگشت تو مدرسه اصلا چرا انقدر توضیح بدم قسمت اخر رو ببین البته کلش رو منظورم اینه که دیدی تموم شد و اهان گود بای شد ول نکنی بعدش یک سکانس داره که اونه به هر حال قسمت اخر رو از اول تا اخر ببین تا خرین لحظه ببینی ها )
        و در ضمن یک قسمت ویژه هم داره که توصیه نمی کنم ببینی چون زیر نویس نداره
        یا اگر داشت من پیدا نکردم

        پاسخ

    • black mamba در پاسخ به متین

      شهریور 21, 1399

      ارهههههه مخصوصا your name که خدااااست
      البته weathering with you هم خیلییییی خوبه

      پاسخ

    • M.a در پاسخ به متین

      دی 18, 1399

      کارا درسته منم موافقم

      پاسخ

  7. متین

    دی 2, 1398

    من که فقط تو این لیست دروغ تو در آوریل و btoom رو میشناختم :دی

    پاسخ

  8. دوکوهه مناسی

    مهر 24, 1398

    من چند تا از این انیمه های توی این لیست رو دیدم. سبد میوه ها نسخه قدیمی شو دیدم ولی دختره عاشق یوکی نبود. یوکی و کیو عاشقش بودن. دختره همشون رو به یه اندازه دوست داشت.
    انیمه جونجو رومانتیکا چون بدون زیر نویس دیدم نفهمیدم ماجراش چیه. خلاصه ش هم خوندم ولی بازم نفهمیدم.
    از داستان عشق من هم خوشم نیومد.
    همکلاسی ها رو دوست داشتم.چون من بیشتر انیمه‌ای که دو تا پسر عاشق همن رو دوست دارم.
    قشنگ ترین انیمه هایی که فعلاً دیدم
    توکیو غول، حمله به تایتان، انگل قاعده کلی، پیمان روح، استاد تعالیم شیطانی، ماهی موزی، یوری روی یخ،خائن نام مرا میداند، معلم سرخانه سلطنتی

    از بوسه ایزدی خوشم نیومد چون نانامی بیش از حد زشت بود.
    راستی یه سؤال چرا دخترای انیمه‌ای انقد زشتن؟ پسراش خیلی قشنگن؟
    مانگاکاها مریضن؟
    شاید علت این که به انیمه یائویی رو آوردم همینه.
    چون همه دخترای انیمه‌ای زشتن.

    پاسخ

    • Hanabi در پاسخ به دوکوهه مناسی

      آذر 6, 1398

      بخاطره اینه که اندازه نمایشگر های خانگی واسشون چشم میزارن! دهنشونم اندازه فندق میکشن ولی برای خندیدن اندازه غار باز میشه دهنشون

      پاسخ

      • m در پاسخ به Hanabi

        آذر 29, 1398

        ببينيد دوست نه چندان عزيز، جدا ازينكه توصيفاتت زيادي مبالغه ست لطف كن حتي اگه از اينجور چيزا متنفري، نيا زير اين مطالب و پست ها نظر بده
        اينكه يه چيزي قشنگ باشه يا نه يك چيز نسبيه… شما حق نداري سليقه تو اينجوري در جايي بيان كني كه خواننده هاش خيلياشون ناراحت بشن. من هم كاري به سليقت ندارم ولي لطف كن دفعه ي بعدي اين چيزارم درنظر بگير

        پاسخ

        • ایاتو در پاسخ به m

          بهمن 12, 1399

          حرف حساب 👏

          پاسخ

      • تاکو در پاسخ به Hanabi

        خرداد 20, 1399

        دیگه ببخشید که مثله ایرانیا واسه یارو دو متر دماغ نمیزارن!😐👌

        پاسخ

    • Raha در پاسخ به دوکوهه مناسی

      اسفند 4, 1398

      بنظرم دخترا خشگلن شاید تو ‌کلا پسرارو دوس داری 😂

      پاسخ

    • ناشناس در پاسخ به دوکوهه مناسی

      اردیبهشت 18, 1399

      انیمه ها واقعا قشنگن من تا به حال هیچ انیمه ژاپنی بدی ندیدم فقط اگه تو انیمه های ژاپنی یکم به ما مسلمونا و مسیحیا احترام بزارن نرن آخرش همیشه استغفرا.. خدا رو نابود کنن و علامت های شیطان پرست رو حذف میکردند نور الا نور میشد

      پاسخ

      • M.a در پاسخ به ناشناس

        دی 18, 1399

        صحیح

        پاسخ

      • دازای در پاسخ به ناشناس

        اسفند 19, 1399

        دقیقا هیچ انیمه ای نیست که زشت باشه بستگی به سلیقه طرف داره اما حتی اگه خوشش هم میاد لازم نیست اینجوری بگه
        و راست میگی اینا کلا آخراش رو خیلی بد میکنن🙄😂

        پاسخ

    • ناشناس در پاسخ به دوکوهه مناسی

      خرداد 19, 1399

      دادا بی ادبی نباشه ولی مگه همجنسگرایی یا نکنه پسر نماییو دختری در اصل

      پاسخ

    • امیر حسام در پاسخ به دوکوهه مناسی

      تیر 1, 1399

      سلام من طرفدار پراپاقرص اتک و توکیو غول هستم و تو عاشقانه ها زمان طلایی و نمایینده کلاس ما پیشخدمته و ببر واژدها رو پیشنهاد می کنم
      راستی اگر وقت می کنی ناروتو رو هم ببین

      پاسخ

      • M.a در پاسخ به امیر حسام

        دی 18, 1399

        منم عاشق اتو و توکیو غولم

        پاسخ

      • ماهانا در پاسخ به امیر حسام

        بهمن 12, 1399

        ناروتو قسمتاش زیاده اگه ناروتوهم ببینی باید بوروتو و هم ببینی

        پاسخ

    • مهری در پاسخ به دوکوهه مناسی

      مرداد 27, 1399

      بخاطر اینکه انیمه ای مثل بوسه ایزدی شوجو هست و مخاطبش دختران جوانه برای همین توش پسرا خوشگلن. اگه دختر خوشگل میخوای برو انیمه شونن ببین که پر دختره که خودشون رو میچسبون به یه پسر داغون

      پاسخ

    • دازای در پاسخ به دوکوهه مناسی

      اسفند 19, 1399

      اصلا هم اینطور نیست ناکامی خیلی قشنگ بود اما توموعه اصلا یه جذابی بود واس خودش
      سگ های ولگرد بانگو هم خیلی قشنگه خدایی
      و همینطور مبصر کلاس ما پیشخدمته

      پاسخ

  9. سینا

    شهریور 7, 1398

    چطور re zero توانستید جا بندازید….یعنی تو سلیقه هرکی که این لیست رو چیده

    پاسخ

    • S.U در پاسخ به سینا

      دی 5, 1398

      همه ی این انیمه ها قدیمی هستن باید دلیلش این باشه …راستی واقعا re zero عالیه 😅😅

      پاسخ

    • مهری در پاسخ به سینا

      مرداد 27, 1399

      چی بود بابا . دهنمون رو صاف کرد انقدر مرد و زنده شد . خودشم خسته شده بود چه برسه یه ما

      پاسخ

  10. Mmr

    مرداد 11, 1398

    سلام اقا چند تا انیمه معرفی میکنید تهش خوب تموم شه اکثر انیمه ها یا یکیشون میمیره یا یکیشون میزاره میره یا بهم نمیرسن خلاصه افسردگی میگیریم حالمون بد میشه یه چند تا با پایان خوش معرفی کنید دمتون گرم

    پاسخ

    • سینا در پاسخ به Mmr

      شهریور 7, 1398

      Re zero رو برو حتما ببین

      پاسخ

    • امیر حسام در پاسخ به Mmr

      تیر 1, 1399

      سلام به نظرم زمان طلایی رو ببین خوب یک داستان عاشقانس که بین دو معشوق گیر کرد اخری به یکی رسید که خوب نمی شه گفت پایان تلخی داشت

      پاسخ

    • هانا چان در پاسخ به Mmr

      مهر 23, 1399

      سورد ارت انلاین هم قشنگه

      پاسخ

    • Aramis Rajina در پاسخ به Mmr

      آبان 9, 1399

      اسم تو
      صدای خاموش

      پاسخ

  11. هلنا صفت دار

    خرداد 30, 1398

    بنظرم خیلی خوبه ولی مثلا فیلم بوسه ایزدی . عاشقان شیطانی . دختر گرگی و شاهزاده سیاه . بزارین

    پاسخ

  12. javad

    خرداد 7, 1398

    شما چطور violet evergarden رو جا انداختین هرکس فقط دو قسمت رو ببینه محاله بتونه جلو خودشو بگیره واقعا رتبه 1 و جایزه حقش بود

    پاسخ

  13. sajjad

    خرداد 6, 1398

    جای Clannad خالی

    پاسخ

  14. یکتا مزارعی

    اردیبهشت 28, 1398

    انیمه ی آخری که سریالی .بعدم اگه بخوایم بهترین انیمه های سینمتیی رو معرفی کنیم که اولیش باید اسم تو باشه!!!؟

    پاسخ

    • یه دختر در پاسخ به یکتا مزارعی

      خرداد 19, 1398

      موافقم من عاشق فیلم اسم تو هستم

      پاسخ

      • امین در پاسخ به یه دختر

        مرداد 12, 1398

        آره خیلی عالیه ناراحت کننده هم هست ولی عاشقش شدم

        پاسخ

      • Aidan در پاسخ به یه دختر

        آذر 7, 1398

        اسم تو از همشون بهتره. تازه پایانش هم خوش واحساسیه

        پاسخ

    • دیانا در پاسخ به یکتا مزارعی

      دی 2, 1398

      واقعا موافقم
      خیلی تعجب کردم وقتی دیدم اس تو داخل لیست نیست
      واقعا انیمه قشنگیه و حقش بود که تو لیست باشه

      پاسخ

      • black mamba در پاسخ به دیانا

        شهریور 21, 1399

        اون زمان پخش نشده بود -_-
        با اینکه منم عاشقشممممممممممممممم و رو دستش اصلاااا نیست

        پاسخ

  15. F.m

    فروردین 11, 1398

    هر جا گشتم انیمه ی چوبیتس رو پیدا نکردم .
    کجا باید ببرم ببینم؟؟

    پاسخ

  16. bahar

    اسفند 29, 1397

    your name واقعا پرفکته

    پاسخ

  17. Z

    اسفند 28, 1397

    Your name هم خیلی قشنگه

    پاسخ

  18. paria

    اسفند 25, 1397

    سلام

    انیمه Doukyuusei من هرجا رو گشتم نیست

    شما یه لینک نمیشه ازش بزارین؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    • niloo در پاسخ به paria

      اسفند 26, 1397

      سلام، بهتره از سایت های انیمه ای دان بکنین.
      خودم از اینجا دان کردم:
      takanime3.info/دانلود-انیمه-سینمایی-doukyuusei-movie-با-لینک-مستقی
      اگه براتون فیلتر بود با فیلتر شکن برید.

      پاسخ

  19. Syd alireza

    بهمن 4, 1397

    آقا انیمه btooom روی عکسش هم شکل صحیح‌ نوشته شده اصلاح کنید

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به Syd alireza

      بهمن 4, 1397

      سلام علیرضا جان،
      اسم اصلی انیمه به زبان ژاپنی نوشته شده. اسم انگلیسیش btooom هستش

      پاسخ

      • بهار در پاسخ به عباس

        مرداد 18, 1398

        😇😇😇

        پاسخ

      • بهار در پاسخ به عباس

        مرداد 18, 1398

        من خیلی سخت پسندم درباره انیمه لطفا یکی عاشقانشو معروفی کنه خیییلیی قشنگ باشه

        پاسخ

        • عسل در پاسخ به بهار

          مهر 5, 1398

          معلومه: سفید برفی با مو های قرمز
          و
          سواری در بهار جوانی

          پاسخ

        • فرهاد در پاسخ به بهار

          آبان 23, 1398

          حتما a silent voice و your name رو ببین سر سایلنت وویس حتما اشکت در میاد واقعا دنیات عوض میشه یور نیم هم که معرکست

          پاسخ

        • علی در پاسخ به بهار

          آذر 21, 1398

          Your name ,the shape of silense
          , اسم تو و صدای خاموشی. از نگاه کردنشون خسته نمیشی

          پاسخ

        • فاطمه در پاسخ به بهار

          آذر 30, 1398

          در جنگل نور کرم های شب تاب انیمه ای بود که من تا تونستم گریه کردم 😭. به نظر من این انیمه واقعا احساسی و قشنگ بود . ارزش دیدن داره

          پاسخ

          • کاوه در پاسخ به فاطمه

            دی 2, 1398

            باورت دارم نظرتو کرم های شب تاب خیلی گریمو در آورد خیلی باهاش زندگی کردم با انیمه های میازاکی ارتش که خدا بود و خیلی فانتزی…

            پاسخ

        • niki chaaaaan در پاسخ به بهار

          دی 30, 1398

          silent voice

          پاسخ

          • tamanna در پاسخ به niki chaaaaan

            بهمن 21, 1398

            اونی که ربان قرمزش دست پسره میمونه اون کدوم انیمه
            همونی که تداخل زمانی پسره با دختره داره

            پاسخ

            • Nika در پاسخ به tamanna

              اسفند 10, 1398

              دختری ک در زمان پرش میکرد

              پاسخ

              • black mamba در پاسخ به Nika

                شهریور 21, 1399

                چییییییییییییییییییی؟؟؟ 😲😲😲😲😲🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
                پرام ناموسا پراااااااااااااااااام -_-

                پاسخ

            • Athena در پاسخ به tamanna

              اسفند 28, 1398

              Your name

              پاسخ

            • ayla در پاسخ به tamanna

              اسفند 28, 1398

              اسم تو

              پاسخ

            • Aramis Rajina در پاسخ به tamanna

              آبان 9, 1399

              اسم تو

              پاسخ

  20. Reza

    آذر 1, 1397

    اکثر اینایی که تو لیست بودو دیدم مید ساما از همش قشنگ تره

    پاسخ