بهترین سریال‌های مشابه “دندان شیرین” (Sweet Tooth) که باید تماشا کنید و لذت ببرید

“دندان شیرین” براساس سری کتاب‌های کمیک نوشته “جف لمیر” است و داستان دنیایی را نشان می‌دهد که ویروسی مرگبار انسان را در آستانه انقراض قرار داده است. علاوه بر این شرایط بچه‌ها با ویژگی‌های حیوانی به دنیا می‌آیند. پسری نیمه انسان و نیمه گوزن به نام گاس (کریسچن کانوری “Christian Convery”) و ماجراجویی برای یافتن زنی که او را مادر خودش می‌داند، داستان اصلی سریال است. ولگردی به نام جپرد (نونسو آنوزی “Nonso Anozie”) و بئر (استفانیا لاوی اوون “Stefania LaVie Owen”) رهبر نوجوان یک گروه افراطی به او کمک می‌کنند. اگر این سریال را دوست داشتید در اینجا بهترین سریال‌های مشابه “دندان شیرین” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. ارمیا – Jeremiah – 2002-2004

15 سال قبل ویروسی مرگبار اغلب افراد بزرگ‌تر از 13 سال را از بین برده است. از آن زمان بازماندگان بزرگ شده و وارث دنیایی جدید هستند. شخصیتی گمنام (لوک پری “Luke Perry”) کوردی (مالکولم-جمال وارنر “Malcolm-Jamal Warner”) را می‌بیند و آنها تصمیم می‌گیرند با هم به مکانی به منطقه والهالا بروند تا شاید تمدن انسان را نجات دهند. هردو این سریال‌ها بازماندگان ویروس مرگباری را نشان می‌دهند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های ژانر زامبی در سال‌های 1980 بر اساس امتیاز IMDb


6. در بدلندز – Into the Badlands – 2015-2019

سریالی از “آلفرد گاف” (Alfred Gough) و “مایلز میلار” (Miles Millar) درباره مبارزی به نام سانی که در آمریکای آخرالزمانی به بارون کوئین خدمت می‌کند. داستان در بدلندز و منطقه بین کوه‌های راکی و رودخانه می سی سی پی را نشان می‌دهد. این دنیا هم مثل تاریخ انسانیت ظالم است و به اسلحه تمایل دارد. بنابراین سلاح‌هایی مثل شمشیر، خنجر و غیره را یاد می‌بینیم. این سریال هم مثل “دندان شیرین” پر از عناصر فانتزی است.


5. مردگان متحرک – The Walking Dead – 2010-2022

یکی از محبوب‌ترین سریال‌های پادآرمان شهری و یکی از بهترین سریال‌های شبیه “دندان شیرین” (Sweet Tooth). ریک (اندرو لینکلن ” Andrew Lincoln”) بعد از بیدار شدن از کما متوجه می‌شود دنیا را زامبی‌ها قبضه کرده‌اند. اما خانواده‌اش و بازماندگان دیگر را پیدا می‌کند که نه تنها در مقابل زامبی‌ها بلکه در مقابل انسان‌های دیگر هم از خودشان محافظت می‌کنند. این سریال هم کتاب‌های کمیک اقتباس شده‌اند و دوستی را نشان می‌دهند.


4. آخرین مرد روی زمین – The Last Man on Earth – 2015-2018

“ویل فورته” (Will Forte) بازیگر نقش پوبا یا ریچارد فاکس در “دندان شیرین” خالق و ستاره اصلی این سریال کمدی است. فیلیپ بعد از یک پاندمی باور می‌کند که آخرین مرد زنده روی زمین است. بعداً کارول اندرو را می‌بیند، زنی که به دنبال او آمده.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های زامبی که شاید تا به حال ندیده باشید


3. 100 – 2014-2020

یک سریال علمی تخیلی با اقتباس از سری کتاب‌های “کس مورگان”. حدود یک قرن بعد از آخرالزمان هسته‌ای انسان باید در ایستگاه‌های فضایی زندگی کند چون زمین غیرقابل سکونت شده است. وقتی سیستم‌های ایستگاه تخریب می‌شوند، 100 نفر را به زمین می‌فرستند تا ببینند قابل سکونت شده یا نه. بنابراین این 100 نفر می‌خواهند روی زمین زندگی کنند تا اینکه متوجه می‌شوند تنها نیستند.


2. باغ وحش – Zoo – 2015-2017

“دندان شیرین” اولین تلاش “نونسو آنوزی” (Nonso Anozie) در ژانر پساآخرالزمانی نیست چون قبلاً “باغ وحش” را با اقتباس از کتابی نوشته “جیمز پترسون” و “مایکل لدویج” ساخت. داستان دنیایی را نشان می‌دهد که حیوانات به انسان‌ها حمله می‌کنند. جانورشناس آمریکایی جکسون اوز به همراه دوست راهنمایش آبراهام، آسیب شناسی به نام دکتر مورگان، مأمور مخفی فرانسوی و روزنامه نگاری جستجو را آغاز می‌کند تا به دلیل این رفتارها پی ببرد.


1. باران – The Rain – 2018-2020

یک سریال دانمارکی درباره ویروس مرگباری که با باران به زمین می‌بارد. در تمام فرهنگ باران به معنای تازگی و جوانی است. اما در اینجا عکس آن را نشان می‌دهد. در اینجا هم سیمون و راسموس برای پیدا کردن والدین خود سفری را شروع می‌کنند. بنابراین یکی از بهترین سریال‌های مشابه “دندان شیرین” است.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های زامبی سال 2019-2020 کدام اند؟


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم