باکس آفیس: فیلم The Conjuring 3 جانشین A Quiet Place 2 در صدر جدول شد

همانطور که انتظار هم می‌رفت، فیلم ترسناک “احضار: شیطان من را وادار به انجام آن کار کرد” (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) موفق شد در اولین هفته اکرانش با 24 میلیون دلار فروش، جایگاه نخست جدول باکس آفیس را از آن خود کند. با اینکه طبق فروش افتتاحیه‌ی این فیلم 25 میلیون دلار تخمین‌زده شده بود، اما با توجه به شرایط ویژه‌ی سینما در دوران پاندمی “احضار 3″ فروش قابل توجهی را پشت‌سر گذاشت.

همچنین فیلم “احضار: شیطان من را وادار به انجام آن کار کرد” بعد از فیلم “یک مکان ساکت 2” و “گودزیلا در برابر کونگ” به سومین فیلم پرفروش در دوران پاندمی تبدیل شد. این فیلم همچنین پنجمین فیلم موفق کمپانی برادران وارنر در سال جاری است که به فروش مناسبی در گیشه دست پیدا می‌کند.

اما فروش فیلم “یک مکان ساکت 2” در این هفته از مرز 100 میلیون دلار هم عبور کرد؛ این فیلم در دومین هفته اکرانش به 19.5 میلیون دلار فروش رسید تا مجموع فروش داخلی‌اش به 89 میلیون دلار برسد. فروش جهانی این فیلم نیز در هفته اخیر 50 میلیون دلار گزارش شده‌است و به این ترتیب “یک مکان ساکت 2” درحال حاضر با 139 میلیون دلار فروش کل در دو هفته اول اکرانش در جایگاه دوم باکس آفیس هفتگی قرار گرفته‌است.

فیلم “کروئلا” (Cruella) هم با 11.2 میلیون دلار فروش در جایگاه سوم جدول باکس ‌آفیس هفتگی قرار دارد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم