سومین سینمایی “آکادمی قهرمان من” ؛ World Heroes Mission

My hero academia “آکادمی قهرمان من” با پخش فصل پنجم خود در سال ۲۰۲۱ و نزدیک شدن مانگا به پایان داستان حالا قرار است به هواداران این سری، سومین سینمایی خود را منتشر کند. در این مقاله به داستان، اعضای سازنده و تاریخ پخش سینمایی My hero academia: World Heroes Mission می‌پردازیم. با پروشات همراه باشید.


داستان:

سینمایی My hero academia: World Heroes Mission یک گروه تروریستی جدید به نام  Humanize را معرفی می‌کند که تهدید جدیدی برای دنیای “آکادمی قهرمان من” هستند. آن‌ها به “تئوری رستاخیز قدرت منحصر به فرد” اعتقاد دارند. این نظریه بیانگر این است که در نسل‌های بعدی بشریت، ترکیب ژن با قدرت باعث می‌شود که افرادی با قدرت‌های بزرگی متولد شوند که این اتفاق یک روز منجر به نابودی بشریت می‌شود. همچنین گروه “هومانیزه” باور دارند که قدرت‌ها یک گونه بیماری‌اند و قصد دارند با از بین بردن هر کسی که این بیماری را دارد “دنیا را پاکسازی کنند”.

“هومانیزه” در کشور‌های مختلفی بمب‌های Ideo Trigger جاسازی کرده است. انفجار این بمب‌ها باعث می‌شود قدرت افراد از کنترل آن‌ها خارج شود و این حوادث منجر به ویرانی بزرگی شوند. برای محافظت از مردم، قهرمانان حرفه‌ای کشورهای مختلف و دانش‌آموزان آکادمی U.A با پیوستن و همکاری یکدیگر، قصد دارند گروه تروریستی “هومانیزه” را متوقف کنند. اما آیا قهرمان‌ها می‌توانند از مردم در برابر این خطر جدید محافظت کنند؟

سینمایی World Heroes Mission

تریلر:

تریلر در ۲۷ مارچ پخش شد که در آن می‌بینیم که یک گروه ناشناس که احتمالا گروه تروریستی “هومانیزه” هستند، نشان داده می‌شوند و در اخبار نیز ایزوکو میدوریا (Izuku Midoriya) به اتهام قتل جمعیتی از مردم تحت تعقیب است اما با شناختی که از شخصیت مهربان ایزوکو داریم احتمالا مقصر کس دیگری است. سه شخصیت اصلی ایزوکو، کاتسوکی باکوگو (Katsuki Bakugou) و شوتو تودوروکی (Shoto Todoroki) نیز در یک یونیفرم جدید نشان داده می‌شوند که حروف W.H.A روی آن نوشته شده که احتمالا مخفف World Hero Association (انجمن قهرمانان جهان) است. پس احتمالا قرار است قهرمانان و همچنین شخصیت منفی‌های جدیدی از سراسر دنیای My hero academia در سینمایی World Heroes Mission نمایش داده شوند.

پوستر جدیدی نیز منتشر شده است که در آن می‌بینیم میدوریا، باکوگو و تودوروکی به دنبال این هستند که مربیان ابرقهرمان خود را پشت سر گذاشته و اسطوره‌‌ی خود را بسازند. تودوروکی می‌خواهد از زیر سایه‌ی پدرش، اندوار (Endeavor)، خارج شود. میدوریا هم به دنبال این است که از قهرمان مورد علاقه‌اش، آل‌مایت (All Might)، پیشی بگیرد و باکوگو هم می‌خواهد مربی خود، بست ژانیست (Best Jeanist) را تحت تاثیر قرار دهد.

توییتر رسمی سینمایی World Heroes Mission نیز اعلام کرده است که یک شخصیت جدید به نام رودی سول (Rody Soul) به بینندگان معرفی می‌شود. کسی از اهداف رودی سول خبر ندارد و او به صورت مخفیانه به قهرمانان اعتمادی ندارد پس معلوم نیست که قرار است به میدوریا و دیگر قهرمانان کمک کند یا همکار گروه “هومانیزه” است.

سینمایی World Heroes Mission

عوامل سازنده:

کوهی هوریکوشی (Kohei Horikoshi) به عنوان سرپرست اصلی و طراح شخصیت‌ها در سینمایی World Heroes Mission حضور دارد. بازیگران و اعضای تولید سینمایی‌های قبلی نیز در این فیلم حضور دارند. کنجی ناگازاکی (Kenji Nagasaki ) فیلم جدید را در کنار فیلمنامه نویس یوسوکه کورودا (Yousuke Kuroda ) و آهنگساز یوکی هایاشی (Yuki Hayashi) کارگردانی خواهد کرد.

تاریخ پخش:

سینمایی My hero academia: World Heroes Mission در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ در ژاپن منتشر می‌شود. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!


منبع: www.cbr.com

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. رضا زمردیان

    آبان 9, 1400

    سلام ببخشید این انیمه سینمایی خیلی باحال دقیقا کی میاد الان آیا اومده لطفا زود تر بگین ممنون میشم

    پاسخ

  2. رهام

    خرداد 19, 1400

    واو عالیه امید وارم زود بیاد کاش این سینمایی رو طولانی بسازنش
    خداکنه شوتو و باکوگو به قدرتای جدیدی برسن چون میدوریا ۷ تا کوصه ی جدید گرفته و خیلی از این دوتا قوی تر شده امید وارم باکوگو و شوتو کوصه هاشون به درجه های بالاتر برسه و مثلا باکوگو بتونه از کل بندش انفجار درست کنه و شوتو هم همینطور 😂

    پاسخ