تریلر جدیدی از انیمیشن مورد انتظار The Boss Baby: Family Business منتشر شد

کمپانی یونیورسال و دریم ورکس تریلر جدیدی از انیمیشن مورد انتظار “بچه رئیس: کسب و کار خانوادگی” (The Boss Baby: Family Business) را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد ماجراجویی‌های جدید و حوادث این انیمیشن هستیم.

“تام مک گراث” (Tom McGrath) همچون قسمت قبلی این انیمیشن، وظیفه کارگردانی “بچه رئیس: کسب و کار خانوادگی” را برعهده داشته و ستارگانی مانند “الک بالدوین”، “لیزا کودرو” و “جیمی کیمل” نیز گروه صداپیشگان آن را تشکیل می‌دهند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید منتشر شده از این انیمیشن را تماشا کنید:

همانطور که در تریلر این انیمیشن هم دیدیم، تیم حالا ازدواج کرده و پدر شده‌؛ تد نیز مدیرعامل یک شرکت شده است. تیم و همسرش کارول به‌همراه دختر ۷ ساله‌اش تابیتا و دختر کوچکش، تینا در حومه شهر زندگی می‌کنند تابیتا نفر اول کلاس خود در Acorn Center است و او عمو تد خود را می‌پرستد و می‌خواهد مثل او باشد، اما پدرش نگران این است که او در حال از بین‌ بردن کودکی خود است و او می‌خواهد دخترش کودکی عادی داشته باشد.

در ادامه مشخص می‌شود که تینا یک مامور مخفی از سازمان BabyCorp است و حالا او با دوباره بچه کردن تد و تیم قرار است در یک مأموریت مخفی برای کشف اسرار تاریک مدرسه تابیتا و بنیانگذار مرموز آن یعنی دکتر آرمسترانگ حضور پیدا و آن‌ها را رهبری کند.

انیمیشن “بچه رئیس: کسب و کار خانوادگی” قرار است در تاریخ 2 جولای 2021 (11 تیر 1400) راهی پرده سینما شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم