داستان کمدی-عاشقانه انیمه My next life as a villainess ادامه دارد

تاریخ انتشار فصل دوم انیمه My next life as a villainess: All routes lead to doom، دوم ژوئیه امسال اعلام شده است. انیمه My next life as a villainess “زندگی بعدی من به عنوان یک دختر شرور” در ژانر کمدی-عاشقانه و هارم، با گرافیکی خوب و شخصیت‌هایی زیبا و جذاب؛ داستان یک دختر اتاکو است.

فصل اول این انیمه با ۱۲ قسمت در سال ۲۰۲۰ توسط استودیو Silver Link به کارگردانی کیسوکه اینو(Keisuke Inoue)، کارگردان انیمه Ao-chan can’t study، منتشر شد. انیمه My next life as a villainess بر اساس سری رمان‌هایی با همین اسم، نوشته‌ی ساتورو یاماگوچی (Satoru Yamaguchi) است که از سال ۲۰۱۵ شروع به پخش شد و تا به امروز ادامه دارد.

انیمه My next life as a villainess

خلاصه داستان:

“کاترینا کلای” دختر جوان یک خانواده‌ی اشرافی است که یک روز بر اثر ضربه‌ای که به سرش اصابت می‌کند، خاطرات زندگی قبلی‌اش را به یاد می‌آورد. او در زندگی قبلی خود یک اتاکو بود و با مرور خاطراتش متوجه می‌شود که زندگی حال حاضر او در واقع یک بازی اوتومه است؛ بازی که با داستانی عاشقانه براساس انتخاب‌های بازیکن، شخصیت اصلی بازی را وارد رابطه‌ای عاشقانه با یکی از چندین شخصیت داستان می‌کند.

Fortune Lover نام بازی است که کاترینا در زندگی قبلی خود به عنوان یک اتاکو چندین بار بازی کرده و حالا در دنیای آن متولد شده است؛ پس تمام شخصیت‌ها و داستان‌های مختلف آن را می‌شناسد. برای همین وقتی متوجه می‌شود که در این زندگی جدید نقش شخصیت شرور و منفی بازی را دارد که در پایان همه‌ی داستان‌های بازی می‌میرد یا تبعید می‌شود؛ کاترینا تصمیم می‌گیرد که برخلاف داستان اصلی بازی پیش برود تا دچار این سرنوشت ناگوار نشود. اما این کار نتایج غیر منتظره‌ای را برای کاترینا و روابطی که با دیگر شخصیت‌های بازی دارد، رغم می‌زند.

انیمه My next life as a villainess

امیدواریم که از خواندن این خبر خوشحال شده باشید و اگر تا به حال انیمه را تماشا نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم که آن را از دست ندهید.

همچمنین بخوانید:15 انیمه جذاب و دیدنی شبیه انیمه “به اوج رسیدن خوره کتاب” (Ascendance Of A Bookworm)


منبع: www.otakumode.com

                               

دیدگاه‌ها (8)

بستن فرم

  1. ami

    آذر 20, 1401

    الان حدود 7 ماه است که منتظر فصل 3 هستم واقعا انیمه خیلی خوبیه اولین انیمه‌ای که عاشقش شدم و بعد هفت ماه هنوزم اسم کارکتر هاش یادمه

    پاسخ

  2. میکا

    تیر 11, 1401

    گفته شده که فصل سوم اين انیمه سال 2023 ساخته می شود اما من مردم از بس که منتظر موندم

    پاسخ

  3. melody

    مهر 8, 1400

    فصل سومش رو میسازنننن خبری ازش هست….؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    • san در پاسخ به melody

      اسفند 13, 1400

      ۱٠٠٪ فصل۳ هم داره چون تو تیتراژ پایانی آخرین قسمت فصل۲ نشون داد که یه مرحله ی جدید از این بازیه که دختره توش گیر کرده اومده ولی هیچ جا نزده کی قراره فصل۳ بیاد

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به san

        اسفند 13, 1400

        بعضی انیمه ها بدون پایان تموم میشن
        ولی امیدوارم داشته باشه

        پاسخ

      • 🦇 در پاسخ به san

        اردیبهشت 29, 1401

        خدا کنه بیاد من مردم

        پاسخ

      • 🦇 در پاسخ به san

        اردیبهشت 29, 1401

        چرا فصل ۳ رو نمیسازن

        پاسخ

        • Katrina👧 در پاسخ به 🦇

          خرداد 9, 1401

          خدا کنه بسازن
          خیلی انیمه باحالیه
          انیمه مث این سراغ ندارید تا ادامش میاد نگا کنیم

          پاسخ