بهترین انیمه ها با پایان زودهنگام که باید ادامه پیدا می‌کردند

طی این سال‌ها انیمه های زیبایی ساخته شده‌اند. فیلم‌ها و سریال‌های انیمه مختلف که از کوچک و بزرگ آمده‌اند و رفته‌اند. متاسفانه وقتی از انیمه های تمام شده صحبت می‌کنیم، بیشتر آنها نباید آنقدر زود تمام می‌شدند. بسیاری از این انیمه ها با پایان زودهنگام خود تماشاگر را مأیوس کردند. در اینجا می‌خواهیم بهترین انیمه ها با پایان زودهنگام را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. ایر گیر – Air Gear – 2006

داستانی در آینده درباره یک اسکیت این لاین به نام ایر گیر. این سریال براساس مانگایی موفق ساخته شد. این سریال با وجود موفقیت در غرب و شرق فقط 12 جلد از مانگا را پوشش داد و زود تمام شد.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر تاریخ درباره غذا و آشپزی


9. دبیرستان مردگان – Highschool Of The Dead – 2010

یک انیمه اچی درباره گروهی از دانش آموزان دبیرستانی در یک آخرالزمان زامبی که با تحسین زیاد مواجه شد. طرفداران منتظر ادامه سریال بودند، اما متاسفانه نویسنده آن “دایسوکه ساتو” بیمار شد و در سال 2007 از دنیا رفت. همین موضوع به پایان زودهنگام سریال منجر شد.


8. سرزمین عجایب مرد مرده – Deadman Wonderland – 2011

یک انیمه موفق دیگر که هم انیمه محبوب بود و هم مانگای اقباسی. با این حال قبل از رسیدن به بخش جالب مانگا تمام شد. با این حال به خاطر رها شدن شخصیت‌های کلیدی و داستان بیشتر به یک بازسازی خوب نیاز دارد تا ادامه پیدا کردن.


7. پانتی و استاکینگ – Panty & Stocking – 2010

گایناکس برای ساخت انیمه های جذاب و دیدنی شهرت دارد و این انیمه او هم همینطور است. با این حال یک بار اشتباه کرد. اشتباهش این بود که انیمه را زودتر از موعد تمام کرد و طرفداران را چشم انتظار گذاشت. این انیمه بعد از 13 قسمت تمام شد و از همان موقع طرفداران منتظر ادامه آن هستند.


6. اسلم دانک –  Slam Dunk – 1993

این انیمه نه تنها یکی از بهترین انیمه های ورزشی بلکه یکی از بهترین انیمه های زودهنگام سینماست که براساس مانگا ساخته شد. با اینکه این انیمه بسیار دیدنی بود اما خیلی زودتر از مانگا تمام شد و هرگز ادامه پیدا نکرد. شاید با این کار انیمه بازان به خواندن مانگای آن رو آوردند.

همچنین بخوانید: معرفی 12 انیمه ورزشی برتر تمام زمان ها


5. پسر طلایی – Golden Boy – 2013

یک سریال کوتاه که به یک اثر ماندگار تبدیل شده. این سریال انیمه براساس مانگایی در سال 1992 که در مجله سوپرجامپ چاپ می‌شد، ساخته شد. این انیمه که یکی از خنده دارترین انیمه های تاریخ است، تنها چند داستان مانگا را ساخته است. از آن زمان یک سیکوئل آن هم ساخته شد. گرچه هنوز طرفداران منتظر آن هستند اما لابد دیگر دیر شده.


4. گانتز – The Gantz – 2004

“گانتز” یکی از مانگاهای معروف سینن بود. گرچه مانگا پایان خوشی نداشت اما می‌توان گفت پایان انیمه از این هم بدتر بود. چون با وجود داستان جذاب خیلی زود تمام شد. همین موضوع آن را به یکی از بهترین انیمه ها با پایان زودهنگام تبدیل می‌کند.


3. مرد شیطانی – The Devilman – 2004

“مرد شیطانی” یک اقتباس کوتاه از یک مانگای محبوب به همین نام بود که توسط “گو ناگای” خلق شد. این اقتباس کوتاه در دو قسمت ضبط شد و هرگز بقیه مانگا را پوشش نداد. درحالی که ادامه آن می‌توانست جذاب باشد.


2. سول ایتر – The Soul Eater – 2004

این انیمه در مقایسه با مانگای خود مسیر متفاوتی را پیش گرفت و به همین دلیل پایان بدی داشت. مانگا شخصیت پردازی بهتر دارد و نبرد بهتری علیه کیشین را نشان می‌دهد. متاسفانه انیمه با پایان عجولانه‌اش شکست خورد.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب و دیدنی شبیه جنگیر آبی (Blue Exorcist)


1. کویر پانک – Desert Punk – 2004

انیمه دیگری که زودتر از موعد تمام شد. این انیمه زیبا در یک دنیای آخرالزمانی رخ می‌دهد. با این حال در مقایسه با مانگا مسیر دیگری را پیش گرفت و راستش را بگوییم جالب بود. با این حال به خاطر پایان عجولانه‌اش یکی از بهترین انیمه ها با پایان زودهنگام است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم