فیلم پرستاره Dune به کارگردانی دنی ویلنوو قبل از اکران عمومی در جشنواره فیلم ونیز اکران می‌شود

بنا به اعلام رسمی خبرگزاری ددلاین، فیلم علمی-تخیلی “تل‌ماسه” (Dune)، به کارگردانی “دنی ویلنوو” (Denis Villeneuve)، قبل از اکران عمومی قرار است در ماه سپتامبر سال جاری (شهریور 1400) و در جشنواره فیلم ونیز اکران شود.

شایعه اکران این فیلم در جشنواره فیلم ونیز از مدتی پیش به گوش می‌رسید و اکنون این خبر به‌طور رسمی تایید شده‌است. با این حال ددلاین گزارش می‌دهد که اگر شرایط شیوع ویروس کرونا مشکلاتی را بر سر راه برگزاری این جشنواره به‌وجود بیاورد، اکران فیلم “تل‌ماسه” نیز منتفی خواهد شد، در غیر این صورت این فیلم از تاریخ 1 تا 11 سپتامبر اکران عمومی‌خود را در شهر ونیز خواهد داشت.

فیلم “تل‌ماسه” بعد از این در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) راهی پرده سینما خواهد شد. “خاویر بادرم”، “تیموتی شالامی”، “ربکا فرگوسن”، “جاش برولین”، “جیسون موموآ”، “اسکار آیزاک” “زاندیا” از جمله ستارگانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان فیلم “تل‌ماسه” بر اساس رمان‌های علمی-تخیلی و حماسی نوشته “فرانک هربرت” نوشته شده است. کتاب “تل‌ماسه” در سال 1965 میلادی نوشته شده است و داستان مبارزات خانواده‌های اشرافی در آینده برای تسلط بر سفرهای فضایی و دانش فضانوردی را روایت می‌کند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم