تاریخ انتشار فیلم علمی-تخیلی Infinite با بازی مارک والبرگ اعلام شد

مدتی پیش بود که کمپانی پارامونت پیکچرز اعلام کرد که فیلم “بی‌نهایت” (Infinite) به‌جای اکران در سینماها، از سرویس استریم  پارامونت+ منتشر خواهد شد.

حال در جدیدترین اخبار منتشر شده، تاریخ انتشار این فیلم 10 ژوئن (20 خرداد 1400) اعلام شده‌است. این فیلم به کارگردانی “آنتوان فوکوآ” (Antoine Fuqua)، پیش از این قرار بود در تابستان 2020 اکران شود.

در ابتدا “کریس ایوانز” به‌عنوان بازیگر نقش اول این فیلم معرفی شد اما پس از مدتی مارک والبرگ جایگزین وی در فیلم “بی‌نهایت” شد. این فیلم داستان مردی به نام “ایوان مایکلز” است که خاطرات زندگی‌های گذشته خود را به یاد می‌آورد. او با گروهی به‌نام “کاگنومیا” آشنا می‌شود که همه‌ی اعضایش مانند او زندگی های گذشته‌شان را به یاد می‌آورند و آدم‌های مهم و تاثیرگذار تاریخ بوده‌اند. داستان فیلم داستان تلاش‌های “ایوان” برای ورود به این گروه و رسیدن به مقامی در میان افرادش است.

فیلم “بی‌نهایت” با اقتباس از رمانی به همین نام، نوشته‌ی “دی. اریک مایکرانز” (D. Eric Maikranz)، ساخته شده است و “ایان شور” (Ian Shorr) و “جان لی هنکاک” (John Lee Hancock) وظیفه‌ی نوشتن فیلمنامه‌ی آن را برعهده داشته‌اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم