اکران فیلم The French Dispatch به کارگردانی وس اندرسن در جشنواره فیلم کن قطعی شد

بنا بر اعلام کمپانی سرچلایت، فیلم جدید “اعزام فرانسوی” (The French Dispatch) بعد از یک سال تاخیر در اکران، قرار است در جشنواره فیلم کن برای اولین‌بار اکران شود و با دیگر آثار این جشنواره به رقابت بپردازد.

جشنواره فیلم کن که سال گذشته به دلیل گسترش ویروس کرونا لغو شده‌بود، قرار است در تاریخ 6 جولای 2021 (15 تیر 1400) و با فیلم “آنت” (Annette)، به کارگردانی “لئوس کاراکس”، آغاز به کار کند.

فیلم “اعزام فرانسوی” به کارگردانی “وس اندرسن” (Wes Anderson) ساخته شده است؛ وی که تاکنون هفت بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده، علاوه بر کارگردانی، وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم را نیز برعهده داشته است و گفته می‌شود ماجرای این فیلم در اوایل قرن بیستم و در دفتر یک روزنامه آمریکایی که در پاریس قرار دارد اتفاق می‌افتد و ماجرای روزنامه‌نگاران آن زمان را در سه خط داستانی تعریف می‌کند.

“فرانسیس مک دورموند” به عنوان بازیگر نقش اول این فیلم غیرموزیکال معرفی شده و “تیموتی شالامی”، “سورشا رونان“، “بیل مری“، “لئا سیدو”، “کریستف والتس”، “کیت وینسلت” و “تیلدا سوئینتن” نیز از دیگر ستارگان فیلم موردانتظار “اعزام فرانسوی” می‌باشند. کمپانی سرچلایت هنوز تاریخ اکران عمومی این فیلم را اعلام نکرده‌است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم