بهترین سریال‌های مشابه “هالستون” (Halston) که باید از تماشای آنها لذت ببرید

“هالستون” یک سریال زندگی نامه‌ای براساس زندگی و حرفه یک طراح مد است. او می‌خواهد به یک ستاره مد تبدیل شود و سریال به دوستی او با “لیزا مینلی” خواننده و بازیگر و دوستی‌اش با “ویکتور هوگو” می‌پردازد. این سریال زندگی نامه‌ای با جزئیات و تصاویر رنگارنگ جنبه‌های مختلف زندگی شخصی و حرفه‌ای این طراح را نشان می‌دهد. اگر این سریال پرزرق و برق را دوست داشتید در اینجا بهترین سریال‌های مشابه “هالستون” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. لطفاً منو دوست داشته باش – Please Like Me – 2013-2016

این سریال زندگی نامه‌ای از “جاش توماس” (Josh Thomas) گرچه به اندازه “هالستون” پرزرق و برق نیست اما سریال دلنشینی است. سریال درباره یک کمدین و نویسنده است که با خودکشی مادرش در قسمت اول کنار می‌آید. این سریال با چهار فصل یکی از بهترین سریال‌ها درباره حرفه یک بزرگسال است.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌ها درباره تاریخ بردگی مشابه راه آهن زیرزمینی


5. الن – Ellen – 1994-1998

سریالی با حضور چهره محبوب “الن دی‌جنرس” (Ellen DeGeneres) در نقش یک کتابفروش ساکن لس آنجلس. فیلم به روابط او با دوستان و خانواده‌اش پرداخته و از زندگی او اقتباس شده است. مدتی بعد از اینکه دگرباش بودن خود را اعلام کرد در یکی از قسمت‌های سریال هم به آن پرداخته شد. اگر سریال “الن” را دوست داشتید پس برنامه The Ellen Show را هم تماشا کنید.


4. کار در حال انجام – Work in Progress – 2019

یک سریال کمدی از “ابی مکنانی” (Abby McEnany) نویسنده، کمدین و بازیگر که روابط او و کنار آمدنش با افسردگی در زندگی شخصی‌اش را نشان می‌دهد. یکی از بهترین سریال‌های مشابه “هالستون” که به عنوان یک اثر تاثیرگذار داستان شخصیتش را نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌های مشابه ساحل پشه (The Mosquito Coast) که باید تماشا کنید


3. رسوایی‌ای بس انگلیسی –  A Very English Scandal – 2018-2021

یک سریال سه قسمتی درباره روایی جرمی تورپ و وقایع مربوط به آن. این سریال براساس کتابی به همین نام ساخته شده و داستان رهبر پیشین حزب لیبرال “جرمی تورپ” را نشان می‌دهد که به تلاش برای قتل “نورمن اسکات” متهم شد. این سریال جزئیات مربوط به محاکمه را به تصویر می‌کشد. اما مثل “هالستون” به این متهم شد که تصویر واقعی از شخصیت نشان نمی‌دهد. با این حال به خاطر نمایش جامعه سال‌های 1970 دیدنی است.


2. جنتلمن جک – Gentleman Jack – 2019

یک سریال تاریخی براساس زندگی مالک و صنعتگری به نام “آن لیستر” در سال‌های 1830. او به عنوان اولین دگرباش مدرن خاطرات روابط عاشقانه‌اش را نوشت. این سریال براساس این خاطرات ساخته شده که البته بیشترشان رمزی نوشته شده بودند. این سریال سعی کرده تا تصویر قهرمان را به خوبی و درستی نشان دهد. همین پرداختن به شخصیت این سریال را به یکی از بهترین سریال‌های مشابه “هالستون” تبدیل می‌کند.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌های مشابه تابستان بی رحم (Cruel Summer) که باید تماشا کنید


1. ترور جانی ورساچه: داستان جنایی آمریکایی – The Assassination of Gianni Versace: American Crime Story – 2018

داستانی درباره مرگ “جانی ورساچه” و وقایع مربوط به آن. این داستان که به قاتل یعنی “اندرو کونانان” هم می‌پردازد، جزئیات زندگی عاشقانه ورساچه، روابط خانوادگی و حرفه او را نشان می‌دهد. چون علاقه به هنر از کودکی با او همراه بود. اگر “هالستون” را دوست داشتید حتماً این سریال را تماشا کنید.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم