داستان انیمه Demon slayer: Kimetsu no yaiba با یک فصل جدید ادامه پیدا می‌کند

انیمه Demon slayer: Kimetsu no yaiba بر اساس مانگایی با همین نام، نوشته‌ی کویوهارو گوتوژ  (Koyoharu Gotouge)، در سال ۲۰۱۹ با ۲۶ قسمت، فصل اول خود را منتشر کرد. این انیمه ساخت استودیو Ufotable است و در سال ۲۰۲۰ نیز با انتشار سینمایی Kimetsu no yaiba: Mugen train، که رکورد پرفروش‌ترین سینمایی را در ژاپن شکاند، داستان خود را ادامه داد. با اینکه مانگای Demon slayer پایان یافته است؛ انیمه همچنان با ساخت فصل جدید، داستان این مانگا را برای هواداران خود به تصویر می‌کشد.

همچنین بخوانید: نقد و بررسی سینمایی Kimetsu no yaiba: Mugen train

خلاصه‌ی داستان تا به امروز:

انیمه Demon slayer: Kimetsu no yaiba داستان تانجیرو کامادو است. او پس از قتل خانواده‌اش توسط شیاطین؛ و تبدیل شدن خواهرش به یک شیطان، به گروه شیطان کش‌ها می‌پیوندد تا راهی برای نجات خواهرش پیدا کند. تانجیرو در این بین دوستانی با نام‌های اینوسوکه و زنیتسو پیدا می‌کند و با یک شیطان قوی به نام موزان کیبوتسوجی (Muzan Kibutsuji) نیز ملاقات می‌کند که تا به حال هیچ شیطان کشی او را ندیده است. سپس در سینمایی Mugen train تانجیرو و دوستانش برای کمک به کیوجیرو رنگوکو که هاشیرای آتش است و از قوی‌ترین افراد در میان شیطان‌ کش‌ها به حساب می‌آید؛ سوار قطار Mugen به مقصد توکیو ‌می‌شوند.

فصل دوم:

فصل دوم انیمه قرار است وقایعی که پس از سینمایی Mugen train رخ می‌دهد را به هواداران خود نشان دهد. فصلی که در مانگا با عنوان “محله‌ پذیرایی” (Entertainment District) نوشته شده است. در تیزر پخش شده، تانجیرو، زنیتسو و اینوسوکه را می‌بینیم که به محله‌ی ردلایت یوشیوارا برای کشتن شیاطین می‌روند. همچنین لبخند خبیثانه‌ی یک گیشا (geisha) خبر از این می‌دهد که احتمالا بین زن‌های آن مکان شیاطینی نیز پنهان شده‌اند. دیالوگ‌های این تیزر که درباره‌‌ی محله‌ی ردلایت است؛ از زبان “هاشیرای صدا”، تنگن اوزوی (Tengen Uzui)، گفته می‌شود پس می‌توان حدس زد او قرار است نقشی در تمرین و کمک کردن به تانجیرو و دوستانش ایفا کند.

هنوز تاریخ دقیق انتشار فصل دوم  اعلام نشده است و تنها گفته‌اند در سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد؛ اما می‌توانیم حدس بزنیم در فصل انیمه‌های پاییزی یا زمستانی منتشر می‌شود.


منبع: www.cbr.com

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. Rs

    خرداد 4, 1400

    یه مقدار قدیمی نیست این خبر 😅 یه چند وقتی هست اعلام شده فصل دوم

    پاسخ

  2. رهام

    خرداد 4, 1400

    کامنت اول
    اخجون بالاخره میخواد بیاد 🙌

    پاسخ