آمازون به دنبال خرید کمپانی MGM به ارزش 9 میلیارد دلار است

شایعه‌های خرید کمپانی فیلمسازی MGM توسط آمازون پرایم به مراحل جدی‌تری نزدیک شده‌است و بسیاری از خبرگزاری‌ها به‌تازگی از 9 میلیاردی بودن این قرارداد خبر داده‌اند. این درحالی است که پیشنهاد خرید این کمپانی توسط آمازون ماه‌هاست که روی میز قرار دارد و با وجود پیشنهاد 5 میلیارد دلاری آمازون، مدیران MGM بر قیمت 9 میلیارد دلاری پافشاری می‌کنند.

آمازون پرایم در حال حاضر بیش از 200 میلیون مشترک جهانی دارد و در تلاش است تا مشترکین جهانی بیشتری را نیز به‌خود جذب کند. دارایی‌های کمپانی ام‌جی‌ام که شامل فیلم‌هایی مانند “جیمز باند” (James Bond)، “راکی»” (Rocky) و “هابیت” (The Hobbit) و سریال‌هایی مثل “سرگذشت ندیمه” (The Handmaid’s Tale) و “وایکینگ‌ها” (Vikings) می‌شود، منبع جذب مخاطب ارزشمندی برای شبکه آمازون به حساب می‌آیند.

قرارداد جدید آمازون پرایم توسط “مایک هاپکینز” یکی از مدیران ارشد استودیوهای آمازون مستقیماً به “کوین اولریک” مدیر ام‌جی‌ام پیشنهاد شده است که درصورت پذیرفته شدن، شاهد انتشار یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال یعنی “زمانی برای مردن نیست” (No Time to Die) از سرویس استریم این شبکه هستیم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم