انیمه Re-Main سریال جدید استودیو ماپا در تابستان ۲۰۲۱

استودیو‌ی ماپا (Mappa)، که در سال ۲۰۲۰ با ساخت فصل جدید “حمله به تایتان‌” و انیمه سریالی “Jujutsu Kaisen” که توجه تمامی هواداران انیمه را به خود جلب کردند، یکی از معروف‌ترین استودیو‌های ژاپن است. این استودیو با نمایش گرافیکی فوق‌العاده و به تصویر کشیدن صحنه‌های مبارزه‌‌ای هیجان انگیز، طرفداران زیادی کسب کرده‌است و حالا با انتشار تیزر انیمه Re-Main در ژانر ورزشی، جدیدترین محصول خود را معرفی می‌کند.

خلاصه داستان:

انیمه Re-Main داستان میناتو کیومیزو (Minato Kiyomizu)، دانش‌آموز دبیرستان یامانامی است که در دوران راهنمایی لقب نابغه‌ی ورزش واترپلو (waterpolo) را به او داده‌اند؛ اما به دلیل حادثه‌ی وحشتناکی که برایش اتفاق افتاد تصمیم می‌گیرد که دیگر هیچ وقت واترپلو، بازی که بخش بزرگی از زندگی او را در برمی‌گرفت، را دیگر ادامه ندهد. اما این پایان ناگواری نیست که میناتو به آن فکر می‌کرد و دوستان او نقشه‌های دیگری برای میناتو در سر دارند. میناتو با تشویق و اصرار دوستانش دوباره به تیم واترپلو می‌پیوندد. اما مشکلات این تیم، که بیشتر اعضای آن تقریبا بلد نیستند واترپلو بازی کنند ولی همچنان به دنبال پیروزی در مسابقات واترپلو هستند، تازه شروع شده است.

خبر انیمه Re-Main

از دیگر شخصیت‌های این انیمه: ایتارو اودا (Eitaro Oda) دوست میناتو، مربی تیم واترپلو جو جوجیما (Jo Jojima) و چینو کاواکوبو (Chinu Kawakubo)، دختری که از گذشته‌ی میناتو و اینکه چه باعث شد دیگر واترپلو بازی نکند، خبر دارد.

عوامل سازنده‌ی انیمه:

نویسنده و یکی از کارگردان‌های این انیمه ماسافومی نیشیدا (Masafumi Nishida)، نویسنده‌ی انیمه‌ی معروف “Tiger & Bunny” است و دیگر کارگردان سریال کیوشی ماتسودا (Kiyoshi Matsuda ) است. طراحی جذاب شخصیت‌های انیمه Re-Main توسط آئوری فوجیکا (Aori Fujika) انجام شده است و موسیقی سریال نیز اثر کانا اوتاتان (Kana Utatane) است.

تاریخ پخش انیمه Re-Main، چهارم ژوئیه تابستان ۲۰۲۱ اعلام شده است. امیدواریم که از دیدن این انیمه‌ی هیجان انگیز در ژانر ورزشی لذت ببرید.

همچنین بخوانید:7 انیمه جذاب و دیدنی شبیه انیمه “جوجوتسو کایسن” (Jujutsu Kaisen) که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!


منبع: www.cbr.com

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم