تاریخ پخش ویژه برنامه سریال Friends با انتشار تیزر کوتاهی اعلام شد

یک ماه پیش بود که شبکه HBO Max از آغاز فیلمبرداری ویژه برنامه سریال پرطرفدار “دوستان” (Friends) خبر داد که قرار بود در سال 2020 آن را به تولید و پخش برساند. اکنون در جدیدترین اخبار منتشر شده، تاریخ پخش این ویژه برنامه با انتشار تیزر کوتاهی از آن اعلام شده‌است. در این تیزر شاهد هر شش بازیگر اصلی این سریال هستیم که در کنار یکدیگر قدم می‌زنند. شما در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید:

این ویژه برنامه قرار است در تاریخ  27 می (6 خرداد ماه 1400) از سرویس استریم HBO Max منتشر شود. همچنین این شبکه اعلام کرد که سلبریتی‌های دیگری مانند “جاستین بیبر”، “ریس ویترسپون”، “کیت هرینگتون” و “میندی کالینگ” نیز در این برنامه حضور خواهند داشت.

کمپانی برادران وارنر برای پخش اختصاصی این ویژه‌برنامه از شبکه HBO Max مبلغ 400 میلیون دلار به این شبکه پرداخت کرده‌است. گفته می‌شود که بازیگران این سریال هم برای حضور در این برنامه دستمزدی بین 3 تا 4 میلیون دلار دریافت کرده‌اند.

سریال “دوستان” از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ و در ده فصل از شبکه nbc منتشر شد و تا به امروز یکی از پرطرفدارترین سریال‌های تلوزیونی بوده و به بخشی از فرهنگ عامه تبدیل شده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم