انیمه‌ی محبوب Overlord با یک فصل جدید و سینمایی بر‌می‌گردد

اگر از دیدن انیمه‌ “ارباب” (Overlord) در ژانر ایسکای لذت برده‌اید، ما یک خبر خوب برای شما داریم. با پروشات همراه باشید.


خلاصه‌ی داستان:

درسال ۲۱۲۶ یک بازی به نام “ایگدراسیل”، از سری بازی‌های واقعیت مجازی، که تعداد زیادی بازیکن وارد دنیای فانتزی شده و به صورت آنلاین بازی‌ می‌کنند، منتشر شد. اما پس از ۱۲ سال قرار است که این بازی تعطیل شود. “مومونگا” با آواتار اسکلتی به نام Overlord، یکی از بازیکنان ایگدراسیل است و تصمیم می‌گیرد تا لحظه‌ی آخر در دنیای بازی باقی بماند. نیمه شب فرا می‌رسد اما بازی خاموش نمی‌شود، بلکه به نظر می‌رسد که دنیای بازی به یک واقعیت دیگری منتقل شده است و حالا همه‌ی شخصیت‌های آن زنده شده‌اند. مومونگا متوجه می‌شود که آواتارش تغییر کرده و نمی‌تواند از بازی خارج شود و در این دنیای جدید گیر افتاده است.

خبر انیمه overlord

توییتر رسمی انیمه “ارباب” اعلام کرده است که فصل چهارم این انیمه در حال ساخت است، اما این تنها خبری نیست که برای هواداران خود دارد. سری “ارباب” قرار است اولین سینمایی خود را داشته باشد. البته هنوز تاریخ رسمی انتشار فصل جدید و سینمایی اعلام نشده است. انیمه “ارباب” از سال ۲۰۱۵ شروع به پخش شد و تا به امروز ۳ فصل از این انیمه منتشر شده است. فصل چهارم نیز قرار است توسط استودیو Madhouse ساخته شود.

انیمه “ارباب” براساس سری رمان‌هایی با نام Overlord، نوشته‌ی کوگانه مارویاما (Kugane Maruyama) است. این نویسنده تا به حال ۱۴ رمان منتشر کرده و پیش‌ بینی می‌شود که داستان در جلد هفدهم پایان یابد. سه فصل اول انیمه تا جلد ۹ از سری رمان‌های Overlord را به تصویر کشیده‌ است. در طی این خبر اعلام شد که داستان سینمایی قرار است براساس جلد ۱۲ این سری باشد، که کشور مقدس (Holy Kingdom) نام دارد. امیدواریم که فصل چهارم انیمه “ارباب”  قبل از پخش شدن سینمایی، داستان جلد‌های ۱۰ و ۱۱ را نیز به هواداران خود نشان دهد.


منبع: www.cbr.com

                               

دیدگاه‌ها (8)

بستن فرم

  1. محمد

    آبان 29, 1402

    انمیه های که شبیه این باشن هست

    پاسخ

  2. فصل پنجمش کی میااد؟؟؟!!
    یعنی اصن قراره بیاد یا نه
    چرا هیچی در رابطه با فصل پنجم نیست؟
    یعنی من ۴ فصل رو بیهوده دیدم
    اتمام اش رو نمی‌سازند من از فصل اول تا الان ۵ سال عمرمو نشستم تا فصل پنجم رو نسازند آخه هیچکی هیچ اطلاعی نداره؟

    پاسخ

  3. م ر

    خرداد 7, 1400

    چقدر عالی

    پاسخ

  4. ایران

    اردیبهشت 20, 1400

    من که هر ۳ فصل رو دیدم انیمه خوبی به خصوص شخصیت اصلیش که خیلی قویه منتظر فصل ۴ هم هستم از سایت پروشات درخواست دارم کامنت های مقاله ۲۰ شخصیت که ناروتو رو شکست میدن هم پاک کنن چون هر بار که یه نفر اون مقاله رو باز میکنه اینترنت زیادی مصرف میشه

    پاسخ

    • عباس حسن زاده در پاسخ به ایران

      اردیبهشت 20, 1400

      سلام ایران عزیز،
      در تلاشیم بخش نظرات رو طوری پیاده سازی کنیم که مشکلی برای لود صفحه ایجاد نشه،
      انشالله به زودی این مشکل برطرف می‌شه،
      ممنون بابت فیدبک

      پاسخ