بدترین ویلن‌های “ناروتو” (Naruto) که به ترتیب شرارتشان رتبه بندی شده‌اند

سریال طولانی و کلاسیک “ناروتو” یک اثر محبوب بین المللی است که تمام شخصیت‌های آن توجه طرفداران را جلب کرده‌اند. برخی از این ویلن‌ها بسیار دوست داشتنی و قدرتمند هستند. درحالی که ویلن‌های قبلی مثل گارا و ایتاچی به خاطر روشن شدن دلیل شرارتشان حالا قهرمان تلقی می‌شوند اما هنوز این سریال بدترین و شرورترین ویلن‌های ممکن را دارد. در اینجا می‌خواهیم بدترین ویلن‌های “ناروتو” را به ترتیب شرارتشان به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.

هشدار اسپویل*


10. ناگاتو/پین – Nagato/Pain

داستان دوستی ناگاتو، یاهیکو و کونان در میان وحشت جنگ از جمله جذابترین قسمت‌های سریال است. ناگاتو یا پین بعد از مرگ یاهیکو دومین آکاتسوکی را با کونان برقرار کرد تا آرامش ایجاد کند. گرچه در نهایت به ایده آل‌های خود بازگشت اما یکی از بی رحم‌ترین شخصیت‌های انیمه است. او تلاش کرد هیناتا را بکشد و خیلی‌های دیگر از جمله جیرایا و افرادی که در مرگ یاهیکو دست داشتند را کشت. هدفش از این کارها برقراری آرامش بود.

همچنین بخوانید: محبوب‌ترین شخصیت‌های ناروتو (Naruto) به ترتیب محبوبیت و جذاب بودنشان


9. کازوکو – Kakuzu

عضوی از آکاتسوکی که قلب انسان‌ها را جمع می‌کند، تقریباً جاودانه است و با هیدان جاودانه همکاری می‌کند. کاکوزو قبل از همکاری با هیدان چند تن از همراهانش را کشت تا از مرگ‌های بیشتر جلوگیری کند. گرچه به عنوان بخشی از آکاتسوکی تمام هیولاها را پیدا کرد اما بیشتر به خاطر خشم و پول مبارزه می‌کند. گرچه سرانجام توسط ناروتو شکست خورد اما بازهم به خاطر خشم خود پشیمان نیست و از این نظر با ویلن‌های دیگر “ناروتو” فرق دارد.


8. هیدان – Hidan

عضو جدید گروه آکاتسوکی، یکی از بدترین ویلن‌های “ناروتو” (Naruto)، نینجایی مغرور و جاودانه که به عنوان عروک انسانی وودو با دشمنانش مبارزه می‌کند. مبارزه‌اش با کاکوزا شدید بوده اما به خاطر جاودانه بودنشان باهم صمیمی می‌شوند. رفتارش باعث آزار رساندن به دشمنانش می‌شود و همیشه تصمیم‌های بد می‌گیرد. او عشق و خشونت را باهم نشان می‌دهد، آسوما را می‌کشد و حتی در فکر کشتن شیکامارو است.


7. دانزو شیمورا – Danzō Shimura

بعد از حمله پین به کونوهاگاکوره و به کما رفتن سوناده، دانزو شیمورا رهبر انتخاب شده و به ششمین هوکاگه تبدیل می‌شود. گرچه با این کار در میان قهرمان‌ها قرار می‌گیرد اما بیشتر ویلن است تا قهرمان و خودخواهی و جاودانگی‌اش این موضوع را ثابت می‌کند. دانزو حتی قبل از هوکاگه شدن با فرستادن سای برای کشتن ساسکه خود واقعی‌اش را نشان می‌دهد. او دائم درباره وفاداری حرف زد تا آرامش برقرار شود اما خودش هم از مرگ می‌ترسید. تا سرانجام در مقابل ساسکه و اوبیتو به استقبال مرگ رفت.


6. کابوتو یاکوشی – Kabuto Yakushi

کابوتو در بخش اول یک ضدقهرمان جزئی بود و در بخش دوم نقشش پررنگ شد و بعد عوض شد. بنابراین می‌بینید در انیمه نقش مهمی دارد. او اولش جاسوس اوروچیمارو بود اما سرانجام جدا شد و از قدرت‌هایش استفاده کرد تا با دیان ای اوروچیمارو خودش را به نوعی خدا تبدیل کند. حالا با این قدرت خود می‌توانست مادارا و نینجاهای دیگری را زنده کند تا در کنارش بجنگند. گرچه اهدافش بعداً عوض شد اما شرارتش فراموش نمی‌شود.

همچنین بخوانید: معرفی 20 شخصیت قدرتمند انیمه‌ها که از ناروتو قوی‌تر هستند


5. اوروچیمارو – Orochimaru

یکی از سانین های افسانه‌ای و ضرقهرمان اصلی بخش اول، که عضو سابق آکاتسوکی بود. او همیشه به دنبال جاودانگی بود و در ساسکه ظرفیت خوبی می‌دید، اما از آکاتسوکی متنفر بود. درحالی که بیشتر ویلن‌ها با این سازمان همراه بودند. گرچه او در “باروتو” (Boruto) هم حضور داشت، اما در سریال نقش دوگانه‌ای داشت. برای رسیدن به جاودانگی و قدرت خیلی‌ها را موردآزمایش قرار داد و به مرگشان دست زد، درحالی که اصلاً از کارش پشیمان نبود. او برای انسانیت ارزش قائل نبود و همیشه نشان دهنده شرارت اوست.


4. اوبیتو اوچیها – Obito Uchiha

رهبر سری آکاتسوکی که در سایه‌ها پنهان شده و حتی پیش از آشکار کردن خود، تظاهر می‌کند ماداراست. او یک شخصیت تراژیک بود که گرچه برای نجات جهان زندگی‌اش را به خطر انداخت، اما کارهای خودش هم چندان بی خطر نبود. اوبیتو از رقابت جوانی‌اش با کاکاشی، همیشه درجستجوی قدرت بود و بعدها عقیده مربی‌اش مادارا رأی نجات جهان را در پیش گرفت. اوبیتو برای اجرای نقشه‌اش بسیاری را کشت و حتی تلاش کرد تا او را به عنوان رهبر اصلی سازمان آکاتسوکی نبینند.


3. مادارا اوچیها – Madara Uchiha

مادارا یکی از مؤسسین کونوها و شاید معروف‌ترین عضو اوچیها بود که برای به دام انداختن نژاد انسان و ایجاد صلح جهانی از تکنیک خاصی استفاده کرد. او جان اوبیتو را نجات داد و نقشه‌اش را به او گفت. اما با طراحی مرگ دوستش رین او را به یک شرور تبدیل کرد. مادارا به عنوان یک نقشه کش ماهر و مبارز مرگبار بر بسیاری از شخصیت‌های انیمه تأثیر گذاشت. در حقیقت قبل از شروع سریال مرد ما تاثیرش همچنان پیداست. مادارا برای رسیدن به نقشه‌هایش بعد از مرگ از اوبیتو و زتسوی سیاه استفاده کرده و حتی بعد از زنده شدن توسط کاباتو به کارهایش ادامه داد.


2. زتسوی سیاه – Black Zetsu

این عضو آکاتسوکی به نام زتسو تا مدت‌ها یک راز بود، تا سرانجام معلوم شد از ترکیب دو موجود ساخته شده: زتسوی سفید و زتسوی سیاه. زتسوی سیاه مأمور کاگویا بود. تأثیر زتسوی سیاه بر مادارا و شخصیت‌های دیگر به احیای کاگویا و ویرانی جهان منجر شد. او اغلب بقیه شخصیت‌ها را به قتل و غارت ترغیب می‌کرد تا به خواسته‌هایش برسد، هرچند در صورت نیاز خودش هم کارهایی می‌کرد، مثلاً اوبیتو را تسخیر کرد تا مادارای زنده شده را بکشد. نفرت او از انسان به خاطر کاگویاست که باعث شده یک نقشه کش بی رحم باشد.

همچنین بخوانید: 10 انیمه شبیه ناروتو (Naruto) که باید تماشا کنید


1. کاگویا اوتسوتسوکی – Kaguya Ōtsutsuki

ضدقهرمان پایانی “ناروتو” در اواخر انیمه و مانگا معرفی شد، اما تأثیر آن در کل انیمه حس می‌شد. کاگویا در ماه پنهان شده بود اما وقتی زتسوی سیاه در نقشه خود سوکویوموی بی نهایت را روی ماه منعکس کرد تا جهان را به صلح برساند، کاگویا آزاد شد. کاگویا هم به دنبال قدرت بود و مثل ویلن‌های دیگر سریال باور داشت فقط خودش می‌تواند آرامش را برقرار کند. کاگویا به خاطر باستانی بودنش بسیار قدرتمند بود و هرکسی نمی‌توانست در مقابل نقشه‌های او مقاومت کند. بنابراین او یکی از بدترین ویلن‌های “ناروتو” است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. محد

    بهمن 9, 1401

    ببین معلوم نیست این بهترین ویلنه یا بدترین
    بد ترین ویلن اینه که ویلن هوایی که هیتر دارن و کسی دوستشون ندارن مثل زتسو سیاه و سفید و دانزو و کاکوزو
    بهترین ویلن یعنی ویلن هایی که کلی طرفدار دارن
    مادارا و اوبیتو ، ناگاتو و حدودا کاگویا بنابراین لیست غبطه و ناگاتو هم رطبش خیلی بده و حقش بالاتر بود

    پاسخ

  2. رهام

    اردیبهشت 18, 1400

    کامنت اول
    لیست عالی بود ولی به نظم ناگاتورو باید بالاتر میذاشتید

    پاسخ