اولین تصاویر رسمی از سریال جدید House of the Dragon خاندان تارگرین را نشان می‌دهند

شبکه HBO بعد از انتشار تصاویری از مراحل فیلمنامه‌خوانی سریال جدید “خاندان اژدها” (House of Dragon)، به‌تازگی سه تصویر جدید از این سریال درحال ساخت را منتشر کرده‌است که در آنها شاهد ظاهر بازیگران این سریال جدید هستیم.

سریال “خاندان اژدها” که پیش‌درآمد سریال “بازی تاج‌ و تخت” (Game of Thrones) به‌حساب می‌آید، به تهیه‌کنندگی “جورج آر.آر. مارتین”، “میگل ساپوچنیک” و “رایان کاندال” ساخته خواهد شد و قرار است در سال 2022 رسما منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید تصاویر رسمی منتشر شده از این سریال را مشاهده کنید:

سریال جدید “خاندان اژدها” از کتاب “آتش و خون” (Fire & Blood) “جورج آر.آر. مارتین” اقتباس شده و داستان آن حول محور خاندان تارگرین جریان دارد. این سریال قرار است مخاطبین را به 300 سال پیش از دنیای “بازی تاج‌وتخت” ببرد. فصل اول “خاندان اژدها” در قالب ده اپیزود خواهد شد و در استودیوهای لیوزدن واتفورد در نزدیکی لندن فیلمبرداری خواهد شد.

این سریال دارای پنج شخصیت اصلی “شاه ویسریس تارگرین”، با بازی “پدی کانسیداین”، “آلیسنت های‌تاور”، با بازی “الیویا کوک”، “شاهدخت رینایرا تارگارین” با بازی “اما دارسی”، “شاهدخت دیمن تارگرین” با بازی “مت اسمیت” و “لرد کورلیس والرین” یا “مار دریا” که دستیار “شهبانو رینایرا تارگرین” در حین است، خواهد بود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم