بهترین فیلم‌های اوریجینال هولو به ترتیب رتبه بندی‌شان که باید تماشا کنید

هولو یک سرویس پخش فیلم در آمریکاست که از سال 2008 کارش را آغاز کرد و فیلم‌های مختلفی تولید کرده است. با این که این سرویس بیشتر فیلم‌های غیرتخیلی تولید می‌کند اما آثار مختلفی را شامل می‌شود. در اینجا می‌خواهیم بهترین فیلم‌های اوریجینال هولو را به ترتیب رتبه بندی‌شان معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. رتبه رئیس – BOSS LEVEL – 2021

یک فیلم اکشن دیدنی با روایتی زیبا. روی سرباز بازنشسته‌ای در آتلانتاست که در روز مرگش گرفتار یک حلقه زمانی می‌شود و می‌داند این اتفاق بارها و بارها رخ می‌دهد. جوکارناهان تا جایی که می‌تواند این کار را لذتبخش می‌کند. او با بازی‌های مختلف داستان را پیش می‌برد تا همه چیز دیدنی‌تر باشد. با این حال فیلم نتوانست آنطور که باید عناصر طنز زیاد باشد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های تاریخ سینما با موضوع هولوکاست


6. شادترین فصل – HAPPIEST SEASON – 2020

اولین فیلم کمدی رمانتیک دگرباش و کریسمسی ساخته “کلیا دووال” (Clea DuVall). ابی (کریستین استوارت “Kirsten Stewart”) و هارپر (مکنزی دیویس “Mackenzie Davis”) به عنوان یک زوج دگرباش که عناصر فیلم‌های مشابه را دربردارد. بازیگران دیگر این فیلم عبارتند از “آلیسون بری” (Alison Brie)، “دن لوی” (Dan Levy) و “آبری پلازا” (Aubrey Plaza). این فیلم نمونه بارزی از یک فیلم درباره افرادی است که می‌خواهند درباره جنسیت خود به اطمینان برسند. بنابراین می‌توان گفت با وجود ترکیب عناصر طنز و دگرباش حرف تازه‌ای برای گفتن ندارد.


5. موی بد – BAD HAIR – 2020

فیلمی از “جاستین سیمین” (Justin Simien) درباره آنا (آل لورین “Elle Lorraine”)، دستیار تولید یک شبکه تلویزیونی به نام کالچر. زمانی که از او می‌خواهند مدل مویش را عوض کند تا بیشتر موردتوجه واقع شود، با اینکه پولی در بساط ندارد اما یک تغییر گرانقیمت را تجربه می‌کند. اما نتیجه کار شاهکاری است که زندگی او را عوض می‌کند. این فیلم نقدی است بر برخورد با زنان در محیط کار. درحالی که روایت طنز فیلم آن را جذاب می‌کند اما عناصر وحشت به فیلم نمی‌خورد. بنابراین شاید نتواند برای نقد محیط کار حق مطلب را ادا کند. با این حال اجرای “آل لورین” فیلم را دیدنی می‌کند تا در فهرست بهترین فیلم‌های اوریجینال هولو باشد.


4. فرار – RUN – 2020

فیلمی الهام گرفته از پرونده “جیپسی بلانچارد” ساخته “آنیش چاگانتی” (Aneesh Chaganty) که پس از ساخت تریلر “جستجو” (Searching) با این فیلم بازگشت. این فیلم برخلاف فیلم اولش زمانی هولناک می‌شود که فضای محدود هردو شخصیت را تهدید می‌کند. نوجوانی به نام کلویی (کیرا آلن “Kiera Allen”) فردی منزوی است که در خانه تحصیل می‌کند و به خاطر تولد زودرس نمی‌تواند قوانین را درک کند. مادرش دایان (سارا پالسون “Sarah Paulson”) کل زندگی‌اش را وقف او کرده و نمی‌تواند رفتن دخترش به کالج را تحمل کند. با این حال حقایق زیادی را پنهان کرده است. زمانی که کلویی به مادرش شک می‌کند داستان جالب‌تر می‌شود.

چاگانتی استاد خلق تریلرهای دیدنی است و این فیلم هم تا حد زیادی بر اجراها تکیه دارد. با اینکه پالسون و آلن اجرای درخشانی دارند اما فیلم از بخش سوم انگار از کنترل کارگردان خارج می‌شود. با این حال به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های اوریجینال هولو ارزش تماشا کردن دارد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های ناراحت کننده و عذاب آور تاریخ سینما


3. زمان زیاد بلوغ – BIG TIME ADOLESCENCE – 2020

یکی از بهترین کمدی‌ها و فیلمی جالب درباره دو شخصیت که درباره پسرها و مردها تحقیق می‌کنند. مو (گریفین گلاک “Griffin Gluck”) پسری 16 ساله است که از مصاحبت با دوست پسر سابق خواهرش و پرستار بچه‌ای به نام زک لذت می‌برد و نمی‌تواند دوستان دیگری داشته باشد. او برای مهمانی‌های مخفی مواد می‌برد و باید با شرایط سخت دبیرستان کنار بیاید. فیلمی به کارگردانی “جیسون اورلی” (Jason Orley) که به خاطر اجراها و مفاهیم فلسفی خود یک اثر تماشایی است. ارتباط میان گلاک و دیویدسن این فیلم را منسجم می‌کند.


2. پالم اسپرینگز – PALM SPRINGS – 2020

یکی از بهترین فیلم‌های هولو ساخته “مکس بارباکوف” (Max Barbakow) که در حقیقت می‌خواهد بدون هیچگونه ادعایی حرفش را بزند. نایلز (اندی سمبرگ “Andy Samberg”) به سارا (کریستین میلیوتی “Cristin Milioti”) می‌گوید که آنها قربانی یک حلقه زمانی هستند. این کمدی جالب هم که درباره تکرار یک روز دو شخصیت است، تمثیلی برای ازدواج محسوب می‌شود. در حقیقت داستان در یک مراسم ازدواج رخ می‌دهد و دو شخصیت دائم با هم دعوا می‌کنند تا اینکه متوجه می‌شوند کل عمرشان به همین شکل می‌گذرد. بنابراین می‌تواند استعاره‌ای بر واقعیت ازدواج باشد. اجرا و دیالوگ‌های بین سمبرگ و میلیوتی فیلم را دیدنی می‌کند و هرگز از دیدن آن خسته نمی‌شوید.


1. مراقب شکاف بودن – MINDING THE GAP – 2018

فیلمی مستندگونه از “بینگ لئو” (Bing Liu) درباره سه اسکیت باز در راکفورد که تمام صحنه‌های مربوط به اسکیت بازها واقعی به نظر می‌رسد. در حقیقت این فیلم از برش‌های جمع آوری شده در سه دهه استفاده می‌کند تا زندگی جوانان آمریکایی را تحلیل کند. شاید فیلم در ظاهر مستندی ورزشی درباره اسکیت به نظر برسد. اما کارگردان هدفش نمایش زندگی جوانانی است که می‌خواهند از خانه‌شان فرار کنند. بنابراین می‌تواند اثر و نگرشی شخصی درباره جوانان باشد.

در یکی از بهترین صحنه “بینگ لئو” مقابل مادرش نشسته و درباره تجاوز ناپدری‌اش به او در زمان نوجوانی حرف می زند. در صحنه دیگری جانسون نمی‌تواند قبر پدرش را پیدا کند. فیلم درباره اسکیت بازانی است که روان زخم، نژادپرستی و مشکلات اقتصادی را تجربه کرده‌اند. یک مستند زیبا که نشان می‌دهد آدم‌ها برای بزرگ شدن چه شرایط سختی را پشت سرمی گذرانند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های ترسناک با رده‌سنی بزرگسالان (R-rated) که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم