بهترین سریال‌های مشابه “سایه و استخوان” (Shadow and Bone) که باید تماشا کنید

سریال “سایه و استخوان” یک سریال فانتزی از “اریک هایسرر” (Eric Heisserer) و براساس رمان Grishaverse نوشته “لی باردوگو” است. آلینا سرباز جوانی است که در یک دنیای آشوب زده قدرتی عظیم را آزاد می‌کند. او برای زنده ماندن باید با فریب کاری‌های بسیار رودررو شود. این سریال با استقبال مردم و منتقدین مواجه شد و اجراها و دنیای سریال را تحسین کردند. اگر این سریال را دوست داشتید در اینجا می‌خواهیم بهترین سریال‌های مشابه “سایه و استخوان” را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. کشف جادوگران – A Discovery of Witches – 2018

دایانا بیشاپ تاریخ نگاری است که می‌خواهد اسرار کتابی جادویی را فاش کند و به دنیای موجودات جادویی و قدرت‌های ماورایی وارد می‌شود. این سریال ماورایی براساس رمان سه گانه “تمام ارواح” نوشته “دبورا هارکنس” نوشته شده است. اگر تماشای داستانی خاص را طی فصل‌های مختلف دوست دارید این سریال را تماشا کنید چون این سریال هم مثل “سایه و استخوان” داستان فانتزی دارد.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌های مشابه کشف جادوگران (A Discovery of Witches)


6. نورز – The Nevers – 2021

یک سریال علمی تخیلی از “جاس ویدون” (Joss Whedon) درباره زنان جوانی با قدرت‌های ماورایی در لندن قرن 19. این سریال هم به مضامینی مثل هویت و اخلاقیات می‌پردازد. شخصیت‌های زن باید به نیازمندان کمک کنند. این سریال بیشتر علمی تخیلی است تا فانتزی اما با شخصیت‌های دوست داشتنی خود یکی از بهترین سریال‌های مشابه “سایه و استخوان” است.


5. قبلیه های اروپا – Tribes of Europa – 2021

یک سریال فانتزی آلمانی از “فیلیپ کوچ” (Philip Koch). داستان در سال 2070 رخ داده و درباره سه خواه و برادر است که بعد از فاجعه جهانی و خرد شدن قاره‌ها هرکدام مسیر جدایی را در پیش گرفته‌اند. دنیای این سریال هم مثل “سایه و استخوان” است و هرکس می‌خواهد به قدرت برسد.


4. شکارچیان سایه – Shadowhunters – 2016-2019

یک درام ماورایی ساخته “اد دکتر” (Ed Decter) براساس رمان‌های “کاساندرا کلر”. کلری فری از نسل شکارچیان روح است. حالا باید در دنیای ارواح جستجو کند تا یاد بگیرد به چه کسانی باید اعتماد کرده و از چه کسانی دوری کند. ماجراجوی او هم مثل آلیناست و بعد از شناخت قدرت‌هایش زندگی او عوض می‌شود.

همچنین بخوانید: بهترین اپیزودهای سریال جادوگر خوب (Good Witch) براساس امتیاز IMDb


3. رویدادنامه شانارا – The Shannara Chronicles – 2016-2017

یک سریال فانتزی از “آلفرد گاف” (Alfred Gough) و “مایلز میلار” (Miles Millar) و براساس سه گانه “تری بروکس”. داستان درباره سه تن است که می‌خواهند از نابودی جهان توسط ارتشی شرور جلوگیری کنند. این سه تن عبارتند از پرنسس الف، آمبرل، انسانی به نام ارتریا و الف دورگه‌ای به نام ویل. یکی از بهترین سریال‌های مشابه “سایه و استخوان” با داستانی حماسی و فانتزی که اشیای جادویی و لوکیشن های رازآلود آن شما را به یاد “سایه و استخوان” می‌اندازد.


2. نفرین شده – Cursed – 2020

یک سریال فانتزی درباره زن جوان جادوگری به نام نیمو که برای محافظت از مردمش باید با آرتور همراه شود. سریالی از افسانه آرتور براساس رمانی گرافیکی “فرانک میلر” و “تام ویلر” که این دو در ساخت سریال هم دست دارند. ارتباط میان نیمو و آرتور مثل آلینا و مال در “سایه و استخوان” است. به علاوه هردو از عناصر کلاسیک داستان‌های جادویی تخیلی استفاده می‌کنند.


1. نیروی اهریمنی‌اش – His Dark Materials – 2019

لیرا یتیم جوانی از دنیای موازی است که می‌خواهد دوست گمشده‌اش را پیدا کند. سریالی از رمانی به همین نام نوشته “فیلیپ پولمن” که شخصیت زن و بهترین دوست مذکر، دنیای پیجیده از راز و جادو، اشیای جادویی و موجودات عجیبش آن را به یکی از بهترین سریال‌های مشابه “سایه و استخوان” تبدیل می‌کند. دنیای عجیب لیرا طرفداران وفادار “سایه و استخوان” را راضی می‌کند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم ترسناک جذاب و دیدنی شبیه فیلم جادوگر (The Witch) که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم