باکس آفیس: انیمه Demon Slayer جایگزین فیلم Mortal Kombat در صدر جدول شد

انیمه سینما “دیو کش: قطار موگن” (Demon Slayer the Movie: Mugen Train) در این آخر هفته، موفق شد با 6.4 میلیون دلار فروش در گیشه داخلی آمریکا، فیلم “مورتال کامبت” (Mortal Kombat) را به جایگاه دوم جدول فروش هفتگی بفرستد.

“مورتال کامبت” که هفته‌ی گذشته صدرنشین جدول بود، این هفته با 6.2 میلیون دلار فروش در جایگاه دوم قرار گرفت. فروش کل این فیلم اکنون به 34 میلیون دلار رسیده‌است درحالی که انیمه “دیو کش: قطار موگن” با همین مجموع فروش اکنون به سومین انیمه پرفروش ایالات متحده تبدیل شده‌است.

انیمه “دیو کش: قطار موگن” با 368 میلیون دلار فروش در کشور ژاپن، به پرفروش‌ترین انیمه سینمایی این کشور تبدیل شد؛ همچنین این انیمه اکنون با 423 میلیون دلار فروش جهانی، به‌عنوان پرفروش‌ترین انیمه تاریخ سینما شناخته می‌شود.

یکی از دلایل راهیابی فیلم “مورتال کامبت” به جایگاه دوم جدول فروش هفتگی در هفته دوم اکرانش، قرار گرفتن این فیلم بر روی سرویس استریم HBO Max بوده است که باعث شده باتوجه به شرایط پاندمی افراد کمتری برای دیدن این فیلم به سالن‌های سینما بروند. این درحالی است که انیمه “دیو کش: قطار موگن” از ابتدای اکرانش در سینماها قرار داشت.

باید دید که آیا هفته‌ی آینده و با اکران فیلم “خشم مردانه” (Wrath of Man)، به کارگردانی  “گای ریچی” و بازی “جیسون استاتهام”، انیمه “دیو کش: قطار موگن” هم قادر به حفظ جایگاه خود در صدر جدول باکس آفیس خواهد بود یا خیر.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم