بهترین سریال‌های مشابه “میر شهرک شرقی” (Mare of Easttown) که باید تماشا کنید

سریال جنایی “میر شهرک شرقی” از “برد اینگلزبی” (Brad Ingelsby) سریالی جذاب و دیدنی است. “کیت وینسلت” (Kate Winslet) نقش اصلی را برعهده داشته و داستان درباره کاراگاه یک شهر کوچک است که می‌خواهد بین زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش تعادل ایجاد کند. حالا او باید درباره یک قتل محلی خوب تحقیق کند. این درام رفته رفته پیچیده‌تر می‌شود. بازیگر اسکاری “گای پیرس” (Guy Pearce) هم در این سریال حضور دارد. اگر این سریال را دوست داشتید در اینجا بهترین سریال‌های مشابه “میر شهرک شرقی” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. کشتن – The Killing – 2011-2014

دو سریال به نام “کشتن” وجود دارد. یکی دانمارکی و از  و دیگری آمریکایی و از “وینا سود” (Veena Sud) است. داستان سریال آمریکایی درباره دو کاراگاه قتل به نام‌های سارا لیندن و استیون هولدر است که در شهر سیاتل درباره قتل دختری به نام رزی تحقیق می‌کنند. اگر سریال “میر شهرک شرقی” با کاراگاه زن را دوست داشتید “کشتن” هم یکی از بهترین سریال‌های مشابه “میر شهرک شرقی” است.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های جنایی درباره مردم عادی که باید تماشا کنید


6. ورا – Vera – 2011

داستانی درباره یک کاراگاه زن که می‌خواهد خودش را ثابت کند. این سریال جنایی درباره شخصیتی به نام ورا (برندا بلتین “Brenda Blethyn”) است که به آخر حرفه‌اش رسیده. او عاشق و کار و حرفه‌اش است و خیلی‌ها او را دوست دارند. سریال از رمانی نوشته “آن کلیوز” اقتباس شده است و با وجود شخصیت اصلی زن بسیار دیدنی است.


5. بن بست – Deadwind – 201-2020

یک تریلر جنایی فنلاندی درباره کاراگاه سوفیا که دو ماه بعد از مرگ همسرش به اداره پلیس برمی گردد. به تدریج رازهای ترسناکی درباره زندگی او فاش می‌شود. این سریال تاریک و مرموز با فضای سرد اسکاندیناوی دیدنی است. کل یک فصل سریال به یک جنایت می‌پردازد و باید خوب دقت کنید، اما ارزشش را دارد. یکی از بهترین سریال‌های مشابه “میر شهرک شرقی” که با وجود شخصیت اصلی زن دیدنی است.


4. سقوط – The Fall – 2013-2016

یک سریال جنایی ایرلندی از “آلن کابیت” (Allan Cubitt) درباره یک قاتل سریالی که پنهان شده و یک کاراگاه که می‌خواهد پیدایش کند. استلا گیبسون کاراگاه سریال به هم مظنون است و در همکاری با اداره پلیس به مشکل برمی خورد. این سریال پیچیده شخصیت پردازی بسیار خوبی دارد و به همین دلیل دیدنی است.

همچنین بخوانید: 16 سریال جذاب و دیدنی با ژانر جنایی که باید تماشا کنید


3. دره شاد – Happy Valley – 2014

یک درام جنایی بریتانیایی درباره یک کاراگاه به نام کاترین کاوود که دختر نوجوانش خودکشی کرده. داستان در غرب یورکشایر رخ داده و به تدریج لایه‌های جدیدی آشکار می‌شود. شخصیت کاترین شبیه شخصیت “فرانسیس مک دورمند” (Frances McDormand) در “فارگو” (Fargo) است و اگر دوست دارد درام جنایی زنانه‌ای نگاه کنید این سریال مشابه مناسب شماست.


2. گیری/هاجی – Giri/Haji – 2019

سریالی از “جو بارتون” (Joe Barton) و به کارگردانی “جولیان فارینو” که به عنوان یک تریلر جنایی شما را میخکوب می‌کند. داستان در دو کشور رخ داده و کاراگاه کنزو اهل توکیو به دنبال برادر متوفی‌اش یوتو به انگلستان می‌رود. درحالی که داستان درباره زندگی کنزو است، “کلی مک دونالد” (Kelly Macdonald) در نقش سارا، کاراگاه بریتانیایی، صحنه را از آن خود می‌کند. یکی از بهترین سریال‌های مشابه “میر شهرک شرقی” که حتماً از آن لذت می‌برید.


1. چیزهای تیز – Sharp Objects – 201

سریالی از “مارتی ناکسون” (Marti Noxon) براساس رمانی به همین نام نوشته “گیلین فلین” که با جلوه‌های بصری و اجرای “ایمی آدامز” (Amy Adams) دیدنی است. آدامز نقش کامیل پریکر را بازی می‌کند. یک خبرنگار جنایی الکلی که بعد از رهایی از بیمارستان روانی به زادگاهش ویند گپ در میسوری می‌رود. او باید درباره مرگ چند دختر جوان تحقیق کند و با مشکلات خود روبرو می‌شود. یکی از بهترین سریال‌های روانشناسانه که باید تماشا کنید.

همچنین بخوانید: 12 سریال جنایی جذاب و دیدنی شبیه سریال اشیای تیز (Sharp Objects) که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم